سیلویا Fowles معافیت Rebekkah Brunson را WNBA rebounding رکورد به عنوان سیاهگوش سقوط به سیاتل

سیلویا Fowles شکست WNBA تمام وقت rebounding رکورد در سیاهگوش را 90-66 دست دادن به سیاتل در سه شنبه شب در برادن

توسط NASERINEWS در 8 مرداد 1399

سیلویا Fowles شکست WNBA تمام وقت rebounding رکورد در سیاهگوش را 90-66 دست دادن به سیاتل در سه شنبه شب در برادنتون فلوریدا.

یکی از اولین کسانی که به او تبریک می گویم لحظات پس از موفقیت — مینه سوتا دستیار مربی Rebekkah Brunson که رکورد 3,356 تخته تا به حال فقط شکسته شده است. یک سیاهگوش افسانه تبریک دیگر به عنوان یک مجازی مشعل تصویب شد.

"من تا به حال ثروت زیادی از قادر بودن برای به اشتراک گذاشتن در Syl این سفر فوق العاده ای به عنوان یک بازیکن حرفه ای بسکتبال" سیاهگوش مربی و مدیر کل Cheryl Reeve در بیانیه ای گفت. "شاهد توانایی خود را برای تسلط روی شیشه شب و شب واقعا خاص است."

Fowles پایین کشیده و 11 پرتاب ریباند شنبه با 15 امتیاز به جاست بریدگی دیگر دو دو. 13 سال کهنه کار جدید در لیگ برتر در حال حاضر در 3,361 تخته. این تعداد تنها آمار و ارقام همچنان به گسترش به عنوان 6-پا-6 all-star مرکز نیست کاهش پایین در شیشه ای. از طریق دو بازی این فصل او به طور متوسط 14.5 پرتاب ریباند.

"سیلویا در ادامه به نمایشگاه نخبگان سطح عملکرد در دادگاه در او 13 سال در لیگ" WNBA کمیسر کتی Engelbert در بیانیه ای گفت. "احترام هم تیمی و حضور در لیگ, او نشان می دهد به نسل جوان که سخت کار تعیین و از خود گذشتگی هستند ارکان موفقیت حرفه ای."

در حالی که Fowles و Brunson در حال سابق frontcourt آمپول و در حال حاضر به اشتراک گذاری این طبقه به عنوان بازیکن و مربی Fowles گفت: دو تا به حال صحبت در مورد رکورد منتهی به سه شنبه شب.

"من فکر می کنم BB بسیار خوشحال است که من شکستن رکورد او, بنابراین من سعی کنید به او یک زمان سخت (در مورد عبور خود را)," Fowles گفت. "من سعی می کنم به احترام آنچه که او انجام داده برای این لیگ پس از آن رفتن به یک افتخار است."

در یک پیام از پیش ضبط شده, Brunson او گفت: "نمی خواهم هر کس به پاس این به."

"من فکر می کنم که شما یک فرد شگفت انگیز اولین و مهمترین" Brunson گفت: در پیام به Fowles, "شگفت انگیز rebounder و بدیهی است که شگفت انگیز rebounder. بنابراین تبریک در همه چیز را که شما قادر به انجام و انجام. لذت بردن از است."

مینه سوتا کاهش یافته و به 1-1 پس از دست دادن آن به سیاتل. طوفان (2-0) هستند گران عنوان علاقه مندی ها در این فصل و نشان داد که چرا در لحظات بی شماری شنبه. سو پرنده و Breanna استوارت رهبری راه را برای سیاتل ترکیب برای 34 امتیاز. Lynx در ضمن تلاش برای پیدا کردن جرم. آنها متعهد 22 گردش و فقط 34 درصد از این زمینه است.

اما سهشنبه مبارزات در زمان به عقب Fowles' feat. Rebounding نیاز به شن و شور و شدت. شما باید آن را می خواهم.

در راه است که سیاه گوش ستاره گفت: این رکورد "تقریبا خلاصه که من هستم."

"در حال رشد بود که من. من همیشه که بازیکن دفاعی," Fowles گفت. "پس برای دیدن آن می آیند (و اجرای آن) دوره کامل که معنی زیادی است."

آسیب اشکال نیش

Lynx تا به حال دو بازیکن ترک بازی روز سه شنبه با آسیب. Karima کریسمس-کلی رفت و در سه ماهه اول با چه تیمی به نام حق مچ پا آسیب و بازگشت نیست. Lexie قهوه ای در سمت چپ این بازی در سه ماهه چهارم پس از آشکار مغزي.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن