کره ای, باشگاه فوتبال عذرخواهی برای قرار دادن عروسک جنس در صندلی

سئول کره جنوبی—کره جنوبی فوتبال حرفه ای باشگاه عذرخواهی کرد و پس از اینکه متهم از قرار دادن عروسک جنس در صندلی

توسط NASERINEWS در 29 اردیبهشت 1399

سئول کره جنوبی—کره جنوبی فوتبال حرفه ای باشگاه عذرخواهی کرد و پس از اینکه متهم از قرار دادن عروسک جنس در صندلی های خالی در طول یک مسابقه یکشنبه در سئول.

در یک بیانیه FC سئول ابراز "صادقانه ندامت" بیش از این بحث اما اصرار داشت که از آن استفاده مانکن — نه عروسک جنس — به تقلید از یک خانه جمعیت طی 1-0 برنده بیش از گوانگجو FC در ورزشگاه جام جهانی سئول.

پس از یک هفته طولانی و تاخیر بیش از coronavirus این کشور بالا پرواز K-لیگ بازگشت و به عمل در مارس 8 بدون تماشاگران روز پس از بیس بال حرفه ای شروع تحت شرایط مشابه است. لیگ طرح ممنوعیت طرفداران تا خطرات ناشی از عفونت ها به طور معنی داری کاهش داد.

با بازیکنان رقیب در مقابل ردیف از صندلی های خالی برخی از فوتبال و بیس بال تیم تلاش کرده اند برای ایجاد یک جشن و فضای طنز آمیز است که شامل پر کردن غرفه با تیم بنر عکس از ماسک-پوشیدن طرفداران و یا حتی سبزیجات.

FC سئول گفت که در تلاش برای اضافه کردن "یک عنصر از سرگرم کننده" با مانکن. این تیم گفت: آن را بارها و بارها اطمینان توسط Dalkom این شرکت که تولید مانکن, که, آنها, نیست, جنسی محصولات.

اما در هنگام ارائه محصولات خود به ورزشگاه Dalkom استفاده مجدد برخی از مانکن های آن را قبلا عرضه شده به شرکت های دیگر که مدیریت زن تصویری سوارکاران پس از آن برخی از فیلم عروسک بودند و بنا به گزارش ها مدل FC سئول گفت.

FC سئول در بیانیه نمی به طور مستقیم آدرس انتقاد از اینکه چرا این تصمیم به کار با Dalkom که آیا ساخت عروسک جنس, با توجه به وب سایت این شرکت و یا چرا تقریبا تمام انواع مانکن در ورزشگاه بودند در طراحی.

کره جنوبی روز دوشنبه گزارش 15 مورد از این کروناویروس جدید و یک مرگ آوردن آن در مجموع به 11,065 موارد و 263 مرگ و میر. آن caseload کاهش پیدا کرده است و از اوایل ماه مارس بود که آن را گزارش 500 مورد جدید در هر روز اجازه می دهد مقامات به آرامش اجتماعی فاصله دستورالعمل های برنامه, بازگشایی, مدارس, و اجازه می دهد بازگشت از ورزش حرفه ای.

K-League توصیه کرده است بازیکنان برای جلوگیری از بیش از حد هدف جشن handshakes, تف کردن و صحبت کردن از نزدیک با بازیکنان دیگر به عنوان بخشی از آن anti-virus اقدامات است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن