نقد و بررسی فیلم: طنز-کتاب هیجان انگیز 'گارد قدیمی' نهاد 'انسان' در مافوق انسانی - Thu, 09 Jul 2020 PST

خشونت نیست جواب بده ؟ بگویید که به اندی پایه دار مرگبار جدی رهبر یک باند مزدور در "گارد قدیمی." اقتباس از Greg

توسط NASERINEWS در 20 تیر 1399

خشونت نیست جواب بده ؟ بگویید که به اندی پایه دار مرگبار جدی رهبر یک باند مزدور در "گارد قدیمی."

اقتباس از Greg Rucka و Leandro فرناندز گرافیکی رمان به همین نام این سفته بازی اکشن, هیجان انگیز دارای بیشتر gravitas از متوسط طنز-کتاب فانتزی اگر چه ترافیک در شبیه قدرت فوق العاده و محرمانه داخلی قوانین.

خیلی علاقه به این خوبی گردد اما overfamiliar قطعه ای از جهانی سازی است که چگونه این فیلم بسته کردن اطلاعات مهم به مخاطبان مورد که اندی و جماعت هستند و به همین دلیل دقیقا آنها خیلی قصد برش مرگبار نوار از طریق هر گوشه ای از زمین آنها به نام.

کسانی که در گوشه و شامل مراکش و سودان و افغانستان که در آن این سازمان ملل متحد-merry اما hyper-صالح باند با یک سرباز آمریکایی به نام نیل شده flummoxed هیبت توسط KiKi Layne.

این خرس ذکر است که در اینجا اندی به تصویر کشیده است توسط شارلیز ترون reprising این رشته badass شخصیت ساخته شده است که "مکس دیوانه: خشم جاده" و "اتمی بور" چنین سرگرم کننده در ضربات شلوار. زمانی که لین و ترون با هم هستند "گارد قدیمی" فراتر از آن خمیر منشأ برای تبدیل شدن به یک روح احساسی مبتنی پرتره زن راهبری و احترام متقابل است.

کارگردان با هوش و ظرافت توسط Gina Prince-Bythewood ("Love & Basketball," "فراتر از چراغ"), "گارد قدیمی" hews به همان metronomic ریتم نمایشگاه و مواد منفجره عمل است که آن نوع آمپول مشاهده (به عنوان مثال اخیر بودن John Wick فیلم). به عنوان توانست به راحتی به عنوان توالی مبارزه در حال طراحی و صحنه تبدیل شدن آنها تکراری به عنوان داستان طرح حرکت از مردم در بیابان به ضد عفونی کننده شیشه و فولاد از لندن بالا رفت.

اگر چه لین و ترون شکل قلب تپنده آنچه که می توانست یک بار مصرف, انحراف, Prince-Bythewood کافی را فراهم می کند پشتیبانی از یک گروه که شامل Matthias Schoenaerts, Chiwetel Ejiofor هاى Kenzari و Luca Marinelli.

پس از کامل متن اندی ماموریت روشن "گارد قدیمی" طول می کشد در یک هوشیار حتی لمس کردن حس قریب الوقوع غم و Prince-Bythewood باعث می شود مطمئن شوید که به او مقدار زیادی از لحظات به تأمل در این واقعیت; بر خلاف مشابه پرواز از فرار از واقعیات و قدرت این یکی را هرگز از دست می دهد و چشم از "انسان" بخشی از مافوق انسانی.

لین که تحویل یک برک آوت عملکرد در سال 2018 است "اگر بیل استریت می تواند در بحث" امر به ویژه قابل توجه در یک نقش است که باعث می شود بیشتر از او آرام ناظر تمرکز حتی در حالی که قرار دادن آن را به طور افراطی counterintuitive زمینه.

اگر "گارد قدیمی" احساس overlong توسط اندی چهره نهایی mano-a-mano مرحله نهایی مسابقات فیلم را بدست آورده و از آن زمان در حال اجرا با ایجاد شخصیت های به یاد ماندنی که کاملا آماده برای عاقبت. بدون دادن بازی دور اجازه دهید فقط می گویند: زمان را در کنار خود است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن