COVID-19 زده 25 آیداهو مراکز مراقبت - شنبه, 06 Jun 2020 PST

لوستن – خانه های سالمندان و دیگر مراقبت طولانی مدت مراکز حساب برای اکثریت آیداهو را 83 COVID-19 مرگ اما ساکنان

توسط NASERINEWS در 18 خرداد 1399

لوستن – خانه های سالمندان و دیگر مراقبت طولانی مدت مراکز حساب برای اکثریت آیداهو را 83 COVID-19 مرگ اما ساکنان و کارکنان از جمله امکانات را تشکیل می دهند بسیار کوچکتر درصد از کل موارد در دولت است.

آیداهو وزارت بهداشت و رفاه معکوس دیرینه سیاست های جمعه و شروع به انتشار اطلاعات بیشتر در مورد که در مراکز مراقبت در دولت را مبارزه با بیماری و به چه میزان. تغییر در سیاست آمد در خواست دولت است, اخبار سازمان.

با توجه به اطلاعات منتشر COVID-19 تا به بیمار 289 نفر در 25 ایالت بیش از 400 طولانی مدت مراکز مراقبت از یک عنوانی است که شامل خانه های سالمندان زندگی کمک امکانات و متوسط مراکز مراقبت. که با این نسخهها کار به حدود 9.3 درصد از دولت 3,111 موارد است.

اما این بیماری منجر به مرگ 52 در چنین امکانات و یا حدود 62 درصد از دولت COVID-19-ارتباط مرگ و میر.

که شامل زندگی مرکز مراقبت از Lewiston که تا به حال 54 تایید و یا موارد احتمالی و 18 مرگ و میر – ترین در کشور در هر رده برای یک واحد تاسیسات است.

رویال پلازا در لوستن تا به حال یک مورد و فرد پس از بهبود. هیچ امکانات دیگر در شمال و مرکز آیداهو را تجربه کرده اند شیوع بیماری با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط دولت است.

دو دراز مدت, مراقبت, مراکز, Twin Falls, تا به حال بیش از 35 مورد هر – بریدگویو املاک با 48 نفر و 11 مورد مرگ و میر و دره با 36 مورد و 11 مرگ و میر. Avamere انتقالی مراقبت و توانبخشی بویزی تا به حال 42 نفر و مرگ دو نفر و دسر مشاهده مراقبت از Buhl تا به حال 36 مورد و یک مورد مرگ, با توجه به اطلاعات.

با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط گروه 15 در دراز مدت مراقبت از مراکز حل و فصل شیوع بیماری در حالی که 189 نفر در ارتباط با 10 از امکانات هنوز هم بیماری داشته باشد. با توجه به اطلاعات وجود دارد در حال انجام موارد در زندگی مرکز مراقبت از لوستن و دو, Twin Falls, امکانات, در میان دیگران.

گروه ها و بسیاری از دولت های مستقل بهداشت و درمان مناطق تا به حال stonewalled تلاش تریبون و دیگر آیداهو روزنامه ها برای دسترسی به داده ها جزئیات COVID-19 شیوع بیماری در دراز مدت مراقبت از مراکز. آژانس و برخی از مناطق به اشتباه گفت: انتشار اطلاعات را نقض بهداشت فدرال قوانین حفظ حریم خصوصی. کسانی که قوانین و مقررات حفاظت از اطلاعات فردی بیماران, اما نه بیشتر اطلاعات کلی مانند که در آن COVID-19 شیوع بیماری رخ می دهد.

Idahoans برای باز دولت, یک سازمان غیر انتفاعی است که به ترویج آزادی اطلاعات و باز دولت با ارسال نامه ای روز شنبه به دیو Jeppesen مدیر بهداشت و وزارت رفاه درخواست که او تغییر جهت و انتشار اطلاعات است. در این نامه ذکر شده در مورد زندگی مرکز مراقبت از Lewiston که در ابتدا تمایلی به انتشار هر گونه اطلاعات مربوط به شیوع بیماری های, اما بعدا بنابراین در تریبون را خواست.

این گروه استدلال می کنند اطلاعات است که نه تنها مردم بلکه حیاتی برای مردم تصمیم گیری در مورد مراقبت از اعضای خانواده خود را.

"مردم حق دارند که در مورد نگرانی های بهداشت عمومی در جامعه خود – از جمله زمانی که آنها با توجه به قرار دادن یک دوست در یک تازگی افتتاح رختخواب در یک محلی در دراز مدت مراقبت از تاسیسات" با توجه به نامه امضا شده توسط اعضای هیئت مدیره ، "آیداهو سلامت منطقه هرگز تردید به نام رستوران که نقض استانداردهای بهداشت یا که یک کارمند است که مستند به یک بیماری مسری; آنها این کار را برای محافظت از سلامت عمومی است. این اطلاعات باید منتشر شود به همین دلیل است."

A. L. "بوچ" الفرد جونیور semiretired ناشر از تریبون یک عضو از هیئت مدیره. در این نامه به نقل از Alford که گفت: تریبون گزارش در مورد زندگی, مرکز مراقبت های منجر به همدردی برای شرکت و کارکنان آن که سخت کار می کرد برای جلوگیری از بیماری و مراقبت برای ساکنان وجود دارد.

"و بازمانده خانواده آمد و به دفاع از فردی کارکنان" الفرد گفت: در این نامه است.

دولتمرد آیداهو نیز تهدید به فایل طرح دعوی در دادگاه به زور دولت به انتشار داده است.

سلامت و رفاه کل گزارش در دسترس است coronavirus.idaho.gov/ltc/. Jeppesen متعهد به روز رسانی اطلاعات به صورت هفتگی.

وجود دارد هیچ مورد جدید از COVID-19 گزارش شده در شمال-مرکزی آیداهو یا جنوب شرقی واشنگتن در روز جمعه. Nez Perce, شهرستان تا به حال 83 تایید شده و احتمالی موارد و 19 مرگ و میر. آیداهو, شهرستان تا به حال سه مورد و شهرستان Latah تا به حال هفت تایید شده و احتمالی موارد است. Asotin شهرستان تا به حال 19 نفر و مرگ دو نفر. ویتمن شهرستان تا به حال 20 نفر اما هیچ مورد مرگ و میر و Garfield County تا به حال هیچ مورد تأیید. این Nez Perce, قبیله تا به حال 18 نفر همه از آن حل و فصل شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب