دیو Feschuk: آن را سخت به خیریه با یوجین Melnyk — طرفداران و هستهای خود بنیاد موافق

یک کلمه از مشاوره به خوش شانس بحران ارتباطات شرکت که تماس به هدایت اتاوا سناتور صاحب یوجین Melnyk خود را از طر

توسط NASERINEWS در 20 خرداد 1399

یک کلمه از مشاوره به خوش شانس بحران ارتباطات شرکت که تماس به هدایت اتاوا سناتور صاحب یوجین Melnyk خود را از طریق آخرین روابط عمومی میدان مین: تقاضای پرداخت در پیشبرد ترجیحا به صورت نقدی.

تامین امنیت خود را رفتن نرخ تقریبا قطعا خود را تنها برنده شدن در هنگام برخورد با NHL ساکن باعث از دست داده.

همراه با عامل این تیم که در حال اجرا بود دوم گذشته در NHL standings و مرده گذشته به طور متوسط در حضور هنگامی که فصل قطع شد در ماه مارس آن را عادلانه می گویند Melnyk به تازگی ساخت یک شهرت برای اجرای زبانه او را جالب کند به پرداخت کند به طوری که برخی از مردمی او مدیون تنها پول خود را پس از آنها تقاضا برای دیدن Melnyk در دادگاه.

ذهن هرگز که Melnyk صاحب حق رای دادن به ارزش حدود $445 میلیون (آمریکا) با توجه به فوربس یا این که او اغلب خود را در یافت لیست از کانادا ثروتمندترین افراد است. در سال گذشته به تنهایی او را انباشت اشیاء بدست آمده تا به اندازه کافی منفی کسب و کار-صفحه سرفصل ها به گذشته حرفه ای اسفناک. از کجا شروع کنیم ؟ تابستان گذشته یک کازینو در کانکتیکات شکایت کرد Melnyk تلاش برای پرداخت یک قبض به ارزش حدود $900,000 با پنج بانک پیش نویس که "dishonoured" توسط بانک. که در حدود همان زمان Melnyk تا به حال برای رفتن به دادگاه به شرکت خصوصی هواپیما پس از یک شرکت هواپیمایی کشف و ضبط آن بیش از آنچه گفته شد عدم پرداخت بدهی از حدود 690,000. چندی پس از آن وجود دارد داستان خلبان سابق گفت: خصوصی هواپیما نصب حقوقی فشار برای بازیابی برخی از $13,000 او مدعی شد بدهکار توسط این شرکت است که نظارت سناتور.

و اجازه دهید حتی بحث در مورد صحبت بزرگ از مرکز شهر آرنا که به پایان رسید در یک ضربه. اجازه دهید حتی بحث در مورد درب گردان در امان C-suite از جمله مارس خروج از مدیر عامل جیم کمی پس از چند ماه در راس و 2016 خروج از یک افسر ارشد بازاریابی که در زمینه سنگین طرح دعوی در دادگاه ادعا سوء رفتار از Melnyk. و اجازه دهید فقط ماندن بسیار دور از اتهام مالی حیله بازی از Melnyk را کمی دور تر از گذشته مانند, می گویند زمان در سال 2008 که ارشد امریکایی, شرکت های فرعی Biovail تورنتو مواد مخدر مبتنی بر شرکت Melnyk یک بار فرار می پرداخت $24.6 میلیون جریمه برای حل و فصل پس زدن و توطئه اتهامات مطرح شده توسط مقامات در ایالات متحده است.

که تنها یک نمونه از Melnyk عمومی ببرند. و این که ترک کردن, عجیب قریب, مصاحبه او سفارش در سال 2018 زمانی که defenceman علامت Borowiecki خواست سوالات بی دست و پا و Melnyk در چه بود ظاهرا یک تیم اعتیاد به مواد مخدره ویدئو آغاز شد و با اذعان سناتور شد "نوع در دامپستر." که ترک کردن که چگونه به عقب در سال 2017, مالک استفاده می شود به مناسبت تعطیلات فصل بازی در فضای باز در پایتخت کشور را تهدید به حرکت این تیم در جای دیگر اگر حضور و غیاب نمی کنه به سمت بالا.

شمع این همه تا همه آشغال آتش اختلال و بی احترامی از حس مشترک و آن را هنوز هم به نظر می رسد مانند مدل شرکت شهروندان در مقایسه با محتوای سرفصل های ناشی از اتاوا این چند روز گذشته در مورد Melnyk آخرین پول مبارزه است. اتاوا صاحب شده است squabbling با همه دشمنان سناتور بنیاد خیریه سازمان نظارت توسط داوطلبان اختصاص داده شده تا حد زیادی به کمک به کودکان و جوانان است. پایه و مسلما تنها بازوی این باشگاه است که به طور گسترده ای پشتیبانی می کند در جامعه. هفته گذشته بنیاد مدیره اعلام کرد قصد خود را به بخشی از راه با تیم زمانی که توافق خود را تا تاریخ 31 ژوئیه.

این کافی است برای گفتن نیست و بسیار اتفاق می افتد در ورزش حرفه ای.

یک پایه بدون تیم وابستگی و تیم, نام تجاری, نه به ذکر است این اجرا از تیم فهرستی برای حضور در یک موسسه خیریه بدون یک چهره به شدت تضعیف شد و اگر نه سوخته.

هنگامی که خبر از قریب الوقوع تقسیم آمار رسانه های اجتماعی این گمان وجود دارد که این فراق شد یک محصول از پایه و اساس انتخاب به انتشار بیانیه ای در مرگ جورج فلوید در یک لحظه زمانی که سناتور میان گذشته تیم NHL در نهایت به انجام همان. اما به وضوح وجود دارد بیشتر به آن است. سناتورها باید پس رفته در حمله اصرار بنیاد یک ناکارآمد عمل و اشاره کرد که این باشگاه در حال تشویق آن برای شرکت در یک درخواست برای پیشنهاد روند — در اصل برای توجیه وجود خود را هنگامی که مواجه با پتانسیل رقابت در بازار.

اما آن صدا و مانند آن را واقعا در مورد این موسسه خیریه بهره وری ، Melnyk شده بود خواستار بیشتر از یک می گویند که در آن پایه و اساس هدایت آن درآمد حاصل. یک بازمانده از یک پیوند کبد در سال 2015 صاحب یک نقطه نرم برای اهدای عضو آگاهی است.

که یک ناظر گاه به گاه ممکن است می گویند: به اندازه کافی. این تیم خود را. آن را باید به حق خود را به آن کنترل خیریه بازو. مشکل اینجاست که ریک گیبونز از Ottawa Sun نوشت: دوشنبه Melnyk در حال حاضر صاحب آنچه به نظر می رسد شرم آور آهنگ رکورد در حال اجرا یک بنیاد خیریه با هدف اهدای عضو آگاهی است. که می تواند ارگان پروژه یک بنیاد خصوصی است که با توجه به آژانس درآمد کانادا براده به نظر می رسد به تعداد Melnyk به عنوان تنها خود را مدیر و زمان در حدود 1 میلیون دلار در سال 2018 با تشکر در بخش های بزرگ به یک جشن خیریه در تورنتو است. از این مبلغ فقط حدود 5000 $رفت به اهدای عضو, آگاهی با توجه به گیبونز را گزارش.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

اگر شما همیشه مطرح چشم شک و تردید در عینک پایه برگزاری اسراف احزاب به نام به ظاهر علت ارزش خود را در اینجا است نمایشگاه A. اگر آن اعداد صحیح هستند آنها بیشتر شبیه larceny از موسسه خیریه. فقط به نقطه پوچی از مبلغ جزئي Melnyk را ارگان پروژه در واقع کارگردان به آن گفته می شود در نظر گرفته شده باعث یک گروه از سنس-تمایل شهروندان به رهبری توسط یک نویسنده از ورزشی, مجموعه ای در مورد تلاش برای مطابقت با Melnyk را دوام $5,000 از طریق توییتر مبتنی بر اهدای درایو حمایت از Trillium Gift of Life Network, استانی سازمان دولتی است که به ترویج ارگان donorship. در اطراف نزدیک از کسب و کار روز دوشنبه آنها می خواهم مطرح شده در مورد $10,000.

سنس طرفداران عبارت دیگر نیست بیش از حد در صرف پول برای تماشای تیم خود را. اما همه آنها بیش از حد خوشحال به چنگال آن را شرمسار مالک که همچنان به کشیدن نام خود را از طریق گل. بحران ارتباطات شرکت های قلبی: اگر Melnyk stiffs شما وجود دارد یک شانس وفاداران خواهد پا قبض خود را با یک دارای گونه های برامده GoFundMe.

Dave Feschuk


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن