مونترال Alouettes سر مربی Khari جونز می گوید او تهدید به مرگ دریافت لامپ کم مصرف به عنوان بازیکن در وینیپگ

Khari جونز ندارد به دنبال جایی برای یک یادآوری است که نژادپرستی وجود دارد در کانادا.مونترال Alouettes سر مربی

توسط NASERINEWS در 14 خرداد 1399

Khari جونز ندارد به دنبال جایی برای یک یادآوری است که نژادپرستی وجود دارد در کانادا.

مونترال Alouettes سر مربی آشکار در طول تلفنی روز شنبه او را تهدید به مرگ دریافت در حالی که او کارفرمایی از لامپ کم مصرف وینیپگ بمب افکن آبی به دلیل نژادهای مختلف ازدواج است. جونز و همسرش, جاستین, سفید است.

عاطفی جونز — صحبت کردن بیش از یک هفته پس از یک پلیس سفیدپوست به زانو در گردن یک مرد سیاه پوست و در نتیجه مرگ غم انگیز در مینیاپولیس گفت: تهدیدات آمد در فرم از حروف است که باقی می ماند در اختیار او است.

"این فقط یک یادآوری شما همیشه باید در حالت آماده باش یک کمی" جونز گفت. "این می تواند بوده ام یک نفر اما یکی است که هنوز هم بیش از حد بسیاری و برای انجام این کار بر اساس یک فرد رنگ پوست وحشتناک است.

"هر یک بار در در حالی که هر ماه آبی, من نگاهی به آنها. آنها هرگز کسی که نوشت: نامه — او با استفاده از یک نام جعلی — اما او هنوز هم در خارج وجود دارد افرادی مانند او هنوز هم در خارج وجود دارد. که بود 20-چیزی است که سال پیش و آن را هنوز هم اتفاق می افتد."

جونز, 49, بازی های برگزار شده قطعات از پنج فصل با وینیپگ (2000-04). نرم-صحبت و مهربان جونز به نام لامپ کم مصرف را برجسته بازیکن در سال 2001 پس از پیشرو افکن به یک 14-4 به طور منظم فصل رکورد و خاکستری ظاهر جام.

پنج-پا-11 و 195 پوند جونز بازی برای B. C., Winnipeg ادمونتون و کلگری و همیلتون از 1997-07. او دوباره به بمب افکن در اکتبر 2007 و بازنشسته به عنوان یک عضو از حق رای دادن. جونز خود را آغاز کرد لامپ کم مصرف مربیگری حرفه ای در سال 2009 به عنوان همیلتون کارفرمایی مربی.

متاسفانه نامه های تهدید نیست جونز برای اولین بار قرار گرفتن در معرض به نژاد پرستی.

در اوایل 1990s در طول جونز روز کالج در دانشگاه UC Davis جونز گفت که خود برادر خود را و برخی از دوستان به اشتباه دستگیر شده در زور اسلحه مجبور به روی زمین و دست به دستبند با پلیس در کالیفرنیا.

"این یک مورد هویت اشتباه, اما ما آن را به نام, در زمان, که سیاه و سفید در حالی که راه رفتن" جونز گفت. "این تنها چیزی است که اتفاق افتاده بود را با مردم شما را می دانستند و آن را برای من اتفاق افتاده چهار یا پنج نفر از دوستان من برادر من وجود دارد.

"این احساس وحشتناک به اشاره کرد برای چیزی شبیه به آن."

جونز چشم welled بحث مرگ غم انگیز هفته گذشته جورج فلوید 46 ساله سیاه مردی که در مینیاپولیس در حالی که در بازداشت پلیس. با فلوید دستبند و دروغ چهره را درک چوین سفید پلیس خود را نگه داشته زانو در Floyd گردن برای تقریبا نه دقیقه آخر دو دقیقه و 53 ثانیه پس از فلوید شد بی توجه.

تصویری از این حادثه بود که به راحتی در دسترس در تلویزیون و رسانه های اجتماعی. پس از تماشای جونز در زمان به توییتر در روز دوشنبه — نادر برای Alouettes مربی — برای بیان درد و خشم و غم و اندوه بیش از فلوید مرگ است.

"من نمی تواند متوقف فکر کردن در مورد جورج فلوید" جونز توییتی. "او از من است.

"Breonna تیلور (یک زن به ضرب گلوله مارس 13 توسط لویی افسران پلیس) دختر من است. من خشم و غم انگیز است."

جونز, وارد فصل دوم خود را به عنوان Alouettes سر مربی گفت: او نوشته شده جیر پس از صحبت با مونترال شروع کارفرمایی ورنون Adams جونیور پس از فلوید حادثه جونز نوشت: بازیکنان خود را در مورد آنچه که او می خواهم در زندگی خود تجربه کرده.

"این تنها چیزی است که من احساس کردم وقتی دیدم این ویدئو" جونز گفت. "این رفتار غیر انسانی از آن چیزی بود که زده وتر در من برای مطمئن, و من فکر می کنم در بسیاری از جهان است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"من نمی خواهد آن را تماشا دوباره. آن را در حال حاضر وجود دارد."

جونز گفت که او صحبت کرده است به دو دختران نوجوان در مورد فلوید مرگ است. اما او را احساس نمی کند او واقعا به.

"من فقط نمی تواند متوقف کردن گریه (پس از تماشای فیلم), به طوری که آنها می دانستند که چگونه آن را تحت تاثیر قرار من و من فکر می کنم آن را تحت تاثیر و آنها را به عنوان خوب," او گفت:. "من صحبت کردم به آنها را کمی بیش از سال های ... خوشبختانه ما نقل مکان کرد بسیار کمی در کانادا و در بیشتر قسمت ها در هر محل ما زندگی می کردند تا به درمان دختران من به خوبی و با ما برخورد خوبی است.

"من فکر می کنم خوشبختانه برای آنها نداشته اند برای مقابله با (نژاد پرستی) در یک دست اول و اساس همه که زیاد است اگر در همه. من اغلب مورد بحث با آنها چه می توان آن را مانند در کشورهای در مکان های خاصی به طور خاص فقط به آگاه باشید و مراقب باشید وجود دارد. "

اما جونز گفت: آن است که همیشه یک چالش است.

"هنگامی که شما می دانید برخی از چیزهایی که ممکن است برای شما اتفاق می افتد," او گفت:. "من می دانستم که چه باید بکنید و چگونه به سعی کنید به رفتار زمانی که من برای متوقف بلیط ترافیک و یا چیزی.

"فقط وجود دارد راه های مختلف شما باید برای پاسخ دادن به چیزهایی که تنش ها به اوج. کانادا است که به اعتقاد من بسیار بهتر است و من احساس می کنم خیلی بهتر در مورد اجتماعی, آب و هوا, اما هنوز هم وجود دارد مسائل است."

آخرین آخر هفته لامپ کم مصرف و نه تیم با صدور بیانیه ای در محکومیت نژاد پرستی. ساسکاچوان Roughriders linebacker جزایر Eliminian رئیس جمهور از لامپ کم مصرف بازیکنان ارتباط نیز مشخص شده تجارب خود را در نامه ای به اعضای اتحادیه.

مونترال در حال اجرا بازگشت جیمز وایلدر جونیور شده آوازی مدافع نیز هست. سابق ایالت فلوریدا در star شرکت در تظاهرات مسالمت آمیز در هوستون که در آن او در حال حاضر در آموزش و فعال شده است از محکوم کردن نژادپرستی در رسانه های اجتماعی.

"من فکر می کنم جیمز یک فرد هوشمند, من قصد دارم به صحبت کردن با او را" جونز گفت. "من هرگز می خواهم به فشار بازیکنان یک راه یا دیگری.

"من فکر می کنم این هوشمند هستند و مردان آنها آنچه که من می بینم و آنها را به مغز بیش از حد. من می خواهم آنها را به انجام آنچه آنها احساس می کنید لازم است و برخی از چیزهایی که فراتر از کار خود را. من با افتخار از بازیکنان برای پاسخ خود را. من می خواهم برای رفتن اعتراض بیش از حد من می خواهم به خارج وجود دارد بیش از حد. من درک می کنم (وایلدر) درد و نا امیدی با همه چیز است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن