یک هفته از ناآرامی های ویران مینیاپولیس' نقطه عطفی خیابان تنوع

در امتداد مایل طولانی مینیاپولیس خیابان که در آن بیش از یک قرن از مهاجران خود را پیدا کرده اند آمریکا foothold

توسط NASERINEWS در 14 خرداد 1399

در امتداد مایل طولانی مینیاپولیس خیابان که در آن بیش از یک قرن از مهاجران خود را پیدا کرده اند آمریکا footholds — آلمانی سوئدی, ویتنامی سومالی مکزیکی ها — تاریخ جدید می توان پیش بینی کرد.

وجود دارد سوختن ایستگاه پلیس را به آتش کشیدند اوایل صبح روز پنج شنبه توسط معترضان خشمگین از مرگ جورج فلوید در حالی که در بازداشت است. وجود دارد ولز فارگو بانک شعبه دو مایل دور است که اوباش با هجوم از طریق شب بعد می روم پشت فرش از شیشه شکسته و پراکنده شده کاغذ بازی. "محمود احمدی" می خواند گرافیتی در حال حاضر اسپری رنگ بر روی دیوار در خارج.

دورتر تا دریاچه و خیابان و بیشتر وجود دارد تازه تاریخ: سومالی رستوران با پنجره شکسته خالی هالک از یک سوخته کتانی, فروشگاه, سوار, پارتی, عرضه, فروشگاه متعلق به یک مهاجر مکزیکی که تا به حال شده دعا برای coronavirus مستند به پایان بنابراین او می تواند بازگشایی شده است.

این تظاهرات که roiled, مینیاپولیس, شب بعد از شب نمی ملتهب فقط یک محله: بسیاری از خشونت های درگرفته تا دریاچه خیابان یک شریان تجارت و فرهنگ است که کاهش در سراسر گسترده نوار از شهرستان.

برای ساکنان برای تجار, برای, هنرمندان, دریاچه خیابان راهرو شده است نمادی از این شهر پیچیده تاریخ یک بلوک با بلوک مطالعه در مهاجرت اقتصادی تجدید حیات و مداوم نابرابری.

در یک پایان است مرسوم منطقه از میله های و خرید. از سوی دیگر در حال آرام محله های بالای رودخانه می سی سی پی بلوف. بین این دو یک جدول زمانی است که دهانه تقریبا پنج مایل مارک هر موج از ورود همراه با یک درهم و برهم کردن از زبان در هر گروه بازار, رستوران ها, کلیساها و گروه های اجتماعی.

دریاچه خیابان کسب و کار متعلق به Suad حسن خانواده در حال حاضر به سوار کردن بلبرینگ پیام مانند "سیاه و سفید متعلق به — همبستگی بود. هر شب خانواده نگهبانی با موفقیت التماس اوباش آنها را به تصویب.

35 سال متولد شد, در, سومالی, اما خانواده اش فرار کرد این کشور برای فرار از جنگ زمانی که او یک کودک بود.

"هنگامی که من تو را دیدم آتش دو شب پیش آن را مانند یک ضربه ای که باعث شد دوباره برای من," او گفت:. "من قرار داده بود که در زندگی من یک مدت طولانی و طولانی پیش ... گفتم مادر من" این یک جنگ منطقه.'"

این دریاچه خیابان اقلیت متعلق به کسب و کارهای کوچک است که ممکن است رنج می برند بیشتر از نژادی طوفان که آمار شهرستان در هفته گذشته. به عنوان هزاران نفر از مردم در اعتراض یک نیروی پلیس با سابقه خشونت علیه مردم, رنگ, وثیقه, خسارت گسترده — از مهاجر متعلق به رستوران ها به یک مرکز برای بومی جوانان آمریکایی به 190 واحد مسکن مقرون به صرفه مجتمع در دست ساخت است.

"چه اتفاقی افتاد با آقای فلوید ترسناک است" گفت: Eduardo Barrera مدیر کل Mercado مرکزی تعاونی تا حد زیادی لاتین متعلق به کسب و کار است که به کمک جرقه اقتصادی تجدید حیات در امتداد خیابان هنگامی که آن را باز کرد 20 سال پیش. نقاشی دیواری-festooned گوشه ساختمان در هم شکسته شد و دو بار در طول ناآرامی با برخی از محصولات خود را به سرقت رفته است.

"هیچ چیز تغییر و مردم احساس آنها از دست داده ام همه چیز" Barrera گفت. "وجود دارد هیچ چیز برای از دست دادن آنها را ندارد. هنگامی که وجود دارد بدون عدالت هیچ انصاف و بدون حقوق صاحبان سهام آنها از دست دادن امید است."

"اما ما در حال صدمه زدن به خودمان را," او گفت:.

بسیاری از حدس و گمان است که دریاچه خیابان برخورد کرد و خیلی سخت به دلیل شرقی آن کشش شامل ایستگاه پلیس در ارتباط با افسر در حال حاضر به اتهام قتل فلوید. تخریب است به خصوص دردناک به خاطر دریاچه های خیابانی تبدیل شده بود یک داستان موفقیت یک دستاورد مردم در زمان غرور.

ساکنان و صاحبان کسب و کار می گویند که آنها صرف 20 سال گذشته کاری برای احیای آن زنجیره ای از محله — بسیاری از رنگ باخته با سالها غفلت حومه پرواز و اتلاف سرمایه.

Deb فرانک نقل مکان کرد و به Longfellow محله درست کردن شرق دریاچه خیابانی 25 سال پیش خرید دو خوابه 100-year-old خانه برای $40,000. پست الکترونیکی حامل و همسایگان تیمی را به خلاص شدن از شر این منطقه از دو فاحشه خانه ها توسط تماس در پلاک به پلیس و شرم آور مشتریان.

فرانک و همسرش شد استفاده می شود به رفتن به رستوران و کافی شاپ. "این واقعا یک تحول بزرگ" او گفت:.

امروز او شگفتی: این همه زودگذر?

"در آن زمان سال به جایی که بودیم و در اینجا ما در یک مربع" او گفت حتی اداره پست محلی آسیب دیده بود به اندازه کافی برای اخلال در سرویس ایمیل. "ما در حال بدتر از یک مربع."

همه حساب کارآفرینان مهاجر شده اند موتور دریاچه خیابان را تکرار resurgences. کشش اجرا می شود که شرق و غرب از طریق شهر به سمت جنوب شده است یک پد فرود اخیر از ورود به شهر است.

در اوایل قرن گذشته آن بود که آلمانی ها مانند امیل Schatzlein که باز زین فروشگاه در غرب دریاچه و خیابان در سال 1907 که هنوز هم به فروش می رساند چکمه های کابوی امروز. و اسکاندیناوی که مشخصات ناشر است که هنوز هم قابل مشاهده در حدود 100 سال Ingebretsen را نوردیک بازار یک نهاد محلی شناخته شده برای آن lefse و شاه ماهی است.

امروز در یک زن و شوهر از بلوک های Ingebretsen را شما می توانید خرید یک بطری تازه شیر شتر در شرق آفریقا مواد غذایی سرخ شده و چیپس در Taqueria لا Poblanita.

درست مثل بسیاری از شهرهای آمریکا از دهه 1960 شاهد یک جریان سفید ساکنان و کسب و کار را ترک دریاچه خیابان برای حومه. ساختمان خالی است. زمان سیرز فروشگاه رها شده خود را قوی ساختمان در اواسط 1990s خیلی از راهرو بود از جان گذشته برای یک اقتصادی تزریق.

"این ابداع خود را به عنوان یک مهاجر دروازه" گفت: لایحه Convery مدیر تحقیقات در مینه سوتا تاریخی جامعه است. "اقتصادی سوختگی منجر به فرصت است."

سومالی مهاجران فراری از جنگ در میان کسانی که به زودی در زمان استفاده از اجاره مقرون به صرفه برای ساخت کسب و کار. سازمان های جامعه بازگشایی سیرز ساختمان به عنوان Midtown بازار جهانی یک نمایشگاه بین المللی مواد غذایی و صنایع دستی است.

هنوز پیشرفت اقتصادی نیست پاک کردن لجبازی فقر و نژادپرستی و یا قابل توجه نابرابری.

راهرو محلات همراه با شهر به سمت شمال و هسته دانستن در مورد پلیس تنش بسیار خوب است. یک ACLU مطالعه شهرستان دستگیری از 2012-2014 یافت و بومی مردم آمریکا بیش از هشت برابر بیشتر از افراد دستگیر سطح بالا و پایین جرائم.

مینیاپولیس نیز کشتی با آن رشد تبعیض نژادی — بخش خونتان نشان داده شده توسط رانندگی شرق در خیابان دریاچه آغاز می شود که در اکثریت سفید آرام و برگ محله در نزدیکی زنجیره ای از دریاچه و شهر قبل از تغییر تا حد زیادی به سیاه و سفید و یا مخلوط محله.

کسب و کار در حال حاضر نفر مبتلا به این بیماری همه گیر را stay-at-home سفارشات زمانی که تظاهرات آغاز شده است.

Gregorio De La Cruz, یک مهاجر مکزیکی بود فقط شروع به بازگشایی دو شرق دریاچه خیابان کسب و کار — حزب عرضه و فروشگاه آب نبات و تجاری کسب و کار تمیز کردن — هنگامی که خشونت گرفت. کمتر از یک مایل از پلیس را به آتش کشیدند حوزه او بسته شده است فروشگاه دوباره.

"من هرگز تصور وجود دارد خواهد بود بسیار خشونت در این محله," او گفت: "چشمان او اشک خود را به عنوان 19-year-old daughter ترجمه خود را اسپانیایی کلمات به زبان انگلیسی.

"ما درک می کنیم چه می گذرد و ما که این مهم است. آنها حق اعتراض. من آرزو می کنم آنها می خواهم آن را انجام دهد مسالمت آمیز" او گفت:.

د لا کروز آویزان نشانه خود را در سوار کردن درب — "Justicia Por Georrge فلوید" — یکی از نمرات درخواست مزین در دریاچه خیابان تخته سه لا به صف جلوی مغازه. دو درب پایین Ingebretsen ارائه شده دیگر: "یک انسان خانواده است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن