آمریکایی ها بازی بیس بال در خارج از کشور در آسیا را شکر برای بازگشت آن

در آن زمان به نظر می رسید مانند یک سکته مغزی از بدبختی. NC Dinos شده در توسان Ariz., و در پایان اقامت خود در ا

توسط NASERINEWS در 29 اردیبهشت 1399

در آن زمان به نظر می رسید مانند یک سکته مغزی از بدبختی.

NC Dinos شده در توسان Ariz., و در پایان اقامت خود در اطراف آوریل 7 — رمان coronavirus شده بود گسترش به سرعت در کره جنوبی.

کره بیس بال تیم سازمان تلاش برای پیدا کردن یک مرکز در ایالات متحده که در آن آنها می تواند باقی می ماند و به عمل به جای بازگشت به خانه. که جستجو ناموفق بود ترک این تیم هیچ گزینه ای جز پرواز, صفحه اصلی, عبور از طریق فرودگاه بین المللی اینچئون در نزدیکی سئول — یکی از شلوغ ترین فرودگاه در جهان شده اند کاهش می یابد و بیشتر به شهر ارواح.

در هفته های آینده به لطف گسترده آزمایش ردیابی و جداسازی در کره جنوبی که سکته مغزی از بدبختی — قادر به پیدا کردن یک موجود تسهیلات به آموزش در ایالات متحده تبدیل به موفق باشید. کره جنوبی موفق به پهن کردن منحنی در حالی که این ویروس گسترش به تمام گوشه و کنار ایالات متحده را وادار به لغو بقیه بهار آموزش و تعویق روز افتتاحیه.

بیس بال باقی می ماند و مکث در ایالات متحده و بیش در آسیا KBO و چینی حرفه ای لیگ بیس بال است که در تایوان باید هر دو را دوباره آغاز شده. و برای آمریکایی ها بازی در خارج از کشور وجود دارد در حالی که کمی از قطع ارتباط بین نسبتا عادی زندگی آنها زندگی می کنند و داستان آنها در حال شنیدن از بازگشت به خانه آنها خدا را شکر به بازی بیس بال.

"ما از صحبت کردن با دوستان ما و آنها بوده ام گیر کرده در خانه به مدت شش هفته در حال حاضر و آن را از نوع دیوانه به فکر می کنم که هنگامی که ما واقعا تا به حال نشده به رفتن را از طریق آن. آن را فقط وحشی به تماشا و فکر می کنم که ما به پایان رسید تا در کره جنوبی که در آن به نظر می رسید مانند آن خواهد بود بدتر از آن تبدیل به بهتر" گفت: درو Rucinski که تن به تن برای دوقلوها در سال 2017 و در حال حاضر زمینهای برای NC Dinos. "این فقط از نوع دیوانه است."

Rucinski و هم تیمی های خود را نه برای خود قرنطینه برای 14 روز زمانی که آنها وارد کره جنوبی. اما مدت کوتاهی پس از ورود Rucinski گفت که او با دریافت حدود هفت یا هشت هشدار یک روز بر روی تلفن خود را یادآوری شهروندان برای حفظ فاصله خود و ارائه دیگر ایمنی بهداشت مشاوره. یک هشدار آمد به Rucinski پس از یک فرد که به یک رستوران در منطقه او در آزمایش مثبت است.

هر چند فصل را شروع تاریخ عقب رانده شد از مارس 28 و آنها تا به حال تمدید بهار آموزش KBO آغاز شده تا دوباره در مارس 5 با طرفداران در حضور.

Rucinski بود جلو و مرکز در Dinos' شب باز پرتاب شش نوبت و بدون گل دادن تا فقط سه بازدید در یک بازی بود که تلویزیونی در ESPN به یک توپ بیس بال-گرسنگی مخاطبان در ایالات متحده است.

"من فکر می کنم زمانی که شما می آیند به کره به بازی بیس بال, من انتظار می رود مثل دو تا سه نفر از نزدیکترین دوستان من شاید بررسی در آمار, اما در حال حاضر من با تمام مردم در بازگشت به خانه ، این نوع دیوانه" Rucinski گفت. "من فقط از نوع خوش شانس هم که ESPN تصمیم به پوشش بازی ما روز اول."

بازگشت KBO مشخص شده یک نقطه عطف بزرگ برای این ورزش کمک به ارائه برخی از طرفداران امیدواریم که لیگ اصلی بیس بال ممکن است قادر به ایجاد یک تابستان بازگشت هم با KBO نگاهی به عنوان مثال. اما قبل از بیس بال بازگشت این موارد در کره جنوبی تا به حال به شدت کاهش یافته است. در روزی که بیس بال بازگشت کمتر از 10 مورد گزارش شده در کل کشور است.

اگر موارد بالا رفته کمی از آن در چند هفته گذشته در این کشور هر دو Rucinski و تیلور موتر دیگر سابق, دوقلو بازیکن است که بازی در KBO گفت: روزانه زندگی بیشتر بود به حالت عادی بازگشت. هنوز KBO است که نیاز به حرارت چک در ballparks و بازیکنان با پوشیدن ماسک تقریبا در همه جا اما در این زمینه و در ستاره شرق.

بر خلاف NC Dinos موتر را تیم Kiwoom قهرمانان سابق دوقلو ByungHo پارک هم تیمی — آموزش شده بود در تایوان در ماه مارس است. با یک شیوع در کره جنوبی در آن زمان آمریکا بازیکنان به خانه فرستاده شدند.

موتر بازگشت به آسیا و یک زن و شوهر از هفته بعد در اواخر ماه مارس پس از دریافت 1 a. m. تلفن تماس و مشاوره او را به عقب می آیند قبل از اجباری 14 روز دوره قرنطینه در محل قرار داده شد برای تمام تماس های ورودی مسافران در تاریخ 1 آوریل. او در هواپیما چهار ساعت بعد از ترک خانه بدون همسر خود را که برنامه ریزی شده بود به پرواز با او به کره جنوبی در روز بعد.

به محض ورود موتر و خود آمریکا هم تیمی های رفت و بلافاصله به یک مرکز آزمایش و سپس مستقیم به آپارتمان خود را به صبر برای نتایج خود را. او دریافت نتایج خود را در ظرف شش ساعت و هر چند موتر آزمایش منفی او هنوز هم تا به حال برای تکمیل 14 روز در قرنطینه به دلیل توصیه هایی از دولت به KBO.

دوقلوها مینه سوتا تیلور موتر در عمل در تاریخ 23 ژوئن 2018. (بند Hemmelgarn / مینه سوتا دوقلوها)

او وقت خود را در قرنطینه تماشای تلویزیون بیشتر مشاهده McMillions ببر پادشاه Peaky Blinders و 90 روز نامزد با همسرش بود که در ایالات متحده او با بازی برخی از فیلم ها و انجام برخی از تمرینات است. اما پس از چهار یا پنج روز روال رو خسته کننده و دشوار است. وعده های غذایی تحویل داده شد در خارج از درب خود را از تیم مترجم.

هر چند او هنوز هم در معرض 14 روز در قرنطینه موتر نظر خود را خوش شانس خود را در زمان از دست رفته در هر قسمت از این بیماری همه گیر بود که آن را جدی و به بازی بیس بال وقتی دیگران نیست.

"فقط با همه چیز است که رفتن در در امریکا من فکر می کنم که حتی اگر همه چیز در حال رفتن به شروع به باز من فکر می کنم که اگر شما بچه ها می خواهید ورزش به پشت دست اول شما هنوز هم نیاز به احتیاط و توقف تلاش به بزرگتر از این بیماری است. قبول آن را برای آنچه در آن است" Motter گفت. "شما باید به دور ماندن از مردم است. بیایید همه چیز امن نگه دارید و سعی کنید به عقب بر گردیم به یک ورزش جهانی است که همه ما استفاده می شود."

در حالی که آن را ممکن است مدتی به بازگشت به جهان ورزش است که در ایالات متحده استفاده می شود به با طرفداران بسته به ظرفیت در استادیوم شاید هیچ لیگ بیشتر همراه از CPBL در تایوان که در آن طرفداران به تازگی شروع دوباره وارد پارک.

تایوان پاسخ اولیه منجر به فقط 440 COVID-19 موارد و هفت مرگ و میر در کشور با حدود 24 میلیون نفر. مدارس و رستوران ها و مغازه ها باز مانده است. و هر چند فصل بیس بال رو به عقب رانده ابتدا آن را در حال حاضر و در حال اجرا.

رایان بولینگر یک پارچ برای Fubon نگهبان که قبلا تن به تن به سنت پل قدیس و یک بار به نام افرا گراو خانه منطقه گفت: مردم ماسک و وجود دارد متوسط چک حرارتی و نمایش فیلم — او هرگز کنار کشیده برای داشتن یک تب اما او فنجان قهوه به رنگ قرمز زمانی که او می شود اسکن شده — اما همه چیز به نظر می رسد طبیعی است.

بر خلاف بسیاری از بازیکنان بیس بال در سراسر جهان COVID-19 نیست چیزی که نگه داشتن او در این زمینه است. در عوض, آن را از عجایب پا آسیب است که بولینگر رنج می برد در طول فصل بهار آموزش. بولینگر است که تقریبا انجام شده با ناتوانی است و مشتاق به شروع رقابت یک بار دیگر.

"این عجیب و غریب در واقع از آنجا که من حدس می زنم من واقعا نمی دانند که آنچه در آن مانند بازگشت به خانه در حال حاضر" بولینگر گفت. "من دیدن آنچه که مردم در حال ارسال بر روی رسانه های اجتماعی و دیدن تمام چیزهای که اما بدیهی است که واقعا نمی توانید درک چقدر بد آن را در واقع ممکن است پس از من وجود ندارد و زندگی نسبتا عادی زندگی بیش از اینجا."

استو Cliburn که مربی در دوقلوها سازمان از سال 1993 تا سال 2019 اخیرا به عنوان تیم سه گانه-A تبادل مربی نیز در تایوان که در آن او شده است از فوریه. Cliburn است که در خدمت به عنوان تبادل مربی برای minor league وی چوان اژدها.

دوقلوها مینه سوتا AAA تبادل مربی استو Cliburn, چپ, گفتگو با باب مک کلور تبادل مشاور به عنوان کوزه و خشکشویی گزارش اولین تمرین خود را در بهار آموزش بیس بال تسهیلات در Ft. مایرز, Fla., پنج شنبه, فوریه. 14, 2019. (AP Photo/جرالد هربرت)

هر چند Cliburn تیم مستقر در دولیو یک شهر بیش از دو ساعت دور از تایپه در یک شهرستان است که تا به حال فقط یک نفر از کل موارد گزارش شده با توجه به یک تایوانی منبع خبری طرفداران هنوز هم نشده اند اجازه بازگشت به جزئی بازی های لیگ از فراوانی احتیاط Cliburn گفت: در هفته گذشته.

Cliburn و همسر خود را به حال شده است در ابتدا عصبی هنگامی که او خانه را ترک کرد در فورت مایرز, Fla., به دلیل تایوان نزدیکی به چین که در آن coronavirus نشات گرفته است. اما پس از ورود به آن ترس به سرعت از بین رفت.

و چه هنگامی که به نظر می رسید مانند گذشته منطقه از جهان که بیس بال را در حال حاضر یک مثال درخشان از بازگشت امن خود را.

"من می دانم که این برای هر کس متفاوت به حداقل می گویند, قفل کردن و اجتماعی فاصله. صحبت من به جهنم همسر من تقریبا هر روز از اینجا و او می رود "این یک برکت و رحمت در لباس مبدل است که شما بیش از بازی بیس بال و بیس بال مربیگری تنها جایی در جهان که در آن اتفاق می افتد'" Cliburn گفت. "این فقط یک احساس عجیب و غریب.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن