مینیاپولیس پانل رد همه پرسی در از بین بردن حداقل پلیس نیروی انسانی مورد نیاز

مینیاپولیس منشور کمیسیون در روز چهارشنبه را رد کرد و ارسال رای دهندگان همه پرسی در از بین بردن حداقل نیروی انس

توسط NASERINEWS در 9 مرداد 1399

مینیاپولیس منشور کمیسیون در روز چهارشنبه را رد کرد و ارسال رای دهندگان همه پرسی در از بین بردن حداقل نیروی انسانی مورد نیاز در اداره پلیس شهر.

15-عضو کمیسیون رای دادند 8-6 برابر قرار دادن این پیشنهاد در انتخابات ماه نوامبر با یک عضو وجود ندارد. پیشنهاد یک جایگزین برای تهاجمی تر تغییر در این شهرستان منشور که منجر به از بین بردن مینیاپولیس اداره پلیس در پی جورج فلوید مرگ است.

کمیسر گرگ ابوت گفت: از بین بردن 60-سال ارائه در منشور است که نیاز به یک حداقل نیروی پلیس مستقر در مینیاپولیس' جمعیت می تواند اولین گام به سوی پلیس اصلاحات و حذف این منشور به عنوان یک مانع.

"آن حذف یک اشتباه" ابوت گفت که رای دادند برای قرار دادن اصلاح در انتخابات.

اما مخالفان گفت: این کمیسیون در حال حرکت بود خیلی سریع به تازگی پیشنهاد اصلاح و که آن را می توانید صبر کنید تا 2021. آنها همچنین استدلال کرد که برخی از محله ها در مینیاپولیس شاهد افزایش جرم و جنایت است و این شهرستان نیاز به یک قوی نیروی پلیس.

کمیسر Dan Cohen گفت که او معتقد است اگر مینیاپولیس رای دهندگان تایید یا اصلاح نتیجه این خواهد بود که "یک غول خود وارد زخم."

"جرم و جنایت را افزایش می یابد. ارزش ملک در خانه های ما می گیرند. ساکنان هر دو سیاه و سفید خواهد فرار از شهر. کسب و کار خواهد دید و ترک" کوهن گفت. "همه به مجازات بسیاری از مناسب و معقول پلیس به صورت وحشتناک اقدامات چند در نظر گرفتن زندگی جورج فلوید."

فلوید یک دست به دستبند, سیاه, درگذشت مارس 25 بعد از یک مینیاپولیس افسر پلیس فشرده زانو خود را در برابر فلوید گردن برای نزدیک به هشت دقیقه است. فلوید مرگ موجب تظاهرات در سراسر جهان است.

این کمیسیون را ندارد تا این پیشنهاد توسط شورای شهر مینیاپولیس به لغو اداره پلیس و جایگزین کردن آن با یک جدید آژانس, وزارت امنیت جامعه و پیشگیری از خشونت. ماه گذشته شورای شهر به اتفاق آرا پیشرفته پیشنهاد برای تغییر شهر منشور یا قانون اساسی است. رای دهندگان نیاز به تصویب متمم.

منشور کمیسیون ملاقات دوباره در اوت. 5.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن