چگونه یک رابطه جنسی خشن مادر هدایت کودی و کالیب مارتین از فقر و نفرت نژادی به NBA

شارلوت, N. C.—جنی بنت به حال سه قانون ساده برای او سه پسر بودند به دنبال داشته باشد: هنگامی که شما شروع به چیز

توسط NASERINEWS در 20 اردیبهشت 1399

شارلوت, N. C.—جنی بنت به حال سه قانون ساده برای او سه پسر بودند به دنبال داشته باشد: هنگامی که شما شروع به چیزی است که شما باید به پایان برساند. اصلا برو هر جا بدون گفتن که در آن شما و که شما باید با. همیشه محافظت از خواهر و برادر خود را به عنوان آنها شما محافظت می کند.

این بود که بقا در Cooleemee, N. C., یک شهر کمتر از 1000 در دعاوی شهرستان 56 کیلومتری جنوب غربی وینستون-سیلم. به عنوان مادر تنها یک نژادهای مختلف خانواده بنت دیدم هولناک همه چیز در حالی که بالا بردن پسر Raheem و دوقلوها کودی و دوستانم.

یک شنبه صبح او از خواب بیدار شد به صلیب smouldering در حیاط جلویی. که نبود یک حادثه جدا از نفرت نژادی او با تجربه در 1990s به عنوان مادر سفید سه مخلوط شتافت کودکان در جنوب.

"مردم می گویند چیزهایی که اغلب" بنت به یاد می آورد از تهمت. "یک نمونه که در آن ماشین من خراب شده بود و ما در واقع راه رفتن به خانه ما و کسی سعی در اجرا ما را بیش از. خیره که به نظر می رسد زمزمه های مستقیم و غیر مستقیم نظرات. کسانی که همه چیز اتفاق افتاده است.

امروز هر بنت پسران در حال رشد حرفه ای. Raheem یک بسکتبال دستیار مربی در آلما مادر, گرینزبورو ، کودی و دوستانم در حال rookies برای اورلئانز; هر بازی خود را به شارلوت چرخش قبل از NBA فصل متوقف شد مارس 11 توسط COVID-19 بیماری همه گیر.

کودی و دوستانم با جنی در وینستون-سیلم منطقه, نه فقط برای روز مادر بازدید یکشنبه, اما برای سوار شدن از همه گیر با هم. وجود تنگی — یک حس متقابل حفاظت — در روابط خود که پایدار است. آنها بر این باورند که آنچه آنها را برای اولین بار به N. C. دولت و سپس به نوادا و در حال حاضر به اورلئانز.

"مادر ما بود به ما گفت:" دوستانم که اورلئانز به عنوان عامل رایگان undrafted. "او تا به حال سه شغل و هنوز هم در گوش ما.

"این واقعا سخت به انجام است. ما تا به حال دوستان که پدر و مادر نمی تواند مراقبت کمتر از آنچه (فرزندان خود بودند) انجام می دهند. ... (او) ما را نگه داشته و بر روی یک خط باریک (و آن زمان که) برای رسیدن به یک مکان شبیه به این."

اورلئانز جانباز Nic Batum متوجه سرعت در پاییز گذشته وجود دارد چیزی متفاوت در مورد مارتین ، آنها بدیهی است که مادر برای rookies اما این چیزی بیشتر: Batum به نام Martins طبیعی مشکل حل.

کودی و دوستانم گفت که صفت است که بهترین چیزی که یاد گرفتم از مادر خود را در طول خود را تربیت است.

"این دیوانه که چقدر متوجه شده که" Caleb گفت: "از آنجا که ما چگونه بازدید خود را. به نظر می رسید مانند هر زمان همه چیز داره سراشیبی یا وری, او همیشه راهی. به طور معمول آن را از نظر مالی."

مراقبت از کودک به عنوان مثال: یکی از جنی چندین شغل در یک غذا شیر. دوقلوها بودند بیش از حد جوان — حدود هشت در آن زمان — به خانه به تنهایی و نبود پول برای یک پرستار بچه. بنابراین با مدیر فروشگاه را برکت و رحمت, او را بسته ناهار بچه ها و فیلم های مورد علاقه و آنها را در مقابل تلویزیون و ویدئو در فروشگاه ،

وقتی همه چیز رو آهسته خود را درمان شد مسابقه یکدیگر را در موتوری چرخ دستی های خرید در فروشگاه بود. کودی گفت: آنها در واقع همچنان که به سنین نوجوانی خود.

زندگی در خطرناک محله شد اوایل درس در کار تیمی.

"ما می خواهم زباله در جفت" Caleb شرح داده شده است. "من می خواهم راه رفتن با (کودی) به مطمئن شوید که همه چیز خوب است. وجود دارد شما نمی خواهید به در نظر گرفتن زباله در اواخر شب — طرح حمایت می کند."

که حفاظت از تمدید به مامان. کودی به یاد می آورد و آنها را بیدار شدن از خواب در 1 یا 2 صبح به عنوان جنی بود که در حال آماده شدن برای ترک یک شغل. آنها می خواهم شروع ماشین, تماشای درایو خود را خاموش و سپس منتظر یک تماس را به مطمئن شوید که او به محل کار خود را با خیال راحت قبل از بازگشت به خواب.

فشار مالی گاهی به معنای او غذا خوردن نیست بنابراین وجود خواهد داشت به اندازه کافی غذا برای سه نفر از پسران است. جنی در حالی که سعی در محافظت فرزندان از استرس به عنوان آنها رشد آنها به رسمیت شناخته شده و تلفات.

"ما می خواهم دوباره از مدرسه و یا کار کردن و او خواهد بود گریه" کودی به یاد می آورد. "زمانی که شما جوان تر به شما فکر نمی کنم خیلی از آن است. و سپس بیشتر و بیشتر شما را در درک چه خبر است. او ساخته شده بسیاری از فداکاری است."

جنی نمی آن را به عنوان قربانی. برای آن بود که عشق در عمل است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

"اگر من نمی خوردن من نمی خورند" جنی به یاد می آورد از آن زمان است. "که کار خود را به عنوان یک پدر و مادر با هر وسیله ای. آنها من اولویت اول 100 درصد است."

در بازگشت او خواستار پاسخگویی و شماری از دوستان خود را با احتیاط.

"او مطمئن ساخته شده است که ما به خوبی در همه زمان در مورد اجازه دادن به او را می دانم که در آن ما شد و ما حلق آویز کردن با" کودی گفت. "شما فقط می دانم که این فقط طول می کشد یک بار به ظروف سرباز یا مسافر. همین دلیل است که ما دایره همواره کوچک و همیشه خواهد بود."

جنی غریزه مادری به خصوص به وجود آمد که کودی و دوستانم تصمیم به انتقال از N. C. دولت در بهار سال 2016. آنها به شدت توسط ارتش نوادا nest سابق NBA مربی. این ایده از دوقلوها در حال حرکت در سراسر کشور در ابتدا تند به مامان.

جنی سوال Musselman بودند کاوش.

"او بسیار مستقیم سوال در مورد نقش و چشم انداز ما" برای هر دو Musselman گفت. "او نقطه سفید می خواستم به می دانم که اگر من ارزش کودی آنجا که دوستانم" بود که بیشتر ثابت گلزن.

Musselman آمد به درک protectiveness جنی تمرین; در حالی که دایره تنگ هنگامی که شما در آن شما باید یک متحد قدرتمند در مادر.

"او در ایجاد این اعتماد است. شما باید برای به دست آوردن آن, اما پس از آن قوی" Musselman گفت. "کسانی که بچه ها به هیچ تعمیر و نگهداری و من هرگز یک تماس را از جنی; هیچ شکایتی در مورد هر چیزی."

به عنوان جدی فکر که این برای تلفن های موبایل جنی خانواده دارای مقدار زیادی از سرگرم کننده بیش از حد. او می گوید: او شدید و فرزندان خود را نشان می دهد احمقانه سمت در خانه رقص و شکستن را به "روح خطوط قطار."

یک شب این هفته گذشته جنی و فرزندان او کبابی شام کردم و به یک ناهنجار بحث — همه چیز از سیاست به تلویزیون را نشان می دهد — که به طول انجامید تا 5:30 a. m. کودی و کالیب ممکن است در NBA اما سادگی از خانواده خود پیوند تغییر کرده است.

"آنها هنوز هم بچه من" جنی گفت: "مهم نیست که چقدر قدیمی هستند."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب