جف Petry می دهد 12-کشت Canadiens اضافه برنده بیش از پنگوئن

جف Petry گل در 13:57 از اضافه کاری Carey قیمت ساخته شده 39 موجب صرفه جویی در و توسری خور Montreal Canadiens حی

توسط NASERINEWS در 12 مرداد 1399

جف Petry گل در 13:57 از اضافه کاری Carey قیمت ساخته شده 39 موجب صرفه جویی در و توسری خور Montreal Canadiens حیرت زده پیتسبورگ پنگوئن 3-2 روز شنبه برای باز کردن بهترین خود را-از-پنج دور مقدماتی سری.

Petry برداشت سست جن در حق faceoff دایره و پاره پاره یک شات از طریق موری قبل از mobbed توسط هم تیمی.

Jesperi Kotkaniemi و نیک سوزوکی تا به حال این اهداف در قوانین و مقررات برای مونترال کنفرانس شرق را شماره 12 دانه در لیگ 24 تیم از سرگیری بازی. سیدنی کرازبی و برایان زنگ پاسخ برای پیتسبورگ, شماره 5 دانه در شرق.

بازی 2 شنبه است.

جاناتان Drouin یک شانس برای برنده شدن در آن برای مونترال زودتر در وقت اضافه در یک سو و زمانی که او برگزار شد در مبارکه اما جن نورد از چوب و dribbled گسترده است.

بسته 2-2 طریق 40 دقیقه مونترال کشته شدن 5-در-3 پیتسبورگ قدرت بازی به صورت 1:32 در اوایل دوره سوم با وجود برخی از فشار پایدار. هر دو تیم پس از آن موفق به اتصال 5-on-4 مزایای با پیتسبورگ اوگنی Malkin آینده نزدیک از حافظه.

کونور Sheary یک فرصت طلایی به نفع خود آن را با 3:03 چپ در قوانین و مقررات برای پیتسبورگ اما جناح از دست رفته خالص در یک سو و پس از کرازبی آمار ارسال. مونترال و سپس آمد در یک شارب در انتهای دیگر اما یک منحرف نقطه شات زنگ زد آهن پشت پیتسبورگ goaltender مت موری و در آنجا ماند.

شنبه نخستین بار NHL پس از فصل بازی های برجسته دو مجازات عکس پس مارس 29 سال 1923.

جوانی Canadiens انجام 1-0 شود پس از تشکر به قیمت عملکرد ستارگان و دو برابر این مزیت در 6:53 دوم زمانی که سوزوکی را به سرقت برده جن از برایان Dumoulin در مونترال خط آبی و مسابقه در 2-در-1 قبل از پاره شات طبقه بالا بر روی موری.

موری اگر متوقف 32 عکس پنگوئن که هنوز هسته اصلی خود را در جام استنلی-فهرست اسامی برنده از سال 2016 و 2017, مبارزه بازگشت. کرازبی banked یک شات در تخفیف قیمت با netminder از موقعیت. سپس با Drouin در جعبه زنگ poked یک شات از لب چین 2:39 بعد به پیتسبورگ بازگشت سطح 2-2.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب