از دست رفته در فضا: از 'Spaceballs" و "آپولو 13" به "بیگانه" این شش فیلم در حال آماده شدن برای پرتاب - بحباله نکاح در اوردن, 29 Jul 2020 PST

در افتخار از پروژه آپولو و همه آپولو ناسا ماموریت های فضایی در اینجا شش فضا با مضمون فیلم که اسیر تصورات عمومی

توسط NASERINEWS در 8 مرداد 1399

در افتخار از پروژه آپولو و همه آپولو ناسا ماموریت های فضایی در اینجا شش فضا با مضمون فیلم که اسیر تصورات عمومی هر کدام در راه خود را.

از کاملا مسخره کمدی ("Spaceballs") به آشکار فیلم های ترسناک ("بیگانه") این لیست شما باید از طریق یک مختصر فضا-فیلم obsession با تن از انواع (فضا) بوت.

"Spaceballs" (1987): مل بروکس' "جنگ ستارگان" طنز "Spaceballs" سنگ بنای قطعه از این نوع. در نظر گرفتن جهان-ساختمان, سینمایی, اثر جورج لوکاس و تبدیل آن را بر سر آن می آید به طور طبیعی به بروکس به عنوان بازیگران خود را از مرتب کردن بر اساس از قهرمانان نجات سیاره Druidia از همه هوای مکیده دور توسط شر تیره کلاه (Rick Moranis) که موفق به ربودن Druidia شاهزاده وسپا (Daphne Zuniga). این شاهزاده خانم را تنها امید فضا-RV-ساکن تنهاست استار و سگ خود را-ish همراه برف. این فیلم این است که به طور جدی در هر لحظه.

"آپولو 13" (1995): جزئیات شاید شدید ترین ماموریت فضایی در تاریخ ایالات متحده "آپولو 13" به دنبال فاجعه پرواز Jim Lovell (تام هنکس) فرد Haise (بیل پاکستون) و جیم Swigert (کوین بیکن) آنها به عنوان تلاش برای زنده ماندن در یک ماه-فرود تلاش اشتباه رفته است. در دوران پس از موفق, ماه فرود آپولو 11 ماموریت گرفتار مردم آمریکا به عنوان آنها را در نفرت انگیز تعلیق سه تا از خود نبرد تهدید زندگی پس از تهدید زندگی در فضا است. این فیلم که نامزد نه جایزه اسکار و برنده دو – آیا بهترین خود را به دنبال این حوادث حتی مشاوره ناسا در حال اجرا و بازیگران را از طریق شبیه سازی می کند.

"2001: یک اودیسه فضایی" (1968): Stanley Kubrick کلاسیک و فوق العاده تاثیر گذار فیلم "2001: یک اودیسه فضایی" شده است در اطراف برای بیش از 50 سال است. یک داستان حماسی نسبت آن آزادانه به شرح زیر تکامل انسان در حضور سایر موجودات بالاتر. سیاه و یکپارچه به نظر می رسد و kickstarts تکامل انسان. یک دوم کشف شده است هزاران سال بعد در ماه, که انتشار یک سیگنال از برخی از نوع. خاکی ماموریت فضا فرستاده شده است در جستجوی سیگنال مقصد با کمک هوش مصنوعی کامپیوتر HAL 9000. این فیلم که نامزد چهار جایزه اسکار و برنده یک – یک کارگردان شاهکار یک ترکیب خود را بصری و صوتی جنبه به شکل یکی از اتمسفر فیلم تا کنون ساخته شده است. آن است که یک فرقه کلاسیک و احترام برای نفوذ آن است.

"میان ستاره ای" (2014): در آینده ای که در آن زمین است که به سرعت در حال تبدیل شدن به غیرقابل سکونت انسان مبارزات در برابر گرد و غبار و طوفان و سایر بلایای طبیعی به منبع غذایی است. یک دانشمند ناسا می کشد سابق دانشمند و مهندس و فوق العاده خلبان به بیرون از روستا زندگی برای یک ماموریت خطرناک که بر اساس آن آینده بشریت خواهد به نظر می رسد به بقیه: سفر را از طریق یک کرمچاله در جستجوی یک جایگزین سیاره است. این مسابقه در برابر ساعت در میان بصری ترین خیره کننده فیلم تا کنون ساخته شده و آن را به خوبی دریافت garnering پنج نامزد اسکار و برنده (برای بهترین جلوه های بصری). واقعا حماسه داستان عشق از فضا و بقا "Interstellar" نا امید نمی کند.

"Galaxy Quest" (1999): washed-up, بازیگران تلویزیون در فضا نشان می دهد در حال تعقیب توسط یک گروه از بیگانگان نیاز به رهبری است. تماشا فضا نشان می دهد که ظاهرا پخش در سراسر جهان بیگانگان بر این باورند Alan Rickman, Tim Allen, Sigourney Weaver و خود شرکت ستاره هستند و تنها امید خود را برای زنده ماندن است. این گروه ربوده شده و ساخته شده کاپیتان یک سفینه فضایی با تجربه هستند و به زودی رو ترسناک (و خنده دار) واقعیت از طریق مبارزه با یک فضای پر از دشمن بیگانه موجودات مختلف. می توانید روی صفحه قهرمانان برش را در زندگی واقعی ؟

"بیگانه" (1979): ریدلی اسکات یک استاد از دستکاری نور و در سال 1979 در فیلم "بیگانه" – که برنده جایزه اسکار برای بهترین جلوه های بصری – او کافی باعث می شود استفاده از آن استعداد و دیگران برای ایجاد بزرگترین, علمی تخیلی, فیلم ترسناک تا کنون ساخته شده و یکی از بهترین فیلم آشکار است. یک خدمه تجاری فضاپیما دریافت سیگنال پریشانی از نزدیکی یک ماه و مجموعه آن را به اتمام. آنها برای پیدا کردن یک فضاپیمای بیگانه و یک اتاق پر از مرموز تخم مرغ که یکی از آنها – به هنگام لمس توسط یک عضو خدمه – جهش به زندگی است. نتیجه تحقیق و بحث تنش و ترسناک بقا تلاش خدمه به عنوان آنها به دنبال کشتن بیگانه خونخوار دور ماشین کشتی خود را قبل از آن آنها را می کشد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب