op_200715_guest_kane_ronning - Tue, 15 Jul 2020 PST

سوزان کین-Ronning دکترا پس 2012, 31 گرگ شده اند lethally حذف شده توسط این گروه از ماهی ها و حیات وحش توجه به د

توسط NASERINEWS در 25 تیر 1399

سوزان کین-Ronning دکترا

پس 2012, 31 گرگ شده اند lethally حذف شده توسط این گروه از ماهی ها و حیات وحش توجه به دام/گرگ درگیری; 26 از این گرگ درگیر دام درگیری با همان گله دار. این چوپان که گاو چراندن در زمین موفق به حرکت گاو از شناخته شده wolf سایت قادر به حذف نمک از licks پس از آن شناخته شده بود آنها در نزدیکی بالا استفاده wolf hd موفق به استفاده از nonlethal عامل بازدارنده و معلوم گوساله با مادران خود خیلی زود است. او شده است به نقل از عموم عنوان کرد و گفت برای هر مرده گاو او می خواهد یک مرده گرگ. برای پرداخت مالیات و کشته WDFW هلیکوپتر شارپ-بورس WDFW هزینه کشنده راهنمای حذف کل بسته و کشته پرورش مادران با نوزادان که در نهایت درگذشت.

WDFW در ابتدا مشورت و تعلل کردند در ایجاد یک گرگ طرح بازیابی. گروه های زیست محیطی ساخته شده و درخواست های مکرر برای rulemaking. به جای WDFW تصمیم به توسعه یک گرگ گروه مشورتی و ایجاد یک پروتکل برای wolf/دام در تضاد است. این پروتکل شامل بررسی علائم در یک لیست با unenforced پیشنهادات خود را برای nonlethal عامل بازدارنده. در پشت درهای بسته بدون گفتگو WDFW اذعان به شکست به دنبال این پروتکل زمانی که تصمیم به کشتن گرگ.

دامداران در حال پشتیبانی شده توسط cattlemen گروه با قدرت لابی که چکمه بر روی زمین در اولین نشانه از depredation. WDFW اجازه داده است کشنده گرگ حذف قبل از آن مسلم و قطعی نیست که آیا گرگ بودند و حتی مسئول است. محدوده سواران به معنای موثر wolf/دام عامل بازدارنده هستند تشویق, اما لازم نیست. WDFW بودجه محدوده سواران روبرو هستند اتهامات ممکن است برای فریب دادن مالیات دهندگان برای محدوده سوارکاری زمانی که آنها خرید ساعت دور. شکست آنها منجر به گرگ غارتگری در گاو و پس از آن WDFW کشنده گرگ حذف نیز تامین شده توسط مالیات دهندگان.

در تلاش برای لطفا دامداران و لابی WDFW قرار داده خود را در یک موقعیت دشوار از بین بردن اعتماد عمومی به توانایی خود را برای مدیریت wolf بازیابی. WDFW به نظر می رسد ضعیف رکوع به دامداران منافع و لابی های فشار. عدم اجرا قوانین و WDFW را خودسرانه تکیه بر بی اثر متناقض اجرا پروتکل در ادامه به آسیب های WDFW شهرت و سوخت بی اعتمادی. مقررات باید به تصویب توسط کمیسیون که نظارت WDFW با نیاز و قابل اجرا محدودیت در کجا و چگونه کشنده حذف ممکن است رخ دهد.

گرگ منحصر به فرد اجتماعی گونه های متمایز بسته فرهنگ. آنها ارائه مطلوب بهره مند شوند به پوشش گیاهی و گونه های دیگر تقویت زیست محیطی زیستگاه. گاو چرا در چند دهه چرا سهمیه در نخست گرگ زیستگاه تعدی و خدشه دار گرگ بازیابی. اگر دامداران گاو چرا در زمین های عمومی حاضر به استفاده از non-lethal عامل بازدارنده و تولید wolf/دام درگیری های خود را چرا حقوق باید بررسی و لغو.

شکارچیان ادعا گرگ نایاب آهو و گوزن اعداد. تحقیقات متحده مخالف است. این تهدید واقعی برای الک جمعیت های انسانی است اختلال در جنگل, شیوه های مدیریت و زمستان شدید. بر خلاف شکارچیان گرگ شکار ضعیف و بیمار و مسن به حیوانات, تقویت گله. گرگ ها به خصوص موثر در preying در هستند مزمن بیماری هدر رفتن آنها حفاظت از گونه و مانع از گسترش این بیماری است.

کشنده گرگ حذف کار نمی کند. در یک بررسی از 114 مطالعات در سراسر جهان تنها روش علمی نشان داده شده است برای جلوگیری از درگیری بین دام و گرگ nonlethal روش. بدون در نظر گرفتن WDFW همچنان به دولت علنی و از طریق مشاوره گروه که کشتن گرگ توسط یک ابزار موثر برای جلوگیری از درگیری با دام است. کشتن گرگ نیروهای باقی مانده بسته برای مراقبت از یتیم نوزادان را تهدید می کند پراکندگی و افزایش خطر برای آینده غارتگری.

اکثر واشنگتن به اشتراک گذاری علاقه و شور و شوق برای گرگ بازیابی و صریحتر در برابر کشنده گرگ حذف. در پاسخ WDFW در حال حاضر رد می کند دسترسی عمومی به جلسات سانسور اطلاعات بیشتر در مورد گرگ غارتگری با رسانه ها و این ادعا نیاز به اطمینان از امنیت عمومی. تهدید خشونت هرگز اما منع جلسات عمومی را انکار می کند و مالیات دهندگان را به حقوق صحبت و تقویت موقعیت از دامداران که چراندن گاو خود را در سرزمین های عمومی است.

اگر چه گرگ مشورتی گروه ساخته شده است که چندین تلاش برای ایجاد یک عملی پروتکل آن شکست خورده است و در هر زمان. کشتن گرگ باید ممنوع است به جز در دفاع از زندگی انسان و یا ایمنی. کشتن گرگ برای جنگ با دام و کشتار گرگ ها در زمین هرگز نباید اجازه داده شود. WDFW باید عمل مسئول پژوهش محور شیوه ای.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب