قرارداد جدید بین NHL, بازیکنان, خواهد, شامل, تخت, حقوق و دستمزد, فلیپ فلاپ, جدید, سپردن سیستم و بازگشت به بازی های المپیک زمستانی

NHL و NHL بازیکنان در ارتباط نزدیک هستند به اعلام آنها زده اند یک توافقنامهای در هر دو بازگشت به بازی پروتکل و

توسط NASERINEWS در 13 تیر 1399

NHL و NHL بازیکنان در ارتباط نزدیک هستند به اعلام آنها زده اند یک توافقنامهای در هر دو بازگشت به بازی پروتکل و سه سال تمدید به زمان توافق دسته جمعی.

صنعت منبع با آگاهی از مذاکرات روز پنجشنبه گفت دو طرف "وجود دارد" در شرایط توافق نامه و تفاهم نامه بود که کشیده شده تا به حال به بازیکنان و NHL حکام. منبع اعطا شد گمنامی به منظور صحبت آزادانه در مورد مذاکرات.

این توافق که همچنین تورنتو ادمونتون به عنوان میزبان شهرستانها باید بازی در راه بعد این ماه باید به تصویب هر دو طرف است. NHL حکام برنامه ریزی شده است به بحث در مورد این قرارداد در روز یکشنبه در حالی که بازیکنان خواهد بود برگزاری تماس با تیم های مربوطه خود را در روز دوشنبه و سه شنبه.

اگر توافق می رود از طریق آن می تواند سه سال بیشتر کار صلح به لیگ برتر که قرار بود برای دیدن آن زمان CBA منقضی پس از 2021-22 فصل است. برخورد خواهد شد و پس از 2024-25 فصل است.

کلید میان جزئیات تخت کلاه $81.5 میلیون ما برای دو فصل با درپوش افزایش به $82.5 میلیون در 2022-23 و $83.5 میلیون در 2023-24. درپوش حقوق را نمی توان مربوط به لیگ درآمد برای اولین بار پس از 2005-06 اما وجود دارد یک فرصت برای relink آن در سال گذشته از معامله.

سپردن نرخ — درصد حقوق بازیکن نکردن در طول فصل به عنوان یک راه برای اطمینان حاصل شود تیم ها و بازیکنان رسیدن به یک 50-50 تقسیم هاکی مربوط به درآمد خواهد بود 20 درصد در فصل آینده از 10 درصد و سپس قطره به 18 12 و نه درصد در سال های پس از آن. بازیکنان نیز مصرف اضافی 10 درصد معافيت (از حقوق و دستمزد و امضای پاداش) خواهد شد که پرداخت به آنها را از طریق بعد از سه فصل است.

حقوق و دستمزد واریانس استاندارد بازیکن قرارداد نیز تغییر خواهد کرد به خصوص با چند سال و جلو لود ساختار حقوق و دستمزد. تحت قبلی CBA سال با کمترین حقوق و دستمزد نمی تواند کمتر از 50 درصد سال با بالاترین حقوق و دستمزد. این تعداد کاهش یافته و به 35 درصد است.

این قرارداد جدید را نیز شامل شرکت در بازی های زمستانی در سال 2022 و 2026.

با ژوئیه 4 تعطیلات آخر هفته ورود در ایالات متحده دو طرف امیدوار بود که یک نسخه از این توافق به دست فرمانداران و بازیکنان روز جمعه.

NHL متوقف فصل آن در مارس 12 به دلیل COVID-19. آن را در حال حاضر در فاز 2 آن در چهار مرحله برنامه ریزی برای بازگشت — اجازه می دهد برخی داوطلبانه تمرین در گروه های کوچک. فاز 3 را ببینید NHL اردوهای تابستانی باز جولای 10, اما گزارش ها پیشنهاد کرده اند که تاریخ می تواند تحت فشار قرار دادند به جولای 13 به منظور اجازه می دهد تا زمان را به درستی ایجاد coronavirus پروتکل های.

فاز 4 می توانید شروع به بازی در دور و برگشتی در اواخر جولای در تورنتو ادمونتون.

افرا برگها و 11 دیگر کنفرانس شرق تیم انتظار می رود برای جمع آوری در تورنتو با Scotiabank عرصه خدمت به عنوان اصلی مرکز بازی. کوکا کولا در سالن بزرگ خانه به اهل Marlies و اطراف CNE پیچیده نیز می تواند میزبان بازی ها, شیوه ها و بازیکنان خود را.

این بازی در ادمونتون به توان راجرز در محل با کنفرانس غرب تیم حباب یخ در منطقه یک چند استفاده از منطقه در حال توسعه در اطراف میدان یخ بازی. TSN را Bob McKenzie گزارش روز شنبه که ادمونتون خواهد بود این شهر که میزبان جام استنلی نهایی.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

شهردار تورنتو John Tory در سخنرانی خود در روزانه خود را COVID-19 کنفرانس خبری روز شنبه گفت که او تحت تاثیر قرار گرفته بود با لیگ برنامه ای برای بازگشت به بازی.

"آنها فوق العاده دقیق ضد عفونی حفاظت و بهداشت اقدامات که در محل حتی در درون حباب به مطمئن شوید که آنها تحت پوشش هر زاویه آنها احتمالا می تواند از نظر ساخت مطمئن شوید که آنها به ملاقات ما بهداشت عمومی و اهداف" حزب محافظه گفت. "حداقل آن را به نظر می رسد که راه را از آنچه من تو را دیدم."

Mark Zwolinski


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب