هنگامی که ورزش حرفه ای راه اندازی مجدد در کالیفرنیا? Newsom می گوید تیم می تواند بازی در اوایل ماه ژوئن

پس از هفته از دور اظهارات در مورد آینده رویدادهای ورزشی در کالیفرنیا در طول coronavirus همه گیر رژیم صهیونیستی

توسط NASERINEWS در 30 اردیبهشت 1399

پس از هفته از دور اظهارات در مورد آینده رویدادهای ورزشی در کالیفرنیا در طول coronavirus همه گیر رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom گفت: بعد از ظهر دوشنبه حرفه ای ورزش ممکن است قادر به بازی بدون طرفداران در حضور و غیاب در اوایل ماه ژوئن است.

"رویدادهای ورزشی, نرم افزار ورزشی که در هفته اول و یا پس از ماه ژوئن بدون تماشاگر و تغییرات و بسیار تجویزی شرایط همچنین می توانید شروع به حرکت به جلو" Newsom گفت: در یک کنفرانس خبری.

در مارس 7, اخبار کنفرانس Newsom گفت: عرصه نخواهد بود پر از طرفداران ورزش در کالیفرنیا تا زمانی که یک واکسن برای coronavirus. او همچنین با ابراز تردید در مورد تیم بازی بدون نیاز به طرفداران در حضور و غیاب از آنجا که عفونت می تواند شایع اجرا از طریق یک تیم است.

"تصور کنید آنچه در لیگ انجام زمانی که یک یا دو نفر از پرسنل کلیدی و یا بازیکنان در حال آزمایش مثبت" Newsom گفت. "آیا آنها قرنطینه بقیه تیم ؟ اگر یک offensive lineman است تمرین با دفاعی lineman و آنها آزمایش مثبت چه اتفاقی می افتد به بقیه خط ؟ چه اتفاقی می افتد برای بازی آینده تا آخر هفته آینده ؟ آن را غیر قابل تصور برای من که که یک سناریو به احتمال زیاد پس از آن بسیار چالش برانگیز سوال است."

NBA به حالت تعلیق در آن فصل 11 مارس پس از یک بازیکن تست مثبت برای COVID-19. NFL لیگ اصلی بیس بال لیگ ملی هاکی لیگ برتر فوتبال, گپ و دیگر ورزش های اصلی بدن دنبال کت و شلوار تعویق انداختن و لغو بی شماری وقایع بیش از دو ماه گذشته به عنوان stay-at-home سفارشات در زمان برگزاری در سراسر کشور است.

اما ورزش به آرامی شروع به بازگشایی شده است. UFC برگزار کرده است زنده رویدادهای گذشته دو تعطیلات آخر هفته. PGA گلف بازان Rory McIlroy داستین جانسون و ریکی فاولر رقابت در یک پوسته بازی یکشنبه است. رانندگان نسکار مسابقه در یک مسیر عاری از طرفداران در دارلینگتون, S. C., در روز یکشنبه.

سازماندهی تیم های ورزشی را آغاز کرده اند ramping تا برنامه ای برای بازگشت به عمل است. MLB بازیکنان و صاحبان مذاکره یک معامله برای بازگشت در اوایل ماه جولای. کمیسر NBA آدم نقره در هفته گذشته گفت: تصمیم گیری در مورد چگونگی لیگ را ادامه فصل آن ساخته خواهد شد در اوایل ماه ژوئن است. ساکرامنتو کینگز شروع اجازه می دهد بازیکن را به تمرین در مرکز خود را در هفته گذشته.

Newsom بازی بسکتبال و بیس بال در ردوود دبیرستان و با حضور در دانشگاه سانتا کلارا در بخشی بیس بال بورس تحصیلی. او روز دوشنبه گفت که اگر دولت همچنان به نگه داشتن نرخ coronavirus انتقال پایین و بیمارستان ها را ببینید معقول بستری شدن در بیمارستان و ICU شماره او را ادامه خواهد داد و با برنامه ای برای بازگشایی عناصر اقتصاد دولتی است.

"تعدادی از بخش های دیگر اقتصاد ما باز خواهد شد تا دوباره اگر ما این خطوط روند در آینده تعداد هفته," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب