در اطراف از راه دور: 'همیلتون' طول می کشد تا محل اقامت در دیزنی+ - Sun, 28 Jun 2020 PST

از دست ندهید: "همیلتون" – آن را نمی تواند به نیویورک برای دیدن Lin-مانوئل میراندا برق هیپ هاپ تزریق مرحله احسا

توسط NASERINEWS در 8 تیر 1399

از دست ندهید: "همیلتون" – آن را نمی تواند به نیویورک برای دیدن Lin-مانوئل میراندا برق هیپ هاپ تزریق مرحله احساس در مورد آمریکا تاسیس پدر الکساندر همیلتون? هیچ نگرانی. ورود فقط در زمان برای چهارم جولای آخر هفته این صمیمی "ضبط زنده" از عملکرد های میراندا و بازیگران اصلی قرار داده خواهد شد شما در اتاق که در آن اتفاق افتاده است – ریچارد راجرز تئاتر در برادوی است. در حال حاضر پرتاب نمی دور خود را به ضرب گلوله به شهادت یک انقلابی لحظه ای در فرهنگ پاپ تاریخ است. (جولای 3, Disney+).

دیگر شرط

یکشنبه: کمدین و بازیگر آماندا Seales میزبان ما شده است به صورت شرط جوایز جشن, سیاه, برتری, در, موسیقی, تلویزیون, فیلم, ورزشی و انسان دوستی. نوازندگان عبارتند از Alicia Keys, Jennifer Hudson, John افسانه کین Brown, Lil Wayne, مگان تو Stallion, رادی Ricch, Usher, و بیشتر. دریک همه آگهی نامزد با شش. (8 p. m. شرط بندی و CBS).

یکشنبه: بر اساس کتابی به همین نام "من رفته در تاریکی" پرچین مجموعه مستند که به بررسی نویسنده میشل مک نامارا را وسواسی تحقیقات مربوط به خشونت های دنیا از درنده او لقب "گلدن استیت قاتل." مک نامارا که در سال 2016 صرف آخرین سال از عمر خود را در تلاش برای پیدا کردن سریال متجاوز و قاتل که وحشت کالیفرنیا در دهه 1970 و 80. (10 p. m., HBO).

دوشنبه: خودتان را کنترل کنید برای اطلاعات بیشتر خشن عمل در Dwayne Johnson "تیتان بازی." امشب به ارمغان می آورد عمل از غرب منطقه در یک قسمت با عنوان جالب به اندازه کافی "سیرک به شهر می آید." (8 p. m., NBC).

سهشنبه: "از دست رفته در اورست" است که یک فوتی و فوری جدید مستند که سوال که آیا قله اورست برای اولین بار summited در سال 1953 به عنوان بسیاری بر این باورند. فیلم زیر یک سال 2019 اعزامی به دنبال کشف اگر اندرو "سندی" ایروین و جورج لی مالوری در واقع به بالا در سال 1924. در حالی که مالوری بدن در سال 1999 کشف شد ایروین بدن هرگز. (9 p. m., National Geographic).

شنبه: عمل گرم کردن در "کثیف" جان: بتی Broderick داستان است." بتی چهره دن در طلاق, دادگاه, که در آن او است دست یک شکست خرد کردن و ارسال شده است در گذشته یک نقطه بدون بازگشت. (10 p. m., ایالات متحده).

سهشنبه: در فصل آخر "ژنتیکی کارآگاه" CeCe مور تکل او اولین فعال مورد. او همچنین می بیند اولین محاکمه با حضور هیئت منصفه اعتقاد از یک مورد سرد که در آن او کار می کرد. (10 p. m., ABC).

چهار شنبه: به یاد داشته باشید "اسرار حل نشده"? کلاسیک واقعی-سری جرم می شود 12-قسمت reboot که فیوز از عناصر اصلی نمایش با, همهجانبه شخصیت محور داستان ثابت به سرما مواردی از قتل و آدم ربایی و بیشتر. (Netflix).

پنج شنبه: در 1 فصل آخر "شورای پدران" آنتونی می رسد در طوفان زده پری خانه برای پیدا کردن رابین و تئو در خطر است. در ضمن الیور قرار می دهد تمام مهارت های پزشکی خود را به کار هنگامی که حکیم می رود به زايمان زودرس. (8 p. m., NBC).

جمعه: "The Baby-Sitters Club" یک اقتباس جدید بر اساس سری کتاب محبوب. آن را به پیروی از دوستی و ماجراهای پنج وسط دانش آموزان است که راه اندازی یک کسب و کار نگهداری از کودکان در شهر داستانی از Stoneybrook, Connecticut. (Netflix).

شنبه: با توجه به این بیماری همه گیر کوروناویروس "یک کنگره چهارم" نخواهد بود در غرب چمن پایتخت ایالات متحده به عنوان معمول است. اما سالانه ویژه خواهد شد از ویژگی های آتش بازی و pretaped اجرای برنامه توسط Patti LaBelle, John Fogerty این وسوسه رنه فلمینگ ردیابی Adkins ساخته Yolanda Adams و بیشتر. (8 p. m., PBS).



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب