گرگور Chisholm: از دست دادن Giles خواهد صدمه دیده است اما حداقل جیز آبی باید چند گزینه در این فصل

خبر بد این است که جیز آبی در حال گام گذاشتن در یک فصل دیگر با عدم قطعیت با نزدیک کن Giles. خبر خوب این است تور

توسط NASERINEWS در 8 مرداد 1399

خبر بد این است که جیز آبی در حال گام گذاشتن در یک فصل دیگر با عدم قطعیت با نزدیک کن Giles. خبر خوب این است تورنتو به نظر می رسد بهتر مجهز به رسیدگی خود را خروج ناگهانی از آن است که یک سال پیش.

نه زیادی شناخته شده است در مورد Giles' آسیب در این نقطه, اما گزارش های اولیه هستند امیدوار کننده نیست. پس از او مجبور به ترک روز یکشنبه بازی در برابر اشعه در ninth inning به دلیل درد Giles قرار داده شد در 10 روز مجروح لیست با مخوف ساعد راست فشار است.

نگرانی برای هر پارچ که تجارب ناراحتی در آن منطقه است آسیب ساختاری به اولنار وثیقه رباط که نیاز به تامی جان عمل جراحی و نیروی Giles به دست یک تقویم کامل سال. جیز نیست پریدن به افراط و, نشده است, اما ارزش آن اشاره کرد این باشگاه نمی کند انتشار نتایج اولیه او MRI.

به جای مدیر چارلی Montoyo اذعان روز سه شنبه بعد از ظهر که Giles شده است "تعطیل" خواهد شد و فرستاده شده به محل نامعلومی برای دریافت نظر دوم. جایلز باید انتظار داشت به دست حداقل هفته اول مرداد ماه با احتمال عدم حضور خود را تبدیل خواهد شد بسیار طولانی تر است.

"این یک ضرر بزرگ برای ما کنی پارچ که او گفت:" جیز مسکن آنتونی باس, دریافت کرده است که اولین نرم افزار در بسته شدن بازی در طول Giles' نبود. "این فقط بدان معنی است که ما باید برای او را انتخاب کنید تا در اغل گاو یا حشم. هر کس مسئولیت بیشتری در حال حاضر با او بودن وجود دارد, بنابراین ما فقط باید برای پیدا کردن آن را در درون خودمان به گام تا."

تورنتو نوظهور تبادل عمق باید با سرعت این روند همراه است. جیز وارد سال انتظار برای استفاده از باس اردن رومانو و رافائل Dolis به بالا-اهرم مسکن در مقابل Giles. باس در حال حاضر می شود و نزدیک در حالی که رومانو و Dolis' نقش بدون تغییر باقی می ماند. Right-hander Wilmer فونت فعال از ایل اوایل این هفته خواهد بود ارتقا برای تبدیل شدن به سومین راه اندازی ،

مقایسه این وضعیت به یک سال پیش زمانی که جیز حال Giles و بسیار دیگری نیست. دانیل هادسون در نهایت حل و فصل را به یک نقش برجسته او در اواخر اضافه کردن در بهار آموزش و به سختی وارد شده در زمان به زمین در باشگاه را باز سری. پس از آن دو بازو روز افتتاحیه فهرست تا به حال یک لیست طولانی از ناشناختهها از جمله بچه ها مثل scott mescudi Guerra, تیم Mayza و الویس Luciano.

وجود دارد بیشتر صعودی در این فصل به خصوص اگر جیز می توانید به تطبیق پذیری خود را گسترش فهرست. در علاوه بر این به اولیه مسکن Montoyo لوکس از مخلوط کردن در جوان امیدوار کننده اسلحه مانند رایان Borucki توماس هچ آنتونی کی و در برخی از نقطه ترنت Thornton یا کهنه swingman تعقیب اندرسون. تورنتو رتبه 16 در رشته با 4.35 عصر از اغل گاو یا حشم در این سال و این تعداد باید به بهبود در سال 2020 اخیر با وجود مشکلات در خلیج تمپا.

"من احساس خوبی در مورد ما اغل گاو یا حشم," Montoyo گفت: قبل از سه شنبه شب بازی در واشنگتن است. "لحظه ای که من دیدم قدرت اسلحه من احساس واقعا خوب از آنجا که آنچه شما می بینید با تیم های خوب در لیگ های بزرگ. خوب تیم در لیگ های بزرگ این تیم که پیروزی آنها قدرت اسلحه در پایان و این چیزی است که ما در حال حاضر. البته از دست دادن جایلز در حال رفتن به صدمه دیده است اما باس انجام داده است (بسته شدن) قبل از Dolis آن را انجام داده در ژاپن رومانو ممتاز است."

آنچه در آخرین آسیب به معنی برای Giles آینده در تورنتو ناشناخته باقی مانده است. 29 سال است به آمار رایگان آژانس در پایان سال است. اگر جیز تلاش برای خروج از دروازه Giles خواهد شد در دسترس ساخته شده قبل از اوت. 31 مهلت تجارت. اگر آنها باقی مانده رقابتی آنها در نظر گرفته شده برای آویزان بر روی او در حالی که ساخت یک اجرا در این پست از فصل است.

جایلز خاموش-فصل خواهد شد به طور مستقیم به آینده تشخیص است. عمل جراحی خواهد تاثیر نه تنها Giles' فصل جاری بلکه آینده خود را درآمد. تیم خواهد بود مردد به ارائه بسیار در راه تضمین شده پول اگر آرنج خود را به خطر افتاده است و به جای Giles به احتمال زیاد می توانست به حل و فصل برای یک انگیزه لادن مقابله با یک سازمان که در آن او می تواند همچنان نوتوانی.

آن را نیز ممکن است آسیب نمی تواند شدید و جایلز باز خواهد گشت در برخی از نقطه در ماه آینده. سابق هوستون Astro بود و آرنج آسیب در طول بیشتر از 2019 اما او نمی نیاز به زمان زیادی دور. بومی جدید در مکزیک از دست رفته دو هفته در ماه ژوئن و یک هفته دیگر در اواخر ماه ژوئیه اما او قادر به پایان سال و قوی در حالی که تبدیل 23 از 24 فرصت های صرفه جویی.

"من می خواهم Kenny زیادی — او یکی از مورد علاقه های شما" Montoyo گفت. "من نگران هستم به عنوان یک دوست برای او نه تنها یک مدیر. امیدوارم این فقط یک سویه و چیزی بیش از آن. اما البته ما قصد داریم به دنبال نظر دوم برای دیدن آنچه در آن است."

در ضمن باس شده است نام موقت نزدیک تر است. این کار او انجام داده است قبل از اینکه در عمده-لیگ سطح اما تنها در کوتاه نانامی به بازی. 32 سال از برداشت پنج صرفه جویی برای دریانوردان در فصل گذشته و او به دست آورده نهم کار خود را با بستن از روز دوشنبه 4-1 پیروزی بر اتباع. شبیه به Dolis باس بود و نزدیک در ژاپن و هیچ غریبه ای به بالا-فشار شرایط.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

باس مثل هادسون یک سال پیش نیز ظاهر شده اند به یک هوشمند خرید-کم اضافه توسط جیز ، آنها امضا هادسون در اواخر بهار گذشته در حالی که باس در دسترس بود خاموش چشم پوشی از دریانوردان با وجود ارسال محترم 3.56 دوران بیش از 48 نوبت.

"این قطعا اطمینان دانستن کاپیتان احساس اعتماد به نفس در من دادن توپ در ninth inning زمانی که ما پیش رو گفت:" باس که یک 4.34 دوران سراسر نه بزرگ-لیگ فصل است. "این مسئولیت من و کار برای انجام این کار است. من یک مقدار زیادی از غرور و افتخار در هر نقش است و من خوشحال هستم را در نهم-نقش زمین باز یافته."

Gregor Chisholm


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب