آیداهو تئاتر میله پشت در کسب و کار به عنوان دولت حرکت رو به جلو با بازگشایی برنامه - شنبه, 30 آوریل سال 2020 PST

بیش از دو ماه پس از افتتاح یک درایو جدید در تئاتر طراحی شده برای نگه داشتن مشتریان آینده با وجود COVID-19 محدو

توسط NASERINEWS در 10 خرداد 1399

بیش از دو ماه پس از افتتاح یک درایو جدید در تئاتر طراحی شده برای نگه داشتن مشتریان آینده با وجود COVID-19 محدودیت هیدن تخفیف سینما صاحب مایک Lehosit خواهد باز کردن درب از داخل سالن تئاتر امروز

هیدن تخفیف سینما یکی از بسیاری از آیداهو تئاتر و میله مجاز به بازگشایی امروز در مرحله 3 از رژیم صهیونیستی است. براد کمی را "آیداهو قیمت" طرح.

در حالی که نه هر کسب و کار با استفاده از گزینه ای برای باز کردن درهای خود را در حال حاضر Lehosit گفت که او نمی تواند به استطاعت صبر کنید.

"آن را باید به خوبی به این نوع از پول – قادر به نشستن در اطراف با یک کسب و کار خالی" Lehosit گفت. "من می دانم که من نمی تواند استطاعت به نشستن در اطراف با یک کسب و کار خالی نیست تولید هر درآمد."

کمی اعلام کرد در آغاز ممکن است طرح خود را به تدریج بازگشایی اقتصاد دولت پس از آن coronavirus ناشی از بسته شدن.

با وجود افزایش تعداد coronavirus موارد در دولت های کوچک گفت: در یک کنفرانس خبری روز شنبه خود تصمیم به حرکت آیداهو به مرحله 3 که طرح "تا زمانی که پروتکل برای محافظت از کارگران و مردم به دنبال آن هستند."

مرحله 3 مجوز سینما و بارها به باز کردن – یک گام در اصل برنامه ریزی شده برای اواسط ماه ژوئن – همراه با امکان تجمعات تا 50 نفر و غیر ضروری سفر بین ایالتی.

Lehosit گفت که او خواهد شد در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی در بازگشایی تئاتر از جمله نیاز به همه کارکنان به پوشیدن ماسک و دستکش برش کردن متناوب تئاتر ردیف برای به اجرا درآوردن اجتماعی فاصله و در ادامه عملیات خود از رانندگی در تئاتر خارج است.

"ما احتمالا 50-60 نفر در هر سالن به جای 150," او گفت:.

لیکرز مسافرخانه یک نوار در مرکز شهر کار د لین خواهد بود عملیاتی در نیم با ظرفیت محدود صندلی خود را مطابق با, اجتماعی, فاصله, مدیر کل Kelsey استیونس گفت. اما کارکنان را نمی خواهد نیاز به پوشیدن ماسک. این بار نیز مصرف می شود درجه حرارت در درب و اعراض غیر-ساکنان آیداهو.

"ما اجازه می دهد هر کسی که با خارج از کشور ID در نوار ما برای کمی در حالی که فقط به خاطر اینکه بسیاری از مردم از اسپوکن در آینده شده است در اینجا و تراکم میله" استیونس گفت. "ما بسیاری از به طور منظم است که ما درک و احترام – ما می خواهیم آنها را قادر به عقب می آیند و لذت بردن از نوار به جای داشتن آن شلوغ با خارج از دولت مردم است."

یکی دیگر از آیداهو نوار گوشه ای از مرکز شهر مسکو افتتاح شد درهای خود را درست زمانی که ساعت زده نیمه شب جمعه.

جک Fellman یک مقیم مسکو و مکرر حامی نوار گفت که او خوشحال بود در نهایت به ارتباط مجدد با دوستان خوب و حمایت از یکی از مورد علاقه خود را محلی و موسسات دوباره.

"آنها در حال بزرگ محلی استقرار. من نگران بسیاری از کسب و کار در شهر است. ما بسیار خوش شانس در اینجا به یک حس قوی از حمایت جامعه بنابراین بسیاری از مکان شده اند قادر به باز بماند طریق carryout یا خدمات تحویل اما متاسفانه مکان هایی مانند میله واقعا نمی تواند انجام دهد که" Fellman گفت.

"رفتن به یک نوار است که ذاتا برای رفتن به مخاطره آمیز" او ادامه داد. "من واقعا ارتباط برقرار کردن با هر کسی در خطراند. من شستن دست من سعی کنید به لمس چهره من, اما من می خواهم اگر من دروغ گفت من به آغوش حداقل چند نفر من را دیده اند در حالی که."

مرحله 3 از طرح برنامه ریزی شده است به آخرین تا زمانی که در ژوئن 13, که در آن نقطه مرحله 4 – اجازه می دهد بزرگ سالن ها و کاباره ها به بازگشایی – آغاز خواهد شد اگر یک مجموعه از معیارهای مشخص شده در این طرح وب سایت است ملاقات کرد.

کسانی که معیارهای شامل یک روند رو به پایین و یا پایین تعداد بیماران گزارش COVID-19-مانند بیماری در بخش اورژانس بیش ترین مدت 14 روز.

فرماندار برنامه ریزی مراحل بازگشایی مشروط به این داده خواهد شد که بررسی آیداهو بخش بهداشت عمومی و فرماندار Coronavirus گروه کاری.

اگر گزارش مورد روند شروع به حرکت در جهت اشتباه و یا شواهدی وجود دارد که یکی از این چهار مرحله است کمک به افزایش در گزارش مورد نرخ, مراحل ممکن است مجبور به تمدید و یا معکوس شود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن