"من یک زن قبل از اینکه من چیزی دیگری است.' رمزی Co. کلانتر فرمانده, مذاکرات در مورد جورج فلوید مرگ اجرای قانون آینده.

زمانی که رمزی شهرستان کلانتر دفتر فرمانده Suwana کرکلند نشان داد تا برای پزشکان ملاقات هفته گذشته سیاه افسر اج

توسط NASERINEWS در 25 خرداد 1399

زمانی که رمزی شهرستان کلانتر دفتر فرمانده Suwana کرکلند نشان داد تا برای پزشکان ملاقات هفته گذشته سیاه افسر اجرای قانون و مادر پنج نشستم کنار یک خانواده در لابی.

توجه به او و در میان عاطفی پس از جورج فلوید مرگ در حالی که در بازداشت پلیس مینیاپولیس خانواده رو به بالا نقل مکان کرد و دور از او, او گفت:, خفگی اشک او به عنوان بازگو تجربه.

کرکلند است که رئيس جمهور از ملی, سیاه, پلیس انجمن, مینه سوتا یابد و خودش را در به طور فزاینده ای به چالش کشیدن موقعیت این روزها کشیده بین تجربیات خود را و هویت به عنوان یک زن از رنگ و نقش خود را به عنوان یک افسر در اجرای قانون است.

فرمانده Suwana کرکلند. (حسن نیت ارائه میدهد از رمزی شهرستان کلانتر دفتر)

"من آن را دریافت کنید. من یک زن قبل از اینکه من چیزی دیگری" او گفت:.

در زمانی که گفتگو در مورد خشونت پلیس علیه مردم رنگ نژادی و نابرابری و سابقه موفق اجرای قانون اصلاحات در حال وقوع در سراسر کشور کرکلند در مصاحبه با مطبوعات پیشگام در مورد فلوید مرگ جنبش ملی خود را تحریک و آنچه که او فکر می کند آن را در نهایت برای اجرای قانون را تغییر دهید.

در زیر مصاحبه ویرایش شده برای طول و وضوح.

آنچه در آن مانند برای شما به تماشای تصویری از آنچه اتفاق افتاده است به جورج فلوید?

آن روده غم انگیز. من کاملا منزجر. من شرمنده از آنچه که من مشاهده و آنچه که من به دنبال در و من فقط نگه داشته تکان دادن سر من تفکر "چگونه می تواند این اتفاق می افتد دوباره."

چگونه است که این اتفاق می افتد دوباره ؟

شما می دانید که من در از دست دادن برای کلمات از آنجا که من می دانم که وجود دارد این است که هسته گروه از مأموران اجرای قانون به خصوص در ایالت مینه سوتا که به طور خستگی ناپذیری در روز و روز را و در روز ما را به انجام بهترین ما می توانیم برای ادامه کمک به جامعه و اجرای قانون شفا دهد. برای کمک به جامعه و اجرای قانون باید صلح است. من افتخار می کنم از آنچه که من انجام. من افتخار می کنم به یک مامور اجرای قانون است, اما شما می دانید که در برخی از نقطه وجود دارد یک گروه از ما که می خواهیم خودمان را چرا به ادامه کار خیلی سخت هر زمان که تمام طول می کشد یک انتقادی حادثه یک حادثه خشونت پلیس و یا یک حادثه پلیس اعتماد ندارند و یا نقض حقوق مدنی و ما به جایی که ما آغاز شده است.

شما بگو تمام طول می کشد یک حادثه" اما من می خواهم تصور کنید که شما توافق می کنید که بخش بزرگی از نا امیدی است که از آن شده است بیش از فقط یک حادثه است.

از آن شده است بیش از یک حادثه و از آن شده است بیش از یک زندگی از دست داد و از آن شده است بیش از یک دادگاه یا یک اعتقاد یا نه محکومیت. این اتفاق بارها و بارها و بارها و در درجه اول در سیاه و سفید و قهوه ای در جامعه وجود دارد و باید نهادی و تغییرات سیستماتیک در اجرای قانون است. آن را به اندازه کافی خوب است برای ما به فقط می گویند که ما در برابر این اقدامات است. این چیزی است که ما آموزش و آموزش افسران. وجود دارد باید بیشتر انجام شود تا مطمئن شوید که این را حفظ کند اتفاق می افتد. و آن را فقط یک مشکل در مینه سوتا است. این است که نهادی رفتار پلیس فرهنگ عدم تمایل به گفتن و خود را مامور و یا ایستادن برای آنچه فکر می کنید درست است. ما شده اند با آن گرفتار است.

شما گفته اید پلیس فرهنگ نیاز به تغییر است. چگونه خواهد بود شما تعریف پلیس فرهنگ ؟

من غمگین هستم که من می توانم با افتخار بگویم که این یک نجیب حرفه ای. این است که یک حرفه ای است که خوب برای جامعه است که کمک می کند تا بسیاری از افسران پلیس برای مراقبت از خانواده خود را. ما در تلاش برای تغییر این روایت اما حادثه پس از حادثه, مرگ, پس از مرگ, قتل پس از قتل ترک بسیاری از ما میپرسند: "از کجا ما از اینجا بروم ؟ چه ما تغییر کرده است ؟ که در آن ما شروع به انتخاب کنید تا قطعات؟" و همه ما در حال پوشانده و نقاشی با قلم مو و آن را لطمه می زند.

من فقط در یک قرار ملاقات امروز صبح رفت و برای رفتن نشستن در کنار یک خانواده به دلیل وجود دارد هیچ جای دیگری برای نشستن و آنها شدم و آنها به دور نقل مکان کرد. پس از آن شده است روده غم انگیز چون من با توجه به گذشته 14 سال از زندگی من به این حرفه است که من دوست دارم چرا که من همیشه انجام آنچه که من احساس درست بود به عنوان هزاران نفر از مأموران اجرای قانون.

ما در شرایط دشوار در حال حاضر و آن را واقعا دشوار است برای سیاه و سفید و قهوه ای و افسران از آنجا که ما نه تنها باید آن را در سازمان ها, اما زمانی که ما به خانه در پایان روز به خانواده ما هنگامی که ما در حال تلاش برای توضیح "شما می دانید آنچه که من در مورد شما می دانم که من هستم. من که افسر. من نه آن شخص. من هرگز انجام کارهایی مانند است که به اعضای جامعه آنها را دوست دارم."

من می توانم به شما بگویم که بسیاری از افسران در این حالت است که احساس می کنید دقیقا به همان شیوه. ما در جستجوی پاسخ و تلاش برای کشف کردن آنچه بیشتر می تواند ما را به مطمئن شوید که دیگر افسران مانند درک چوین هرگز در این کار حرفه ای دوباره.

چگونه می توانم به شما انجام این کار ؟

من شده اند در ارتباط با برخی دیگر از اجرای قانون رهبران و ما در حال صحبت کردن در مورد ساخت یک ملی سیستم ردیابی است. اگر ما توانایی ردیابی مجرم جنسی خشونت آمیز مجرم جنسی را متوقف, چرا ما نمی توانیم پیگیری ماموران در این کشور شده اند که اجازه رفتن از یک آژانس برای یک دلیل و یا دیگری و به مطمئن شوید که آنها هرگز کار در هر کشور دیگر?

من مطمئن هستم که شما آگاه هستند که برخی از مکالمات به خصوص در مینیاپولیس است به شدت متمرکز بر defunding یا لغو اداره پلیس به عنوان ما آن را می دانم. چه چیزی شما فکر می کنم که در مورد گزینه است ؟

من با آن موافق نیست. ما به عنوان مأموران اجرای قانون در پایان مقابل داده می شود و آموزش های گسترده ای برای تبدیل شدن به بهتر ماهر افسران سلاح گرم و یا تاکتیک های دفاعی و یا چیزهایی مانند آن, پس چرا ما نمی توانیم اختصاص همان زمان به روابط اجتماعی جامعه کمک رسانی به توانمندی های فرهنگی? بنابراین من اعتقاد ندارم که defunding و یا از بین بردن یک سازمان اجرای قانون است ، پاسخ این است که جابجایی برخی از منابع ما را به جایی که آنها باید باشد.

چه چیزی به شما می گویند به اعضای جامعه که می گویند ما سعی کرده ایم اصلاحات و آنها کار نمی کند ؟

وجود دارد هزاران نفر از افسران پلیس در این حالت است که می خواهید آن دسته از افسران که هیچ کسب و کار پوشیدن, تفنگ, نشان, یک, یکنواخت برگزار می شود پاسخگو باشد. اما به پتو به ما و یا به رنگ همه ما با همان برس به نظر من آن چیزی نیست که در حال رفتن به را بهتر از این. من را بخواهید و به شما التماس به ما مأموران اجرای قانون یک فرصت است. فقط به ما یک شانس برای حل مسائل.

چه به شما می گویند به مردم از رنگ زندگی می کنند که در برخی از محله های ما که می گویند "من نمی خواهم به تماس با پلیس هنگامی که چیزی می رود اشتباه است چون من باور نمی کنم آنها در حال رفتن به نشان می دهد تا به کمک و یا محافظت مي کند.

من می خواهم بگویم به کسانی که اعضای جامعه به یاد داشته باشید همه خوب است که ما در اطراف کریسمس زمان برای خانواده ها در سراسر زمان شکرگزاری برای خانواده ها در اطراف وقایع که در آن وجود دارد بلایای طبیعی که در آن اجرای قانون است به نام بر. من از اعضای جامعه هنوز به خوبی در اجرای قانون و می دانیم که ما باید برخی از دانه بد داریم افرادی که هیچ کسب و کار با پوشیدن یونیفرم, و ما در حال کار جمعی به ویژه تکالیف مانند پس زمینه تحقیقات و استخدام برای رفتن به مناطق مختلف و پایین راه های جدید که در آن اجرای قانون است هرگز یک گزینه قبل را امتحان کنید و پیدا کردن بهترین افسران که ما احتمالا می تواند.

بنابراین من درک می کنم. من آن را دریافت کنید. من یک زن قبل از اینکه من چیزی دیگری است. من یک مادر سیاه و سفید قبل از من از هر چیز دیگری است. من به همان اندازه به عنوان غم انگیز به عنوان عصبانی و نا امید در, حوادث در قتل جورج فلوید توسط دیگری مامور اجرای قانون.

می تواند ما را در دایره بازگشت به مفهوم از بین بردن مینیاپولیس اداره پلیس بنابراین شما می توانید صحبت کنید کمی بیشتر به طور خاص در مورد نگرانی های شما با این روش ؟

یکی از چیزهایی است که در اثر ناهمواری این می تواند در راه ما استخدام. اگر این چیزی است که اتفاق می افتد به مینیاپولیس که در آن است می گویند که آن را نمی خواهد اتفاق می افتد به هر آژانس ؟ من از ترس است که آن را ممکن است یک اثر ناهمواری. وجود دارد و اعضای جامعه که می خواهید برای دیدن پلیس در خارج وجود دارد وجود دارد اعضای جامعه که هنوز هم تکیه بر اجرای قانون است که هنوز اعتماد اجرای قانون و پس از من بپرسید که صدای خود را و افکار خود را در کاملا خلاص شدن از پلیس آژانس که صدای آنها شنیده می شود و همچنین.

به عنوان یک زن مامور اجرای قانون چگونه آن را احساس به تماشای تظاهرات و شورش و غارت که به دنبال فلوید را به مرگ ؟

من احساس می کنم که این روایت رو از دست داده به دلیل غارت و شورش و چیزهایی مانند آن. من همه برای تظاهرات مسالمت آمیز. من تا به حال کودکان در پل روز که آمد از طریق تانکر در مینیاپولیس. کودکان و خانواده ام شده اند و به یادبود سایت تقریبا هر روز به من برای جامعه داشتن فرصت و حق اعتراض مسالمت آمیز. اما آنچه که من نمی خواهم شد تخریب و فقط ناامیدی و هرج و مرج از به آتش کشیدن ساختمان ها و کسب و کار است که مردم خود را داده اند همه به.

آن را تا به حال ساخته شده و شما با خودتان فکر می کنید "من نمی خواهم به انجام این کار دیگر"?

کاملا آن است. اما من سعی کنید و انجام آنچه که من بگویید افسران من مربی انجام دهید. من آنها را به یاد داشته باشید که روز اول شما قرار داده است که در, به خاطر داشته باشید چیزهایی که شما گفته خانواده خود و یا دولت خود را در مورد چرا شما می خواهید این کار است. بنابراین زمانی که من آن روزها وقتی که من فقط درک نمی کنم که چگونه من می تواند همچنان به رفتن در من تکیه بر این خاطرات و که اجازه می دهد تا به من برای ادامه حرکت رو به جلو است.

من می خواهم تصور کنید که با شما کار کرده اند و تعداد زیادی از سفید همکاران در حرفه خود. آیا شما احساس می کنید مثل آنها درک مشکل با پلیس فرهنگ هست ؟

من معتقدم که آنها آن را دریافت کنید اما من هم اعتقاد راسخ که بیشتر سیاه و قهوه ای و افرادی که پوشیدن لباس بیشتر ما می تواند آموزش و, بیشتر ما می تواند در معرفی فرهنگ و توانمندی های فرهنگی.

آیا شما و یا فرزندان خود را مواجه می شوند موارد نژادپرستی و یا تا به حال تجربه با مأموران اجرای قانون که در آن شما به درمان متفاوت است ؟

من تا به حال مکالمات در اینجا با افسران چند هفته گذشته در مورد آنچه در آن به معنی رانندگی و باید یک تیم جلو و پشت سر شما حتی اگر شما انجام داده اند همه چیز را راست. مجوز خود را است حق بیمه خود را مناسب است شما هیچ نقض. و به عنوان یک زن سیاه و سفید, من احساس کردم که ترس قبل از. باید فرزندان من متوقف شده است و کشیده ؟ کاملا. به شوهر من متوقف شده است و کشیده ؟ کاملا. و آنچه که من به خانواده ام این است که "من از شما درخواست برای فراموش کردن تاریخ خود را و یا برخوردهای خود را با اجرای قانون است. من درخواست شما را به پرتاب ترس خود را از پنجره به بیرون. اما آنچه من درخواست شما را به انجام آنچه که من از خودم به انجام است که به آن افسر این فرصت را به نشان می دهد و نشان می دهد که آنها برای اولین بار هنگامی که شما در حال ملاقات با آنها است. به قضاوت نکن قبل از اینکه شما به آنها فرصت بدهید." دوباره, من می توانم پاک کردن تاریخچه من من سابقه خانوادگی جامعه سیاه و سفید تاریخ با اجرای قانون است. همه من می توانید انجام دهید این است که سعی کنید و حرکت رو به جلو و کمک به جامعه و اجرای قانون را در ارتباط با حرکت رو به جلو است.

چه "عدالت برای جورج" مفهومی برای شما دارد ؟

عدالت برای جورج به معنی فرآیندی پلیس. این به معنی تغییر است. این بدان معنی است که اثر او است که با داشتن این کل جهان است. من شده اند با گرفتن تماس و مصاحبه از پادشاهی متحده از کانادا از کالیفرنیا از نیویورک از میامی شما نام آن را. عدالت برای جورج به معنی انجام بهتر. کار با هم بنابراین ما لازم نیست برای مشاهده دیگر تصویری از یک بی معنی قتل است. این چیزی است که عدالت به معنی. عدالت برای جورج بدان معنی است که ما با برگزاری این افراد کسانی افسران پاسخگو و ما مطمئن شوید که آنها قفل شده است و دور است و آنها هرگز این فرصت را به پوشیدن یکی دیگر از تفنگ و یک نشان و یک ، این چیزی است که عدالت برای آقای جورج فلوید به نظر می رسد. به نظر می رسد مانند سیاه و سفید و قهوه ای و کودکانی که باید از این فرصت برای رشد با خانواده های خود و پدران خود و نه به وضع آنها را به بقیه. که هیچ پدر و مادر دیگر به دفن خود را پسر یا دختر خود را در دست اجرای قانون است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن