رژیم صهیونیستی. تیم Walz امید شیوع کروناویروس است "plateaued" در مینه سوتا به عنوان کسب و کار بیشتر بازگشایی شده است. زمان خواهد شد بگویید.

مینه سوتا مقامات بهداشت خواهد بود و از نزدیک به تماشای این روند از دولت coronavirus شیوع کنید اگر اخیر شل شدن

توسط NASERINEWS در 22 خرداد 1399

مینه سوتا مقامات بهداشت خواهد بود و از نزدیک به تماشای این روند از دولت coronavirus شیوع کنید اگر اخیر شل شدن محدودیت خواهد شد در نتیجه افزایش COVID-19 موارد است.

COVID-19 بستری شدن در بیمارستان و مرگ و تست مثبت شده روند را در روزهای اخیر. اگر آن روند برگزاری رغم اخیر لغو محدودیت در کسب و کار, مینه سوتا, ممکن است به زودی قادر به حرکت حتی نزدیک تر به حالت عادی.

"این احساس به من مثل این چیزی است plateaued," رژیم صهیونیستی. تیم Walz گفت: در یک شنبه در کنفرانس خبری. هر چند لحظه پیش از او اعلام کرد 30 روز تمدید زمان زمان صلح و اضطراری به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

"دوباره, آن است که رفتن به وابسته به آن اعداد هستند" Walz گفت: تصمیم گیری در آینده به سهولت محدودیت در کسب و کار و تجمعات. اگر عفونت ادامه روند نزولی گام های بعدی می تواند اعلام جولای 4.

مینه سوتا نقل مکان کرد و به "فاز سوم" از آن coronavirus پاسخ چهارشنبه. البته با ظرفیت محدود رستوران ها در حال حاضر مجاز به خدمت داخل سالن شام امکانات ورزشی می تواند بازگشایی و دیگر خدمات شخصی تر هستند در دسترس است.

مینه سوتا را تجربه نمی کنند افزایش قابل توجهی در موارد پس از Walz برداشته خود را نزدیک به دو ماه است در خانه بمانند سفارش مارس 18.

Jan مالکوم, مینه سوتا, کمیسیون بهداشت و درمان گفت: مقامات دولت خواهد بود تا از نزدیک به تماشای COVID-19 عفونت نرخ بیش از سه هفته بعد برای دیدن اگر اخیر شل شدن محدودیت در نتیجه تغییرات قابل توجهی در شیوع. او را تشویق ساکنان به ادامه جامعه کاهش شیوه های اجتماعی مانند فاصله برای محدود کردن خطر ابتلا به عفونت.

"برای این بازگشایی به کار ما باید با تکیه بر هر یک از دیگر" مالکوم گفت. "ما باید همچنان به پوشیدن ماسک برای شستن دست برای اقامت شش فوت از هم جدا برای کار از خانه زمانی که ممکن است. شیوه های آن شده اند که حمایت از تمام تلاش های که دارند به ما کمک کند به رشد این بیماری همه گیر."

دولت وزارت بهداشت گزارش 346 جدید آزمایشگاه تایید coronavirus موارد جمعه آوردن این دولت در مجموع به 28,869. یکی دیگر از 19 Minnesotans فوت کرده اند از COVID-19 قرار دادن مرگ و میر در 1,236.

به بیمارانی که مرگ و میر گزارش شده بود روز شنبه در سن از محدوده یک بیمار در 30s خود را با شرایط بهداشتی اساسی به چند نفر در 90s.

بیش از 85 درصد از دولت مورد تأیید 24,675 مردم بهبود به اندازه کافی آنها دیگر نیازی به جدا شده است. وجود دارد 427 نفر در بیمارستان بستری و 193 نفر از آنها در وضعیت بحرانی است.

Coronavirus تست همچنان آمده بیشتر در دسترس است با دولت گزارش نتایج 8,804 تست های تشخیصی چهارشنبه. پس از تست محلی در دسترس قرار گرفت, مینه سوتا, اكران بیش از 369,000 نمونه های بیمار.

مقامات بهداشت در حال تشویق هر کسی که شرکت در تظاهرات اعتراض جورج فلوید مرگ در دست مینیاپولیس پلیس برای دریافت تست شده بدون در نظر گرفتن اگر آنها را نشانه.

رژیم صهیونیستی. Walz و سرهنگ رژیم صهیونیستی است. پگی فلاناگان هر دو به تازگی آزمایش منفی پس از حضور در رویدادهای اجتماعی.

کمیسیون بهداشت و درمان Malcolm اذعان به وجود خطرات به کاهش اقدامات در حال حاضر در محل به سرعت گسترش ویروس. او امید است با افزایش تعامل نمی خار موج جدیدی از عفونت اگر مردم رفتار مناسب.

"هر چند ما نمی دانیم که شکل همه گیر را در روزها و هفته آمده است...ما واقعا برای پیدا کردن یک راه برای زنده با این" مالکوم گفت. "به فرض ما در صورت احتمال از بسیاری از سال از این بیماری بسیار شایع در جوامع ما است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب