پنج پادکست توسط نوازندگان این کرم محصول - سه شنبه, 25 Jun 2020 PST

آیا می دانید که 47,124,947 خانواده که برای خرید آب هستند طرفداران موسیقی پادکست? یا که 59,181,265 خانواده که خ

توسط NASERINEWS در 6 تیر 1399

آیا می دانید که 47,124,947 خانواده که برای خرید آب هستند طرفداران موسیقی پادکست? یا که 59,181,265 خانواده که خرید شیر در حال طرفداران موسیقی پادکست? یا که 57,274,911 خانواده که خرید حبوبات هستند طرفداران موسیقی پادکست?

به احتمال زیاد نه. و من نمی خواهد به هر حال من نمی pored از طریق Nielsen Media Research را "یک بازاریاب راهنمای پادکست."

اما در حالی که این گزارش است که گنجینه ای از اطلاعات مفید آن است که اندکی در جزئیات می آید که موسیقی پادکست این خانواده ها در حال گوش دادن به آنها پهلو به متل-سبک صبحانه قاره ای.

خوشبختانه ما می دانیم که موسیقی پادکست آنها باید به گوش دادن در اینجا پنج مورد از آنها را همه به میزبانی نوازندگان که تضمین شده برای نگه داشتن خانواده خود را خوشحال تمام قرنطینه طولانی است.

Questlove عالی

که: ریشه درامر "نمایش امشب" رهبر گروه, NYU استاد و 2010 سوپر باول DJ

چه: به عنوان میشل اوباما گفت: پس از Questlove به او 1,200-پخش آهنگ را در "تبدیل شدن به" تور کتاب "زندگی کمی بهتر است زمانی که ما در آن زندگی می کنند به Questlove را ضرب و شتم." این بانوی اول سابق بعد از بازگشت به نفع ظاهر می شود در "Questlove عالی" پادکست اضافه کردن به فهرستی متنوع از مهمانان که شامل یک قبیله به نام تلاش Q-Tip, قایق بادبانی راک مایکل مک دونالد و Huey Lewis و کارگردانان فیلم کاترین بیگلو و اسپایک لی.

او همچنین صحبت کردیم به جک وایت در مورد دامپستر غواصی و شکاف باند Charlie Wilson مورد ادعای خود را به تدریس مایکل جکسون چگونه به انجام moonwalk. و فراموش نکنید که Questlove را 179 دقیقه مصاحبه با Chris Rock, است که چیزی کمتر از بی بها.

چرا: چون "درس خوان, سیاه, NPR" بهتر است از یک سی ان ان.

رویای همسر "هنگامی که شما میخوای ..."

که: لندن-بر اساس هنر-پانک سه نفر که تا سال 2018 اولین آلبوم درو مقایسه به Le Tigre, زباله, و منتظر آن Spice Girls

چه: رویای همسر "هنگامی که شما میخوای ..." پادکست ویژگی های خواننده Rakel Mjöll گیتاریست آلیس رفتن و نوازنده بیس بلا Podpadec هر نوبت مصرف آنها به عنوان انجام "one-on-one عمیق شیرجه گفتگو" با زنان و nonbinary نوازندگان. در حالی که کاوش های فرهنگی و سیاسی پیچیدگیهای موسیقی معاصر و هنر جهان سه نوازندگان نیز با هدف ایجاد انگیزه برای شنوندگان خود را برای کشف طیف گسترده ای از منافع است.

قسمت از پادکست ساخته شده است که اولین آن در تاریخ 22 آوریل اند شامل "هنگامی که شما میخوای ... به تولید موسیقی" "هنگامی که شما میخوای ... به برنامه نویسی" "هنگامی که شما میخوای ... به آهنگسازی" و "تا زمانی که تو می خواهی ... به سحر و جادو است.' رویای همسر آینده دانشجوی سال دوم آلبوم با عنوان "هنگامی که شما میخوای ..."

چرا: چون این تنها جایی است که شما را پیدا خواهد کرد مصاحبه با فمینیستی رپ Girli ایتالیایی تولید کننده مارتا Salogni و nonbinary جادوگر/نوازنده/هنرمند عایشه قهوهای مایل به زرد جونز.

جو میناکاری "کار ترانه سرا"

که: Austin بر اساس "ترانه سرا ترانه سرا" که مجموعه ای از اصل شامل "من پدر من مواد مخدر" "قفل درب کریستینا" و "دفن من دور (از مدرسه)"

چه: به عنوان میزبان از "کار ترانه سرا" پادکست, Americana نوازنده جو میناکاری صرف چهار سال گذشته فروشگاه صحبت کردن با کسی که از بالا پرواز ترانه سرایان. با توجه میناکاری امادگی برای مردم و کشور در آن است که هیچ جای تعجب است که مهمانان خود را شامل استیو Earle Tift مریت جو Ely, Lee Ann Womack و Gregory Alan Isakov.

اما او هیچ کمتر ماهر در مصاحبه بیشتر غیر منتظره هنرمندان مانند قاتلان آماندا پالمر, شیر, کارتن بچه های جزئی و تهدید/Fugazi خواننده گروه ایان Mackaye.

چرا: به دلیل آن را امن تر به نوشتن آهنگ های خود را از سرقت آنها از دیگران است.

پسر بزرگ Bloater را "بلوز پادکست"

که: گیتاریست برای Imelda ممکن است و Paloma Faith, خواننده گروه از پسر بزرگ Bloater و محدودیت ها و در کلمات Jools Holland "یکی از بزرگ bluesmen از زمان ما است."

چه: انگلیسی, بلوز-راک رهبر گروه که نام خود را از جنوب کالیفرنیا همبرگر زنجیره ای بزرگ پسر بچه Bloater است بیش از حد جوان به مصاحبه کرده اند خود را در دوران کودکی قهرمانان جیمی هندریکس و Elmore James.

بنابراین او در حال انجام بهترین چیز بعدی با صحبت کردن همه چیز بلوز با نوازندگان مانند والتر ماهی قزل آلا که گیتار با امثال جان لی هوکر بزرگ مامان تورنتون و جو Tex. "بلوز پادکست" فقط چند ماه اما فرود مهمانان مانند Kenny Wayne Shepherd, بث هارت و Robin Trower نشان می دهد او را به یک شروع خوب.

چرا: چون ما را وادار به شنیدن گیتاریست برنی مارسدن بحث در مورد نوشتن و ضبط Whitesnake را "Here I Go Again"

هنری رولینز " "سرد قرنطینه"

که: سابق Black Flag و رولینز گروه خواننده صحبت کلمه هنرمند و بازمانده از Penelope Spheeris' "کاهش تمدن غرب"

چه: هر کسی که دیده است یکی از هنری رولینز " کلمه صحبت تور می داند که یاد خواننده پانک می توانید صحبت کنید. زیادی است. آن را تنها حس می کند که رولینز بود سریع به استفاده از رو به رشد موسیقی پادکست متوسط.

بازگشت در سال 2015 به او پیوست و نیروهای خود را با مدیر هایدی ممکن است به شرکت میزبان "Henry & هایدی" که در آن آنها در مورد صحبت خود با یکدیگر و دیگر زمینه های مورد علاقه. در حال حاضر رولینز را آغاز کرده است در بیشتر اجتماعی فاصله "سرد قرنطینه نمایش" که در آن او در مورد سوابق مورد علاقه خود را و آنها را بیش از حد. نشان می دهد که 4 ساعت های طولانی.

چرا: چون این نزدیک ترین شما به صرف بقیه از ابدیت در قرنطینه با هنری رولینز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن