LeBron James سر لیست کسانی که بیشتر به از دست دادن اگر NBA تعطیل توسط coronavirus

اگر NBA نیست دوباره در این فصل و در حالی که لیگ می گوید همه گزینه ها در حال باز کردن آن را هنوز هم ممکن است و

توسط NASERINEWS در 12 اردیبهشت 1399

اگر NBA نیست دوباره در این فصل و در حالی که لیگ می گوید همه گزینه ها در حال باز کردن آن را هنوز هم ممکن است و نه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس در اینجا پنج تا از بزرگترین بازندگان:

1) LeBron James

تاریخی خود را فصل — او تنها بازیکن به طور متوسط 25 امتیاز و 10 پاس گل در 35 — ممکن است خالص او MVP اما او می خواهم از دست دادن یک فرصت گرانبها برای برنده شدن در یک حلقه چهارم و منجر لیکرز به NBA رکورد بستن 17 عنوان.

2) Milwaukee Bucks

اگر یک درس آموخته می شود از اوایل قسمت از ESPN Michael Jordan docuseries "آخرین رقص" این است که بازیکنان بزرگ می توانند نسبت به ارسال-فصل شکست با خشم. Giannis Antetokounmpo راه اندازی شد برای ورود به آینده پلی آف پس از از دست دادن چهار در یک ردیف به تورنتو در سال گذشته با یک 2-0 سری منجر شود. با تنها یک سال در سمت چپ خود را بعد از معامله در این فصل تیک تاک ساعت است.

3) کلیپرز

کلیپرز' طرح برای اولین بار عنوان ندارد مشروط پست تنها-فصل اما این تیم بود گرد کردن به فرم در زمان مناسب نشانه آن است که طرح خود را کار کرده است. با ستاره پل جورج و Kawhi Leonard داشتن پیچیده آسیب pasts چه هستند شانس است که اتفاق می افتد دوباره ؟

4) Mike D'Antoni

هیوستون راکتس مربی آمد در این فصل با یک سال سمت چپ در قرارداد خود را به معنی او می خواهم نیاز عمیق به اجرا در پلی آف برای متقاعد کردن حق رای دادن به ایجاد یک تغییر. اگر فصل سر نمی کند تا به او نشان داده شده است به اندازه کافی برای نگه داشتن او جیمز هاردن و راسل وستبروک با هم ؟

5) طرفداران NBA

پس از سال ها از رزمندگان طلایی امور خارجه مسلط غرب و با جیمز بصورتی پایدار و محکم سیمانی با لیکرز 2020 NBA نهایی شد احتمالا به نگاه بسیار متفاوت برای اولین بار در در حالی که. و پس از آن وجود دارد که کلیپرز-لیکرز حذفی سریال همه می خواستم بد. آن را نمی خواهد همان در خالی مرکز استیپلز اگر آن اتفاق می افتد.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب