Spokane منطقه به ارائه ترکیب متناوب-روز و تمام وقت در فرد تحصیل – اگر ساختمان می تواند بازگشایی - سه شنبه, 21 Jul 2020 PST

Spokane مدارس دولتی نشان داد عناصر طرح خود را برای حضوری تحصیل در پاییز در یک شنبه ایمیل به کارکنان اما این بر

توسط NASERINEWS در 1 مرداد 1399

Spokane مدارس دولتی نشان داد عناصر طرح خود را برای حضوری تحصیل در پاییز در یک شنبه ایمیل به کارکنان اما این برنامه را مشروط به یک بلندی قطعیت ایمیل یادداشت: آیا ساختمان مدرسه قادر به باز کردن در همه.

اگر مدارس در دسترس هستند برای فرد در یادگیری دانش آموزان در کودکستان تا کلاس چهارم حضور خواهد مدرسه پنج روز در هفته است. دانش آموزان کلاس پنجم و ششم را "به احتمال زیاد" تنها رفتن به مدرسه "در متناوب بعد برنامه به ارائه مناسب فاصله و اندازه کلاس که با دستورالعمل های ایمنی," ایمیل می گوید.

متوسط و بالا مدرسه دانش آموزان را نیز به حضور در مدرسه در روز متناوب با توجه به طرح شرح داده شده در ایمیل.

"استفاده متناوب بعد برنامه اجازه خواهد داد که برای مناسب اجتماعی فاصله و اندازه کلاس که جای 6 پا فاصله مورد نیاز" ایمیل می خواند.

ایمیل نیز می گوید: این منطقه است "پالایش" مورد نیاز برای ماسک استفاده و برنامه است که "اطمینان حاصل شود مقدار زیادی از زمان برای خارج از بازی و فعالیت."

آموزش و پرورش ویژه دانش آموزان و دیگر دانش آموزانی که نیاز به حمایت اضافی را ببینید "تغییرات" برای خود طرح درس ایمیل می گوید هر چند که مشخص نیست چه این تغییرات خواهد بود.

ایمیل نیز می گوید: خانواده هایی که راحت نیست با خود بازگشت دانش آموزان به فرد در آموزش خواهد بود قادر به ثبت نام برای یک فاصله کامل-آموزش گزینه ای است که می تواند شامل instructor-led کلاس پروژه محور فعالیت های اجتماعی-عاطفی یادگیری با توجه به ایمیل. SPS برنامه برای جزئیات بیشتر در مورد ثبت نام برای این گزینه در ماه اوت است.

اما اگر منطقه یاد می گیرد که فرد در یادگیری است که خارج از محدوده این ایمیل نشان می دهد مسئولان باید بیشتر از مشق شب را انجام دهد.

"اگر ساختمان مدرسه هستند قادر به باز کردن و SPS نیاز به ارائه کامل آموزش از راه دور برای همه دانش آموزان یک مدل در حال توسعه فراهم می کند که قوام و وضوح برای هر دو دانش آموزان و خانواده" ایمیل می گوید. "ورودی های دریافت شده در طول زمستان از خانواده های دانش آموزان و کارکنان آگاه است و به ما کمک کرد تا تمرکز بر روی اجزای مهم مورد نیاز برای موفقیت دانش آموز از جمله یک پلت فرم مشترک بازخورد به طور منظم و در زمان واقعی در آموزش است."

این منطقه میزبان خانواده آموزشی به بحث در مورد برنامه های خود را برای حضوری آموزش مجازی در روز پنج شنبه ساعت 6:30 p. m. و برای آموزش از راه دور یک هفته بعد در تاریخ 30 ژوئیه در 6:30 p. m.

مگی Quinlan را می توان در رسید (509) 459-5135 و یا در maggieq@spokesman.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن