مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید ایران است کشیدن کنوانسیون از کارولینای شمالی

توسط برایان اندرسون, GARY D. رابرتسون و جیل COLVINرالی N. C. (AP) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اع

توسط NASERINEWS در 14 خرداد 1399

توسط برایان اندرسون, GARY D. رابرتسون و جیل COLVIN

رالی N. C. (AP) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد سه شنبه شب که او به دنبال یک دولت جدید برای میزبان در این تابستان کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه پس از کارولینای شمالی حاضر به تضمین این رویداد برگزار می شود در شارلوت بدون محدودیت به دلیل ادامه نگرانی های بیش از coronavirus.

مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد که اخبار را از طریق سایت, شکایت دولت فرماندار دموکرات Roy کوپر و دیگر مقامات "حاضر به تضمین می کنند که ما می توانیم با استفاده از طیف آرنا" بودند و نه "ما اجازه می دهد به اشغال این عرصه به عنوان اصل پیش بینی و وعده داده شده است."

"به دلیل @NC_Governor ما در حال حاضر مجبور به دنبال کشور دیگری برای میزبانی سال 2020 کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه," او نوشت.

مغلوب ساختن پیشی جستن و کمیته ملی حزب جمهوری خواه بوده است و خواستار آن است که این کنوانسیون مجاز به حرکت به جلو با یک پر جمعیت و بدون پوشش صورت — بالا بردن آلارم در یک دولت است که در مواجهه با یک روند رو به بالا در آن ویروس موارد با مورد 29,900 تجمعی موارد و 900 مرگ و میر ناشی از شنبه. حدود 700 COVID-19 بيمار در حال حاضر در بیمارستان بستری است. Mecklenburg County, که در آن شارلوت واقع شده است اختصاص 4,500 موارد — بیش از دو بعدی-بالاترین شهرستان و نزدیک به 100 مرگ و میر.

"ما متعهد شده است به امن RNC کنوانسیون در کارولینای شمالی و این مایه تاسف است که آنها هرگز به توافق در مقیاس پایین و تغییرات را به نگه داشتن مردم امن" کوپر توییتی در پاسخ به این تصمیم. "حفاظت از بهداشت عمومی و ایمنی در این بیماری همه گیر یک اولویت است."

سنتی جمهوریخواه به ارمغان می آورد با هم در حدود 2,500 نمایندگان همان تعداد متناوب نمایندگان و چند بار بیشتر مهمانان روزنامه نگاران و پرسنل امنیتی. مقامات هر دو طرف تهیه شده است طرح های احتمالی برای ماه با توجه به عدم قطعیت و خطرات ناشی از این ویروس در حال تحول و محدودیت در اجتماعات بزرگ به معنای آهسته گسترش COVID-19.

مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام شد پس از تماس با کوپر جمعه که در آن رئیس جمهور گفته بود Cooper او می خواست یک سنتی کنوانسیون با عرصه بسته بندی شده کامل از نمایندگان — و بدون پوشش صورت برای جلوگیری از گسترش COVID-19.

طی تماس هنگامی که مغلوب ساختن پیشی جستن "اصرار بر کامل کنوانسیون عرصه های بدون پوشش صورت و اجتماعی بدون فاصله فرماندار ابراز نگرانی و پیشنهاد کوچک پشت رویداد با کمتر شرکت کنندگان" کوپر سخنگوی Sadie وینر نوشت: در یک ایمیل. "آنها توافق برای ادامه صحبت کردن در مورد راه هایی برای امن کنوانسیون در شارلوت."

اما کوپر ساخته شده روشن به ناروا است که این شرایط به احتمال زیاد می تواند غیر ممکن است به جای توجه به وضعیت بیماری خود را در دولت و رسمی که روز سه شنبه در نامه ای به RNC در آستانه چهارشنبه آخرین مهلت تعیین شده توسط اوباما برای اطمینان از کوپر که او اجازه می دهد یک مقیاس کامل رویداد در ماه اوت است.

کوپر نوشت: به RNC صندلی Ronna McDaniel که "برنامه ریزی برای مدرج کردن کنوانسیون با مردم کمتر اجتماعی فاصله و پوشش صورت یک ضرورت است." و بعد او به خبرنگاران گفت: بعید بود که ویروس روند اجازه می دهد تمام ظرفیت نامزدی کنوانسیون برای مغلوب ساختن پیشی جستن به ادامه در شارلوت NBA عرصه است.

"ما فکر می کنم بعید است که ما را به نقطه ای در پایان ماه اوت قادر به جام جم بسته بندی شده 19,000 شخص کنوانسیون در طیف عرصه" کوپر گفت. "بنابراین احتمال این که در شارلوت بستگی به RNC تمایل به بحث در مورد با ما مدرج به پایین کنوانسیون."

که باعث RNC به می گویند که آنها آغاز خواهد شد بازدید از پتانسیل سایت های جایگزین در ایران تا حد زیادی به رهبری ایالات متحده است که ارائه شده به میزبان quadrennial جمع آوری به جای.

McDaniel, در ضمن متهم کوپر از "کشیدن پای خود را" بر آنها راهنمایی برای اقدام با کنوانسیون برنامه. در حالی که حزب می خواهم به نگه داشتن آن رویداد در شارلوت "ما باید یک تعهد برای ما نمایندگان و نامزد شروع به بازدید از شهرهای مختلف و کشورهای" که رسیده اند برای ابراز علاقه به, میزبانی وب, او گفت:.

از فرمانداران جمهوریخواه از ایالت از جمله ایالت تنسی فلوریدا و جورجیا گفته بود آنها خواهد بود علاقه مند به میزبانی اگر کارولینای شمالی از طریق کاهش یافت. تنسی رژیم صهیونیستی است. بیل لی گفت: مذاکرات مقامات آمدن به دیده بانی نشویل در روز پنج شنبه و نام شهرستان "بهترین مکان در امریکا به کنوانسیون."

گرجستان و رژیم صهیونیستی است. Brian P. کمپ در پاسخ به تهمت را اعلام tweeting "امیدوارم که شما گرجستان در ذهن خود realDonaldTrump!"

یکی RNC رسمی بود که مجاز به بحث در مورد این موضوع علنی و صحبت کرد به شرط ناشناس ماندن گفت که در حالی که مغلوب ساختن پیشی جستن را قبول نمی کند renomination در شارلوت دیگر کنوانسیون کسب و کار هنوز هم ممکن است انجام شود وجود دارد.

تغییر سایت تا به حال دیده شده است که دشوار است به دلایلی از جمله قرارداد بین ایران با مقامات و شارلوت رهبران برای برگزاری کنوانسیون وجود دارد. در مارس شورای شهر رای به قبول $50 میلیون کمک هزینه فدرال برای کنوانسیون امنیتی است. قبل از رای دادستان شهرستان پاتریک بیکر با اشاره به قرارداد کلی نیاز به احزاب به دنبال قوانین و مقررات از جمله کوپر اجرایی سفارشات. کوپر نظم کنونی محدودیت های داخل سالن اجتماعات به 10 نفر.

شهر شارلوت در آن نوشته شده حساب توییتر جمعه که آن را دریافت نکرده اند هر گونه اطلاع رسمی از RNC و بیکر "را در تماس با وکلای مدافع برای RNC به درک کامل خود را نیت."

پیش از آن در روز کارولینای شمالی اوباما رئیس Michael Whatley حال اذعان کرد که برخی از تغییرات به احتمال زیاد مورد نیاز باشد اما حفظ جمهوری خواهان می خواستم یک "full-scale" کنوانسیون.

"ما در حال رفتن به حرکت به جلو با هر گونه فعالیت که پیروی نمی فدرال و ایالتی یا محلی الزامات و مقررات" او گفت:.

Whatley گفت: این کنوانسیون می تواند تولید 200 میلیون دلار برای اقتصاد منطقه ای به تقویت صنعت مهمان نوازی و همچنین رستوران ها و کافه ها.

هنوز شارلوت صاحبان رستوران گفت: آنها انتظار نداشتند یک ضربه بزرگ اگر RNC نقل مکان کرد و یا کوچک برگشت.

"من احساس می کنم این امر می تواند یک تاثیر بر روی کسب و کار ما" گفت: گرگ Zanitsch که صاحب درخت انجیر در نزدیکی شهر مرکزی کسب و کار منطقه است.

___

Colvin گزارش از واشنگتن است. آسوشیتد پرس نویسندگان Zeke میلر در واشنگتن; Jonathan Mattise در Nashville, Tenn.; جاناتان درو در دورهام کارولینای شمالی; و تام فورمن جونیور در وینستون-سیلم در ایالت کارولینای شمالی کمک به این گزارش.

___

اندرسون یک عضو سپاه برای آسوشیتد پرس/گزارش خانه ملت امریکا, اخبار ابتکار. گزارش برای امریکا غیر انتفاعی خدمات ملی برنامه ای است که روزنامه نگاران محلی در اتاق های خبر به گزارش undercovered مسائل است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن