Kottke اردن: شکستن چرخه برگزاری دستاوردهای

"من به عنوان خوانده شده که گزارش ... از سال 1919 شورش در شیکاگو و آن را به عنوان اگر من خواندن گزارش کمیته تحق

توسط NASERINEWS در 2 مرداد 1399

"من به عنوان خوانده شده که گزارش ... از سال 1919 شورش در شیکاگو و آن را به عنوان اگر من خواندن گزارش کمیته تحقیق از هارلم شورش '35 گزارش کمیته تحقیق از هارلم شورش '43 گزارش McCone کمیسیون وات ضد شورش. من باید دوباره در انتظاری به شما می گویم اعضای کمیسیون – آن است که یک نوع از آلیس در سرزمین عجایب – با همان تصویر در حال حرکت دوباره نشان داده شده بارها و بارها همان تحلیل همان توصیه ها و همان انفعال."

دکتر Kenneth B. Clark نظر در Kerner گزارش کمیسیون در سال 1968 بر تکرار چرخه سیستماتیک سرکوب خشونت آمیز در اعتراض به کاهش و reinstitution سیستمیک ظلم و ستم در ایالات متحده است. ما بر این باورند که دلایل بسیاری وجود دارد که این اتفاق می افتد با وجود این واقعیت است که وجود دارد خوب است افرادی که تعهد به هرگز اجازه دهید آن را دوباره اتفاق می افتد.

یکی این است که همواره وجود داشته است و متاسفانه همیشه خواهد بود و افرادی که ایجاد سیستم های که ظلم و ستم دیگران برای قدرت خود و یا استفاده مالی. دلیل دیگری که توجه کسانی که می خواهند برای ایجاد عدالت شاید باور است که آنها ایجاد کرده اند راه حل و یا حل مشکل سرگردان. این باعث ایجاد فرصت برای برخی به بازسازی سیستم های خود را از استفاده.

این سیستم را تا حدودی شکل های مختلف در هر چرخه و حضور آنها متوجه نیست تا زمانی که آنها را مستحکمتر میکند. برای مثال در زمینه مسکن تبعیض نژادی پیمان محدود شد به جای سرخ-پوشش و قرمز-پوشش بود به نوبه خود جایگزین تبعیض آمیز تصمیم گیری توسط افسران وام.

در حالی که بسیاری از سرفصل های اخیر متمرکز بر اقدامات پلیس سیستمیک تعصب به مراتب فراگیر تر. آن را می توان تقریبا در همه, اگر نه همه, اجتماعی, بخش های از جمله بانکداری و امور مالی و اعطای وام مشاغل و اشتغال مراقبت های بهداشتی و آموزش و پرورش و مسکن و حتی انسان دوستی.

ما پیشنهاد می کنیم که وجود دارد یک راه برای پیشرفت و نگه دارید سود: توسعه اقدامات کلیدی برای هر بخش و اجرای عمومی گزارش عملکرد خود را در یک سایت.

وجود سابقه در مراقبت های بهداشتی.

از طریق مینه سوتا جامعه اندازه گیری, مینه سوتا, سازمان های مراقبت بهداشتی سالانه گزارش عملکرد خود را در درمان انتخاب شده ، نژاد ، قومیت ، زبان و کشور مبدا. در همکاری با وزارت مینه سوتا خدمات انسانی آنها نیز گزارش عملکرد بیمه تایپ کنید.

در حالی که این گزارش شکاف در عملکرد قابل توجه و مداوم و عملکرد گزارش شده است تنها برای انتخاب شرایط داده ها این امکان را به تماس از شکاف و ایجاد یک انتظار است که تلاش خواهد شد به آنها نزدیک است.

این اندازه گیری سناریو می تواند یک الگو برای سایر بخش ها.

به عنوان رهبران کسب و کار و رهبران بخش های دیگر ابراز تعهد خود را به حقوق صاحبان سهام در طول زمان بحران وجود دارد بدون هیچ دلیل که چرا آنها باید به طور داوطلبانه و نه معیارهای توسعه و سالانه گزارش عملکرد خود را. چنین گزارش اجازه می دهد تا به نگه داشتن آن دسته از رهبران/بخش پاسخگو به تعهد خود را.

وجود مکانیسم های در محل است که می تواند کمک در اجرای چنین اندازه گیری سناریو. این ایتاسکا پروژه یک ائتلاف به جلو فکر کردن کسب و کار رهبران و روسای دانشگاه ها می تواند اتخاذ به عنوان ماموریت خود نقش استخدام مایل و cajoling تمایلی رهبران جامعه به ارائه گزارش عملکرد خود را. این می تواند نتایج گزارش شده در مینه سوتا, قطب نما توسط وایلدر پژوهش در سنت پل و تامین شده توسط انسان دوستی. اخبار رسانه ها می تواند به ارائه پوشش خاص از گزارش. محلی و سازمان های دولتی کشور می تواند نظارت بر عملکرد بخش/رهبران و جایی که مناسب و عملی خود را تکمیل اهداف و اقدامات.

گزارش های عمومی لازم است اما کافی نیست به خم شدن منحنی به سمت عدالت و عدالت و نگه داشتن آن وجود دارد. اگر مستمر گزارش های عمومی است که به تولید نتایج و برگزاری دستاوردهای اکثریت جمعیت خواهد شد که تقاضا که در آن همچنان ادامه دارد.

تاریخ بارها و بارها نشان داده است که در غیر این صورت سیستم است که ظلم و ستم را به آرامی ظهور.

رئیس جمهور رونالد ریگان اغلب توصیه "اعتماد اما بررسی است." قطعا مشاور خوب برای همه ما به عنوان جامعه به دنبال حقوق صاحبان سهام.

توماس Kottke, M. D., فوری رئیس جمهور گذشته از شهرهای دوقلو جامعه پزشکی. مایکل جردن به عنوان یک شرکت اجرایی, مینه سوتا, کمیسر امنیت عمومی و مدیر حقوق مدنی برای شهر مینیاپولیس. نظرات بیان شده در این مقاله خود هستند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب