رهبر مسلمان خواستار Stillwater مقامات برای اطمینان از ایمنی پس از اتهام آخر هفته آزار و اذیت

فصل مینه سوتا از شورای آمریکایی-روابط اسلامی روز دوشنبه به نام مقامات در استیلوتر را به "اقدامات مشخص" برای اط

توسط NASERINEWS در 10 تیر 1399

فصل مینه سوتا از شورای آمریکایی-روابط اسلامی روز دوشنبه به نام مقامات در استیلوتر را به "اقدامات مشخص" برای اطمینان از ایمنی از مردم از رنگ پس از دوچرخه سواران در روز شنبه به اتهام آزار و رندانه یک مسلمان مادر و فرزند.

زن سوفیا رشید از مینیاپولیس پلیس گفت که او از خوردن شام با او 4 سال در پاسیو در فضای باز در لئو جلو پنجره و فروشگاه مالت در مرکز شهر Stillwater هنگامی که یک گروه از مردان سیاه پوشیدن جلیقه چرم نمایش واژه "آریایی کابوی اخوان" راه می رفت. رشید بود که پوشیدن حجاب گفت: مردان آغاز شد و با اشاره به او و اظهارات مانند "ما چشم ما بر شما" و "ما در حال تماشای شما" با توجه به گزارش پلیس.

سه سرور از لئو همراهی رشید و دخترش در خارج از رستوران منطقه و با آنها در آنجا ماند تا زمانی که پلیس وارد; یک افسر بعد از همراهی رشید و دختر او را به ماشین خود را.

"ما با تشکر از کارکنان رستوران و مامور پلیس که به دنبال حفاظت از مسلمان مادر و فرزند اما مقامات دولتی باید گام به اطمینان حاصل شود که این نوع از آزار و اذیت و تهدید و ارعاب با هدف قرار دادن اعضای جوامع اقلیت رخ نمی دهد در آینده" Jaylani حسین (ع), مدیر اجرایی CAIR-MN در بیانیه ای گفت.

Stillwater شهردار تد Kozlowski گفت: پلیس در روز دوشنبه هنوز در تلاش برای ارتباط با رشید. "او نیاز به کار با محققان برای کشف کردن آنچه در جریان است," او گفت:.

او گفت که او نیز صحبت به حسین (ع) و مورد بحث که آیا صاحبان کسب و کار باید یک راست به رد خدمات به مردم با پوشیدن نمادهای نفرت و یا تبعیض. آنها, او گفت:.

"وجود دارد در حال رفتن به برخی از آموزش خوبی که از این" او گفت:. "اگر کسی احساس می کند در معرض تهدید در استیلوتر آنها باید به پلیس تماس بگیرید و از آنها بخواهید برای کمک."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن