ما در حال شکستن نوار در زمینه های ورزشی و دادگاه اما ما هیچ جا در نزدیکی خط پایان

برخی از انتاریو ساک ورزشی بدن باید مقدماتی برنامه در محل برای بازگشت به ورزش در حالی که دیگران در حال انتظار ب

توسط NASERINEWS در 26 اردیبهشت 1399

برخی از انتاریو ساک ورزشی بدن باید مقدماتی برنامه در محل برای بازگشت به ورزش در حالی که دیگران در حال انتظار بیشتر دستورالعمل از دولت استانی و فدرال قبل از اطلاع رسانی تیم خود را چگونه ورزش های محلی خود را مربوطه comebacks از این بیماری همه گیر.

با دولت انتاریو افتتاح زمین گلف و محدودیت های بلند در تجمعات در برخی از فضاهای عمومی محلی و انجمن های ورزشی شروع به نهایی کردن قوانین و شرایط را برای هزاران نفر از ورزشکاران جوان. که شامل جزئیات در مطابق با اصول بهداشتی clubhouses و تجهیزات و محدودیت های در مورد چگونه به بازی بازی هستند.

به عنوان مثال اعضای باشگاه تنیس در حال گفت وجود خواهد داشت مجرد مسابقات تنها بازیکنان را مجبور به ورود به دادگاه از مقابل می رسد و نه تغییر به پایان می رسد آنها باید توپ خود را و خدمت با آن توپ فقط و آنها باید تمرین راکت-تنها بازیابی توپ.

این بازی به خودی خود اگر چه تا حد زیادی بدون تغییر باقی خواهد ماند و این چیزی است که ژاک Konig رئیس جمهور تورنتو فدراسیون فوتبال امیدوار است برای ورزش بیش از حد.

"اگر وجود دارد می گویند هیچ پرتاب-ins از حاشیه فقط kick-ins و سپس معنا است که بازیکنان نمی توانند سر توپ ؟" او گفت:. "من فکر نمی کنم شما می توانید می گویند می تواند وجود داشته باشد هر گونه تماس در همه."

Konig گفت: TSA را رعایت هیچ گونه محدودیت دولت. "ما هر چیزی انجام نشده است به دلیل آن ناشناخته ... اما من امیدوار هستم که ما نمی تغییر ماهیت این بازی است."

این ورزش در اولویت است که به افزایش عضویت در آن است. TSA تجربه یک قطره در ثبت نام از نزدیک به 90 درصد این بهار با نگرانی های این فصل خواهد بود به طور چشمگیری کوتاه و یا لغو بی درنگ به دلیل بیماری همه گیر.

در حال حاضر که دولت اعلام کرده تفریحی و زمینه می توانید برای باز کردن در هفته آینده TSA امیدوار است از آن می توانید بازی بازی های ژوئیه 1. باشگاه در حال بحث در مورد معافیت های مالی برای خانواده های مضطرب و با توجه به استفاده مجدد از لباس, در تلاش برای کاهش هزینه ها.

"چه ما در حال تلاش برای انجام دهید این است که اندازه گیری از خرید و همکاری به طوری که ما می توانیم آماده بود که ما بازی بازگشت" Konig گفت.

هاکی کانادا با انتشار بیانیه ای روز شنبه گفت "کار بر روی چند وجهی بازگشت-به-هاکی روی برنامه که فقط اتفاق می افتد زمانی که دولت و مقامات بهداشتی خیال آن را امن برای انجام این کار.

"این برنامه شامل همه چیز از مقررات ایمنی و بهداشت به ارتباطات فصلی ساختار تعامل مشتری و تیم های ملی" این بیانیه در ادامه اضافه کرد بازگشت خواهد رخ می دهد در زمان های مختلف در سراسر کشور است. "و بازی را نگاه متفاوت که بسیار به ما نمی دانیم. ما برای صبر و شکیبایی به عنوان ما همچنان به کار در جهت حصول اطمینان از هاکی بازی می کند نقش خود را در آوردن جامعه ورزش است."

انتاریو انجمن بیس بال در مارس 6 یادداشتی به اعضای آن گفت این است که به امید بازگشت به روز رسانی از دولت استانی تا پایان ماه.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

ابا پیش بینی مرحله به مرحله-در عوض با تعداد محدودی از بازیکنان مجاز در عمل شرایط برای شروع است. قوانین جدید شامل: محدود تماس (بدون بالا سپاس یا مشت ضربه); بدون تف و بدون جویدن آدامس و یا دانه آفتابگردان; هیچ های از تجهیزات و استفاده از تجهیزات حفاظت فردی اگر آن را لازم الاجرا توسط دولت استانی.

انتاریو بسکتبال نیز در بازگشت به بازی اما نمی خواهد آزادی پروتکل های خود را تا زمانی که آنها در حال نهایی.

Mark Zwolinski


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن