بریتانیا یک U-نوبه خود در ماسک به عنوان مستند-کاهش مراحل جرقه سردرگمی

لندن — دولت بریتانیا انجام شده در مورد چهره در ماسک شنبه گفتن مردم به خود را پوشش دهان و بینی در مغازه ها و ات

توسط NASERINEWS در 22 اردیبهشت 1399

لندن — دولت بریتانیا انجام شده در مورد چهره در ماسک شنبه گفتن مردم به خود را پوشش دهان و بینی در مغازه ها و اتوبوس و مترو و قطار. تغییر آمد و به عنوان بخشی از یک طرح به تدریج آسانسور در سراسر کشور مستند تحمیل هفت هفته پیش به سرعت گسترش جدید کروناویروس.

در 50 صفحه سند ترسیم مراحل احتیاط به سهولت restrctions نخست وزیر بوریس جانسون دولت گفت: "مردم باید هدف به پوشیدن چهره-پوشش در فضاهای محصور که در آن اجتماعی فاصله است که همیشه ممکن نیست و آنها در تماس با دیگران است که آنها را معمولا برای مثال در حمل و نقل عمومی و یا در برخی از مغازه ها."

آن است که توصیه به جای یک حکومت و مردم نخواهد بود جریمه اگر آنها نمی پوشیدن ماسک.

دولت برشمرد سه روش برای پایان دادن به مستند آغاز روز شنبه با آرامش از محدودیت در فعالیت در فضای باز. مردم در انگلستان ممکن است مقدار نامحدودی از ورزش به جای فقط یک سفر در روز است و ممکن است نشستن و حمام افتاب گرفتن در خارج از منزل. رانندگی به یک پارک و یا ساحل مجاز خواهد بود و دوره های گلف و تنیس می تواند بازگشایی شده است.

اگر وجود دارد هیچ جدید سنبله در عفونت خواهد شد که در ماه ژوئن از بازگشت به کلاس برای برخی از جوان مدرسه دانش آموزان, بازگشایی غیرضروری مغازه ها و بازگشت تلویزیونی ورزشی, بازی های برگزار شده در پشت درهای بسته. یک سوم مرحله penciled در ماه ژوئیه در soonest را ببینید تدریجی بازگشایی رستوران ها, کافه ها و بارها آرایشگری و کسب و کارهای دیگر.

اما در این سند هشدار داد که "اگر این داده ها نشان می دهد این ویروس در حال گسترش است دوباره دولت را مجبور به تشدید محدودیت احتمالا در کوتاه مدت متوجه."

در حالی که بسیاری از مردم استقبال چشم انداز پایان دادن به مستند پلیس سازمان هشدار داد که قوانین جدید فازی و ساخته شده اجرای سخت تر است.

کارکنان و صاحبان کسب و کار و اتحادیه های کارگری ابراز نگرانی در مورد یک تغییر در تاکید در مورد محل کار. از مارس 23, کارگران گفته شده است به ماندن در خانه. در حال حاضر آنها را تشویق به بازگشت به کار — اما ترجیحا بدون گرفتن در نزدیکی افراد دیگر و یا با استفاده از حمل و نقل عمومی.

در یک بیانیه تلویزیونی یکشنبه Johnson, تمدید بسیاری از محدودیت های شدیدی در زندگی روزمره اعمال مارس 23 از جمله تعطیلی مدارس و رستوران ها و اکثر مغازه ها.

بریتانیا رسمی coronavirus مرگ و میر می ایستد در تقریبا 32,000 بالاترین در اروپا و دومین کشور در جهان پس از ایالات متحده است. در حالی که تعداد مرگ و میر و عفونت در حال سقوط جانسون گفت: این امر می تواند "جنون" به شل محدودیت های زیادی وجود دارد که یک موج جدید در مورد.

اما او ساخته شده یک تغییر چشمگیر در تن در اقتصاد گفت: "هر کسی که نمی توانید از خانه کار می کنند به عنوان مثال کسانی که در ساخت و ساز و یا ساخت و تولید باید به طور فعال تشویق به رفتن به محل کار."

او گفت: محل کار باید رعایت اجتماعی فاصله و مردم باید به جلوگیری از حمل و نقل عمومی در صورت امکان سفر "با ماشین و یا حتی بهتر از پیاده روی و یا دوچرخه سواری."

منتقدان گفت: مشاوره بود گیج کننده و سخت به دنبال و به طور بالقوه خطرناک است — به خصوص در یک شهر بزرگ مانند لندن که در آن اکثر مردم ماشین را و که در آن مترو عامل در کسری از ظرفیت معمول خود را.

برخی از ابراز ترس است که مردم در کم-شغل پرداخت می شود که کمتر احتمال دارد قادر به کار از خانه خواهد شد در معرض خطر قرار داده. که نگرانی شد و تأکید کرد با آمار رسمی نشان می دهد که مردان مشغول به کار به عنوان نگهبانان ساخت و ساز کارگران حمل و نقل کارگران و فروشگاه دستیاران تجربه کرده بودند بالاتر از میانگین مرگ و میر در شیوع. مردان به طور کلی در مورد دو احتمال به عنوان زنان به مرگ با کوروناویروس.

پس از جانسون صحبت لندن عمده صادق خان با صدور بیانیه ای تاکید کرد که مستند به حال برداشته شده است و گفت: لندن "نباید استفاده از حمل و نقل عمومی برای هر سفرهای غیر ضروری."

لندن ایستگاه واترلو معمولا این کشور شلوغ ترین قطار hub باقی مانده تا حد زیادی آرام صبح روز دوشنبه اما مسافران جسارت بازگشت به کار گفت: آنها نگران این است که خدمات به زودی خواهد بود thronged دوباره.

پیتر Osu, 45 بود که بازگشت به کار در یک سایت ساخت و ساز برای اولین بار از این مستند آغاز شده گفت: او احساس عصبی.

"مردم نشسته بودند نزدیک به هم در (مترو) و دیگران نیاز به ایستادن," او گفت:. "وجود دارد هیچ 2 متر فاصله. این اولین بار است که بعد. شما می توانید تصور کنید آنچه در آن می گذرد به مانند پایان هفته؟"

بازگشایی طرح قرار داده جانسون انگلستان دولت در تقابل با نیمه خودمختار مقامات در اسکاتلند و ولز و ایرلند شمالی که خواست بیشتر احتیاط و گفت که آنها نمی خواهد به طور خودکار به اتخاذ اقدامات جانسون اعلام کرده است برای انگلستان است.

جانسون که در بیمارستان بستری شد ماه گذشته با یک کشمکش جدی COVID-19 همچنین گفت که در هفته انگلستان را تحمیل 14 روز قرنطینه در مردم ورود هوا. مسافران از ایرلند و فرانسه خواهد بود معاف.

___

دنبال AP همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب