به عنوان مالیات نصرت مینه سوتا و شرق ساکنان مترو در مسیر برای پر کردن

به عنوان توسعه یافته مالیات مهلت روز چهارشنبه نزدیک Minnesotans و شرق ساکنان مترو در جایگاه خوبی هستند برای تک

توسط NASERINEWS در 24 تیر 1399

به عنوان توسعه یافته مالیات مهلت روز چهارشنبه نزدیک Minnesotans و شرق ساکنان مترو در جایگاه خوبی هستند برای تکمیل.

اصلی مالیات مهلت عقب رانده شد تا 15 ژوئیه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. مقامات گفت: بسیاری از ساکنان در زمینه مالیات خود را, اما این نگرانی وجود دارد در مورد ساکنان تکمیل مالیات هستند که به دلیل این سقوط.

ایالتی و فدرال مالیات بر درآمد به طور معمول هر سال در 15 آوریل. اوایل سال جاری دولت فدرال اعلام کرد این مالیات خواهد بود نه علت تا 15 جولای تا به ساکنان بیشتر زمان به پرونده با توجه به همه گیر.

مالیات بر املاک به دلیل شهرستانهای دو بار در هر سال در 15 مه و دوباره در اکتبر 15. در رامزی, واشنگتن, داکوتا و Anoka, شهرستان, شهروندان قادر به پرداخت مالیات اموال خود را که به علت مه تا ژوئیه 15 بدون هر گونه مجازات است.

مالیات استفاده می شود به صندوق همه چیز را از جاده به کار مدارس به کمک برنامه.

یکشنبه, مینه سوتا بخش از درآمد دریافت کرده بود در مورد $2.59 میلیون دلار درآمد مالیاتی و فرآوری در مورد $1.95 میلیون نفر در بازپرداخت است که عمدتا در تاریخ همتراز با سال های گذشته گفت: کمیسیون سینتیا Bauerly.

هنوز هم وجود دارد چند صد هزار Minnesotans که هنوز ثبت مالیات خود Bauerly گفت. ساکنان می تواند درخواست برای تمدید اما Bauerly گفت: آنها به شدت تشویق به فایل توسط 15 ژوئیه مهلت برای دریافت خود را بازپرداخت اگر آنها بدهکار هستند یکی است.

"ما فکر می کنم ما باید یک زن و شوهر از ده ها هزار نفر از Minnesotans که هنوز با توجه به دریافت بازپرداخت و پس از آن مهم است که برای دریافت بازگشت بنابراین ما می توانید ارسال خود را بازپرداخت" Bauerly گفت.

مقامات شهرستان: نگرانی در مورد اکتبر مالیات بر املاک

در سطح شهرستان شرق ساکنان مترو نیز در جایگاه خوبی برای دور اول از اموال مالیات اتمام است.

Fran Miron یک Washington County کمیسر گفت: ساکنان تنها حدود 1.5 درصد در تکمیل از جایی که آنها در در حالت عادی سال مالیاتی که او گفت: "ناچیز".

شهرستان رمزی است که تنها از دست رفته در حدود 0.7 درصد از مالیات براده و داکوتا و Anoka County نیز دیده می شود بالا پر کردن نرخ. مقامات همچنین گفت: برخی از ساکنان در حال حاضر به پرداخت هر دو ماه مه و اکتبر مالیات بر املاک ،

"ما در واقع تا به حال تعدادی از افراد که از پرداخت هر دو اول و نیمه دوم مالیات به طوری که ما قادر به رفتن و ارسال بیش از 100 درصد در نیمه اول مالیات به شهرستانها و مدارس شهرستان و سایر سطوح دولت" گفت: Dakota County کمیسر مایک Slavik.

اما مقامات شهرستان می گویند آنها بیشتر نگران ساکنان جلسه دوم مالیات بر دارایی مهلت در مهر ماه که مهلت را تا به حال به زمان بیشتری برای تحت تاثیر این بیماری همه گیر.

"اکتبر خواهد بود یک بازی کاملا جدید گفت:" Anoka County کمیسر اسکات Schulte. "... در طول COVID بحران آنها نداشته اند که فرصت زیادی برای صرفه جویی در پول. بسیاری از آنها بیکار بودند و یا furloughed در این دوره و بنابراین ما کمی بیشتر نگران اکتبر پرداخت که جایی که آنها باید."

مقامات می گویند که آن را بیش از حد به زودی برای تصمیم گیری در مورد به طور بالقوه اصلاح که مهلت نشده است.

"من فکر می کنم آن را زودرس در حال حاضر به تصمیم گیری بدون شنیدن از جامعه و شنیدن از کسب و کار در چگونه آنها در حال انجام" Miron گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن