شمالی, St. Paul استخدام کورنلیوس Gilleylen به مربی تیم بسکتبال

پس از خدمت به عنوان دستیار مربی برای بهترین پسران تیم بسکتبال در دولت فصل گذشته کورنلیوس Gilleylen را بیش از خ

توسط NASERINEWS در 9 تیر 1399

پس از خدمت به عنوان دستیار مربی برای بهترین پسران تیم بسکتبال در دولت فصل گذشته کورنلیوس Gilleylen را بیش از خود برنامه فصل آینده است.

Gilleylen شد نام جدید پسر مربی بسکتبال در نورث سنت پل در روز دوشنبه با توجه به حساب توییتر مصرف بیش از سابق Gophers مردانه بازیکن بسکتبال Damian جانسون که به تازگی پذیرفته شده در همان موقعیت در Benilde-سنت مارگارت.

آن را ایمن می گویند Gilleylen خواهد شد که کفش بزرگ برای پر کردن به معنای واقعی کلمه و ظاهرا او به عنوان گام برای جانسون که تیم بودند 57-25 در سه فصل مربیگری در نورث سنت پل. جانسون موعظه دفاعی فکر که حس می کند با توجه به این که او کارت تلفن خود را در طول دانشگاهی حرفه ای.

که گفت: Gilleylen به نظر می رسد آماده برای این چالش است. او صرف گذشته پنج فصل به عنوان دستیار مربی در ادن پریری, یادگیری تحت عقاب سر مربی دیو Flom بود که به نام دبیرستان ملی, مربیان, انجمن, مربی سال در اوایل این ماه.

با Gilleylen در کارکنان مربیگری عقاب به پایان رسید و فصل گذشته 28-0 شدند و رتبه رتبه شماره 1 در کلاس 4A قبل از دولت مسابقات لغو شد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب