سفارشات برای ما بزرگ-بلیط کارخانه کالا قطره 17.2 درصد در مارس - سه شنبه, 28 آوریل سال 2020 PST

به روز رسانی می افزاید: پس زمینه واکنش. با AP عکس. آمریکایی برای بزرگ-بلیط کارخانه کالاهای فرو برد و برای دومی

توسط NASERINEWS در 8 خرداد 1399

به روز رسانی می افزاید: پس زمینه واکنش. با AP عکس.

آمریکایی برای بزرگ-بلیط کارخانه کالاهای فرو برد و برای دومین ماه متوالی در ماه آوریل به عنوان coronavirus همه گیر چکش اقتصاد

AP Photo transref:NYBZ403

واشنگتن (AP) – آمریکایی برای بزرگ-بلیط کارخانه کالاهای فرو برد و برای دومین ماه متوالی در ماه آوریل به عنوان coronavirus همه گیر چکش اقتصاد است.

وزارت بازرگانی آمریکا روز پنجشنبه گفت که سفارشات کالاهای بادوام کاهش یافته است 17.2% در ماه گذشته پس از سقوط 16.6 درصد در ماه مارس است. به استثنای سفارشات برای حمل و نقل تجهیزات است که می تواند فرار از ماه به ماه میزان سفارشات کالاهای بادوام کاهش 7.4%.

سفارشات جدید برای اتومبیل ها و کامیون ها و قطعات خودرو از کاهش 52.8%.

یک دسته که آهنگ های سرمایه گذاری کسب و کار – سفارشات برای nondefense کالاهای سرمایه ای به جز هواپیما – کاهش 5.8% کاهش 1.1% در ماه مارس است.

این مستندات سفر, محدودیت های اجتماعی و فاصله گرفتن اقدامات به معنای حاوی COVID-19 آورده اند فعالیت های اقتصادی به نزدیکی وقفه در سراسر ایالات متحده است.

هنوز ماه گذشته کاهش میزان سفارشات کالاهای بادوام بود و کمی کمتر از اقتصاددانان انتظار داشتند.

به طور جداگانه پنج شنبه وزارت بازرگانی آمریکا گزارش داد که رشد اقتصادی 5 درصد در مقیاس سالانه در ماه های ژانویه-مارس دوره بدتر از ابتدا گزارش شده است.

Greogry Daco ارشد ایالات متحده اقتصاددان در اقتصاد آکسفورد گفت: کالاهای بادوام گزارش یکی دیگر از نشانه ای که اقتصاد را در تلاش برای جستن به عقب.

"به طور کلی افسرده جهانی و تقاضای داخلی شکسته زنجیره تامین قیمت نفت پایین تر مالی در شرایط عدم قطعیت بالا و طولانی ویروس ترس جلوگیری از یک V-شکل بازیابی" در نیمه دوم Daco نوشت: در یک پژوهش توجه داشته باشید. "هنوز هم ما پیش بینی یک جزئی از سرگیری فعالیت رفتن به (سه ماهه سوم) به عنوان کارخانه به آرامی از سرگیری عملیات.

به روز رسانی می افزاید: پس زمینه واکنش. با AP عکس.

AP-WF-05-28-20 1259GMT



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب