گرگ اولسن یادگیری نمای کلی سیستم در طول های مختلف offseason - سه شنبه, 05 مه سال 2020 PST

رنتون بشویید. – هر روز او را ملاقات برنامه ریزی شده, گرگ اولسن برگ خانه اش در شارلوت کارولینای شمالی و سفر از

توسط NASERINEWS در 17 اردیبهشت 1399

رنتون بشویید. – هر روز او را ملاقات برنامه ریزی شده, گرگ اولسن برگ خانه اش در شارلوت کارولینای شمالی و سفر از چند دقیقه به اتاق که در آن پایه و اساس خود را واقع شده است.

در یک NFL offseason که در آن آموزشهای مجازی تبدیل شده است هنجار اولسن سپاسگزار از داشتن یک مکان برای منزوی کردن خود از کودکان و حیوانات خانگی و تمرکز بر یادگیری در مورد اولین تیم جدید در تقریبا یک دهه است.

"من سه بچه های جوان. من سگ پارس" اولسن گفت. "پس به مدت دو و نیم ساعت و سه ساعت قادر به دور و واقعا شیرجه رفتن به آنچه که من باید انجام دهید این است که فقط یک واقعا خوب راه اندازی است که من در اینجا و آن را بسیار مساعد برای یادگیری است. آن را بسیار مساعد برای شماره گیری و تمرکز."

این واضح است که یک نوع متفاوت از offseason برای Seattle Seahawks جدید تنگ پایان. منتشر شده توسط Carolina در اواخر ژانویه اولسن در نهایت امضا مبلغ 7 میلیون دلار در یک سال مقابله با سیاتل در ماه فوریه پس با توجه به واشنگتن و بوفالو به عنوان بالقوه دیگر نقاط فرود.

بود که قبل از COVID-19 همه گیر تغییر ریتم طبیعی NFL offseason. آنچه در حال حاضر می تواند در مراحل اولیه یک offseason برنامه در Seahawks' تسهیلات در حال حاضر در حال انجام از طریق جلسات آنلاین – از جمله یکی که در آن Will Ferrell ساخته مهمان ظاهر جعل هویت اولسن. "اصلی من این است که بهتر از او" اولسن ترک خورده.

به جای اینکه چهره به چهره با کارفرمایی راسل ویلسون و توهین آمیز هماهنگ برایان Schottenheimer به شکل از چگونه به بهترین استفاده از اولسن در سیاتل جرم کسانی که در مذاکرات هستند و در حال حاضر انجام می شود تقریبا.

"بدیهی است که آن شده است بسیار متفاوت از آنچه که من استفاده شده است و هر کس استفاده شده است به" اولسن گفت: در یک کنفرانس ویدئویی در روز سه شنبه. "این نمی شود آن را آسان تر در این واقعیت است که شما در حال تلاش برای انتقال به یک تیم جدید یک سازمان جدید. این اولین بار است که جدید جرم من آموخته ام در یک زمان طولانی است."

35 ساله در 14 بازی فصل گذشته برای کارولینای پس از گذشته دو سال قطع شد کوتاه توسط صدمات. اولسن 52 پذیرایی شد او بیشتر از سال 2016. اما پلنگ قرار گرفتند عمده offseason قبل و تصمیم اولسن نبود بخشی از این برنامه با یک درپوش حقوق تعداد حدود 11.7 میلیون.

اولسن offseason بود, مخلوط بدانند که در آن او را به بازی بعدی آغاز پخش حرفه ای تماس XFL بازی قبل از این فصل متوقف شد, و مطمئن شوید که او سالم باقی مانده و در شکل دادن به یک همکار در سیاتل

"وجود دارد برخی از چیزهایی که من هنوز هم نشده است قادر به رسیدن به و که واقعا پیام اصلی من به این تیم رسیده است که از" اولسن گفت. "من گفت: من نه تنها با انجام این کار به جمع آوری چک و فقط گسترش زندگی حرفه ای من. ... من به دنبال به جایی بروید و برنده و انجام در سطح بالا و کمک. من نه به دنبال خراب کردن من حرفه ای کار با فقط یک پوسته از خودم در سال 14. اگر من فکر کردم که در مورد من می خواهم که بازنشسته شد."

اولسن معتقد است که او تا به حال به نفع بندی خوب بعد از اینکه منتشر شد. او قادر به تمام بازدیدکننده داشته است و در نهایت یک تصمیم قبل از NFL قفل کردن امکانات. او فکر می کند این می تواند یک دلیل که چرا او سابق کارفرمایی Cam Newton باقی مانده است یک عامل آزاد پس از منتشر شده توسط پلنگ در اواخر ماه مارس است.

"گرفتن منتشر شد و پس از این مستند در محل قرار داده شد, من فکر می کنم واقعا محدود شانس خود را از تیم A. کرد و گفت که او سالم بود و B. فقط با داشتن یک گفتگو را با پتانسیل جدید کارفرمایی. من فکر می کنم که یک چالش برای او" اولسن گفت. "من فقط امیدوارم که به عنوان چیزهایی در ادامه به باز کردن و زندگی مرتب کردن بر اساس از شروع شبیه برخی از حالت عادی دوباره او می تواند شروع به چک کردن برخی از کسانی که جعبه زیرا او خیلی خوب از یک بازیکن نمی تواند در یک تیم در حال حاضر."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن