آتش باد از غرب دریافت $2.2 میلیون مراقبت عمل گرانت - Mon, 27 Jul 2020 PST

آتش باد از غرب دریافت فدرال coronavirus امداد کمک مالی برای کمک به شرکت های در حال ظهور در منطقه, وزارت بازرگا

توسط NASERINEWS در 7 مرداد 1399

آتش باد از غرب دریافت فدرال coronavirus امداد کمک مالی برای کمک به شرکت های در حال ظهور در منطقه, وزارت بازرگانی ایالات متحده روز دوشنبه اعلام کرد.

این $2.2 میلیون مراقبت عمل بازیابی کمک اعطای وام را به مراحل اولیه کسب و کار با پتانسیل رشد فوق العاده ای که در غیر این صورت نمی تواند امن بانک های مشتعل غربی مدیر عامل شرکت تام سیمپسون گفت: در یک ایمیل.

آتش غرب در حال برنامه ریزی برای سرمایه گذاری در 10 شرکت در منطقه در طول دو سال آینده. به عنوان وام و پرداخت می شود, پشت, آتش خواهد re-صندوق های سرمایه گذاری جدید در حال ظهور شرکت های سیمپسون گفت.

مقدار وام پیش بینی به طیف وسیعی از 100.000 $$250,000, او گفت:.

اعطای بود در میان $8.6 میلیون نفر در مراقبت عمل بازیابی وجوه اهدا شده به گیرندگان در دولت توسط وزارت بازرگانی و توسعه اقتصادی دولت است.

بیش از 4 میلیون دلار در بودجه رفت به شرق واشنگتن دریافت کنندگان, با توجه به U. s. Department of Commerce انتشار اخبار.

این Tri-County توسعه اقتصادی منطقه در Colville دریافت $1.7 میلیون مراقبت عمل بازیابی کمک کمک مالی برای کمک به کسب و کار نهفته COVID-19 در استیونس, کشتی و Pend Oreille شهرستانهای استان است. این بنتون-فرانکلین شورای دولتی در ریچلند نیز دریافت 1.5 میلیون دلار کمک مالی با توجه به گروه.

آتش باد از غرب دریافت مراقبت قبل از عمل کمک مالی از این بخش است که ارائه کمک های مالی به 12 شرکت که برخی از آنها عبارتند از GenPrime گشتالت تشخیص Medcurity, RiskLens, Rohinni و Spicelogy.

چهار نفر از وام بازپرداخت شده است و آتش است reinvesting پایتخت به وام های اضافی Simpson گفت.

آتش باد از شمال وجوه منور و مربیان و کارآفرینان و شرکت های در حال رشد در منطقه اسپوکان. آتش باد از شمال توسط سیمپسون, جف, سفید, رئیس امور مالی و Cyndi Donahue, مدیر بازاریابی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب