افرا برگها دریافت پایین به کسب و کار جدی — قبل از هاکی شروع به دریافت واقعی

این ممکن است یک روز به بحث در مورد هاکی دوباره به تعجب در مورد خط ترکیب کنید و ببینید که چگونه شلدون Keefe اول

توسط NASERINEWS در 24 تیر 1399

این ممکن است یک روز به بحث در مورد هاکی دوباره به تعجب در مورد خط ترکیب کنید و ببینید که چگونه شلدون Keefe اولین اردوگاه آموزشی به عنوان مربی ممکن است تغییر سرنوشت Maple Leafs.

اما Maple Leafs خود رفت از راه خود را به مطمئن شوید که دیگر مکالمات برای اولین بار اتفاق افتاده است. مکالمات که مهم تر از هاکی حتی به این تیم امید برای پایان دادن به طولانی ترین فعال استنلی جام خشکسالی است.

آنها به ارمغان آورد تا گفتگو در مورد مسابقه و در مورد Auston ماتیوز' تست مثبت برای COVID-19 بازتاب, جهان چگونه تغییر کرده است از آخرین باری که یک بازی.

ابتدا برگها همه تصمیم به پوشیدن Black Lives Matter تی شرت قبل و بعد از باز شدن خود را بر روی یخ جلسات اردوگاه آموزشی 2.0. آنها به تن آنها به صورت ویدئو کنفرانس تلفنی که در حال حاضر هنجار در هاکی برای رسانه scrums.

"(می خواهیم) به قیام علیه نژاد پرستی در همه اشکال برای ما سیاه و سفید, جامعه ما, سیاه, بازیکنان هاکی گفت:" کاپیتان جان توارث. "ما فقط می خواهم به بخشی از گفتگو و انجام آنچه ما می توانیم برای کمک به تغییر مثبت در یک موضوع بسیار مهم است."

هاکی صدای در مسائل نژاد بوده است ساکت تر از دیگر تیم های ورزشی از طریق سال. اما بیداری اتفاق افتاده است, در بخشی به دلیل از بازیکنان مانند Akim Aliu و Evander کین پس پلیس-درگیر مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس.

"ما به عنوان یک گروه سعی کرده اند به برخی از مکالمات در مورد آن گفت:" defenceman مورگان Rielly. "آنچه که ما متوجه است که همه ما تا به حال تجربه است که مردم در سراسر جهان داشته اند. این است که ما راه های کوچک برای نگه داشتن مکالمه رفتن به سعی کنید به اذعان این واقعیت است که این جریان چیز را به یک مقدار زیادی از کار. ما کاملا متعهد به حمایت از این جنبش است.افرا برگها — به عنوان یک تاریخی حق رای دادن با پایه فن — بسیج خود را به عنوان یک کسب و کار و به عنوان یک تیم برای کمک به حفظ حرکت Black Lives Matter جنبش رفتن حتی به زندگی و یا حداقل ورزش را برمی گرداند به برخی از حس ظاهر ،

"این یک ابتکار توسط بازیکنان ما یکی ما سازمان حمایت از" اضافه شده Keefe. "در یک روز زمانی که هر کس می خواهد به بحث در مورد هاکی (و) همه هیجان زده است به عقب بر گردیم در بازی مهم به سیاه و سفید زندگی مهم جنبش شایع است. ما می خواهیم به مطمئن شوید که آن را از دست داده است. این یک مسئله بسیار مهم ما را فراموش کرده اند که در مورد. ما می خواهیم به بخشی از این تغییر مثبت است."

در coronavirus پس زمینه از هر مکالمه این روزها ماتیوز اعتراف کرد که او در واقع آزمایش مثبت به گزارش تورنتو استار تورنتو خورشید.

"نبود مانع آموزش من" 22 ساله ستاره مرکز گفت: به عنوان Maple Leafs افتتاح اردوگاه آموزشی در فورد عملکرد مرکز. "من قادر به انجام مسائل در صفحه اصلی (در آریزونا). بدیهی است که من اجازه نداشتم به ترک و یا هر چیزی. من اسکیت از قبل بود اما به 21/2 سه هفته خاموش یخ.

"تقریبا بدون علامت است. من احساس ترین بخش بسیار عادی برای دو هفته. من قرنطینه و من سالم در حال حاضر."

این قابل توجه است که او در مورد آن صحبت کرد و در همه واقعا. NHL و بازیکنان در ارتباط هستند و نه افشای نام بازیکنان که تست مثبت و برگها قطع ماتیوز' پرسش و پاسخ در مورد COVID-19 از بخش های صوتی این مصاحبه قرار دارد در این تیم سایت.

آن را بدست به نقطه ای که در لیگ نمی خواهد اجازه می دهد تا تیم به فاش کردن صدمات هر نوع صرفا اجازه می دهد تیم ها می گویند که آیا یا نه یک بازیکن مناسب برای بازی.

توجه داشته باشید که در defenceman تیموتی Liljegren تنها برگ گم شده در روز دوشنبه. "نا مناسب به بازی گفت:" Keefe.

COVID-19 باقی مانده است یک تهدید واقعی برای جام استنلی مسابقات دلیل این اردوگاه است که در تمام برگزار شد. پیتسبورگ پنگوئن کنار نه بازیکنان از تمرین گفت: آنها می خواهم به تماس با کسی که تا به حال آزمایش مثبت است. ورزشی گزارش سه Montreal Canadiens آزمایش مثبت است. یک تعداد انگشت شماری از بازیکنان در سراسر لیگ تصمیم گرفتند در حالی که مونترال حداکثر Domi — دیابتی با سلیاک شرایط است که بر سیستم ایمنی بدن — خواسته برای یک هفته یا بیشتر به را تشکیل می دهند ذهن خود را.

"سلامت خود را یک چیز بزرگ یک معامله بزرگ" گفت: توارث. "این یک شوک بزرگ برای همه بیش از چند ماه گذشته است. ما هنوز در حال یادگیری زیادی در مورد آن."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

جهان در واقع تغییر یک معامله بزرگ از مارس 12, وقتی NHL متوقف شد و بخش هایی از جهان شروع به قفل کردن. خود انزوا و quarantining عادی هستند و مسائل نژادی و بی عدالتی هستند و بخشی از مکالمات روزمره به عنوان انتاریو به نظر می رسد برای باز کردن چیز کمی بیشتر.

"بدون شک وجود دارد, وجود دارد, مختلف زیادی, زیادی, رشد با چالش های یک ویروس می تواند به ارمغان بیاورد و چیزی به عنوان مهم به عنوان سیاه و سفید زندگی می کند موضوع و صحبت کردن در مورد نژاد پرستی و جامعه" گفت: توارث. "چگونه ما می توانیم برای بهتر را تغییر دهید. شده است وجود دارد مقدار زیادی از رشد و مردم به دنبال داخلی در چگونه آنها می توانند خود را بهبود, بهبود زندگی خود و مردم بهتر حتی با چالش های در دست."

Kevin McGran


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن