ایتالیا, فوتبال, لیگ, سری آ می تواند پایان بدون یک قهرمان

میلان—ایتالیا فصل فوتبال می تواند پایان بدون یک قهرمان اگر سری A متوقف شده است دوباره به دلیل بیماری همه گیر ک

توسط NASERINEWS در 19 خرداد 1399

میلان—ایتالیا فصل فوتبال می تواند پایان بدون یک قهرمان اگر سری A متوقف شده است دوباره به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

فدراسیون ایتالیا در روز دوشنبه برنامه های تایید شده برای یک حذفی و یا استفاده از یک الگوریتم اگر فصل به طور منظم نمی تواند به پایان رسید. سری A باشگاه تصمیم گرفت در روز جمعه به درخواست برای هیچ قهرمان یا relegations.

آخرین برنامه های پیشنهاد شده توسط FIGC جمهور گابریل Gravina تصویب شد اتفاق آرا. سه سری از نمایندگان را در انتخابات.

"امروز فوتبال برنده ما نشان داد وحدت" Gravina گفت. "از سمت راست شروع ما حمایت ضرورت باقی نمی ماند در خارج از صحنه بین المللی. در میان پنج و چهار نفر از ما تصمیم به پایان فصول ما.

"این Lega Serie A است که از این شکست داد. این درست است که برخی از درخواست های خود را پذیرفته نیست چرا که آنها در خط با آنچه که ما تصمیم ماه گذشته."

سری A متوقف شده است از مارس 9. آن است که برنامه ریزی شده برای از سرگیری در ژوئن 20 و پایان on Aug. 2.

وجود دارد 12 دور باقی مانده به علاوه چهار بازی است که به تعویق افتاد و در 25 دور.

یوونتوس که مناقصه برای یک رکورد گسترش نهم مستقیم سری A عنوان یک نقطه استفاده بیش از لاتزیو. سوم قرار اینتر میلان است نه امتیاز پشت سر یوونتوس است اما بازی یک بازی کمتر.

قالب پلی آف از جمله تعدادی از تیم ها درگیر است و در عین حال به نهایی شود.

"ما هنوز هم تصمیم گرفت در جزئیات اما ما این کار را قبل از شروع فصل هم با Lega Serie A," Gravina گفت.

"من فکر می کنم از آن خواهد شد بی فایده وظیفه زیرا من امیدوارم که این فصل را به پایان برساند به طور معمول."

اگر مسابقات برگزار نمی به دلیل محدودیت زمان و یا همه گیر بدتر آف گزینه مورد نظر برای تعیین نهایی رده بندی است. اگر یک الگوریتم لازم است, وجود خواهد داشت هیچ قهرمان مگر این که ریاضی خاصی در نقطه فصل است دوباره متوقف شد.

امتیاز نهایی شمارش هر یک از تیم های اضافه شده به جدول رده بندی فعلی خواهد بود بر اساس میانگین امتیاز از خانه و دور مسابقات ضرب شده توسط تعدادی از خانه باقی مانده و از دور مسابقات.

این FIGC همچنین اعلام کرد که اگر یک تیم است و به نقض دقیق پزشکی پروتکل تعیین شده برای از سرگیری مسابقات آن صورت می تواند تحریم ها اعم از خوب بودن از مطالعه حذف از مسابقات قهرمانی — بسته به شدت تخلف.

اگر فصل نمی تواند راه اندازی مجدد در ژوئن 20 FIGC تا 10 ژوئیه به تصمیم می گیرید که آیا آن را می توانید راه اندازی مجدد. آن اجازه داده شده تا Aug. 20 به پایان برساند.

دو نفر از مردان بخش تنها آنهایی که مجموعه ای را از سر گرفت. تصمیم گرفته شد روز دوشنبه به راه اندازی مجدد زنان Serie A.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

سومین بخش نیز تا به حال آن فصل به طور منظم متوقف شده است. Monza است که متعلق به سیلویو برلوسکونی ویچنزا و رجینا شده اند ارتقا به سری B به عنوان رهبران سه گروه تقسيم شدند. وجود خواهد داشت یک حذفی برای تعیین تیم های دیگر برای پیوستن به آنها را در بخش دوم.

این FIGC نیز تصمیم انتقال پنجره را اجرا خواهد کرد از سپتامبر. 1 اکتبر. 5.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب