'Glee' ستاره Naya Rivera اعتقاد غرق در کالیفرنیا دریاچه

توسط اندرو دالتونلس آنجلس (AP) — مقامات روز پنجشنبه گفت که آنها باور دارند که "Glee" ستاره Naya Rivera غرق در

توسط NASERINEWS در 20 تیر 1399

توسط اندرو دالتون

لس آنجلس (AP) — مقامات روز پنجشنبه گفت که آنها باور دارند که "Glee" ستاره Naya Rivera غرق در کالیفرنیای جنوبی دریاچه, اما آنها همچنان به جستجو برای او یک روز پس از 4 سال پیدا شد به تنهایی در اجاره یک قایق.

"محققان بر این باورند ریورا غرق در آنچه به نظر می رسد به یک حادثه غم انگیز" یک ونتورا شهرستان کلانتر دفتر بیانیه ای گفت:.

پسر که داشت به خواب رفته و با پوشیدن جلیقه نجات در اواخر بعد از ظهر چهارشنبه محققان گفت که او و مادرش رفت و شنا و او را در قایق اما "مادر خود را ساخته شده است هرگز از آن بیرون از آب" کلانتر Sgt. کوین _tenor گفت.

نظارت تصویری گرفته شده در حدود 1 p. m. روز شنبه را نشان می دهد ریورا و پسر بچه ترک در قایق در دریاچه Piru چیزی او تا به حال قبل از انجام.

"او تا به حال تجربه قایقرانی در اینجا در دریاچه" _tenor گفت.

پسر بود کشف شده توسط فروشنده که اجاره قایق به این جفت ارز است. ریورا را شناسایی و بزرگسالان جلیقه نجات در قایق و اتومبیل او داشت در یک پارکینگ در منطقه _tenor گفت.

در یک کنفرانس خبری بیش از 24 ساعت بعد از این دو تا به حال مجموعه ای از _tenor گفت که تلاش منتقل شده بود به از تلاش برای نجات 33 ساله به تلاش برای بازیابی بدن او.

ده ها تن از مردم بسیاری از آنها غواصان با استفاده از هلیکوپتر و هواپیماهای بدون سرنشین و وسایل نقلیه همه زمین درگیر شدند در جستجو در دریاچه Piru, 55 مایل (90 کیلومتر) شمال غرب لس آنجلس در لس پادرس ملی جنگل.

در منطقه که در آن قایق پیدا شده بود آب شد و حدود 30 فوت (9 متر) عمیق, مقامات گفت.

آبهای تیره سنگین با پوشش گیاهی ساخته شده و آن را دشوار است برای غواصان برای دیدن بیشتر از یک پا جلوتر از آنها.

"در دریاچه, دید وحشتناک است" _tenor گفت.

او گفت: گیاهان اثبات چالش برانگیز برای غواصان ممکن است یک مشکل برای ریورا خودش.

"اگر بدن گرفتار چیزی در زیر آب ممکن است هرگز دوباره تا" _tenor گفت.

جستجو بود برای ادامه به شب.

پسر ریورا پسر از ازدواج خود را به بازیگر Ryan دورسی بود امن و سالم و با اعضای خانواده, مقامات گفت. زن و شوهر نهایی خود طلاق در ژوئن 2018 پس از نزدیک به چهار سال از ازدواج.

او به نام پسر او تنها فرزند "بزرگترین موفقیت است و من هرگز بهتر از او" در سال 2016 خاطرات "متاسفم متاسفم."

تازه ترین توییت در ریورا حساب از روز سه شنبه به عنوان خوانده شده "فقط دو نفر از ما" همراه با یک عکس از او و پسرش.

ریورا برگزار سانتانا لوپز, آواز, تشویق کن, 113 قسمت موزیکال-کمدی "Glee" که پخش فاکس از سال 2009 تا 2015.

آن را به نظر می رسد به طور فزاینده ای به احتمال زیاد او را تبدیل به سومین عمده بازیگران عضو از نشان دادن به مرگ در 30s خود را.

شرکت ستاره علامت گذاری Salling که ریورا مورخ در یک نقطه به کشته شدن خود را در سال 2018 در سن 35 سالگی پس از اقامه دعوا به جرم پورنوگرافی کودکان اتهامات عنوان شده علیه.

Cory Monteith, یکی از نمایش آگهی درگذشت و در 31 در سال 2013 از سمی مخلوط الکل و هروئین.

شده اند وجود دارد گاه به گاه غرق شدگی از طریق سال در منطقه تفریحی دریاچه که در حدود یک ساعت رانندگی از مرکز شهر لس آنجلس. آن را تعطیل پنج شنبه برای جستجو.

آتش نشانی هلیکوپتر ماند آب در یک بعد از ظهر آفتابی در جستجو را روز دوم و قایق از اندازه های مختلف دیده می شود می تواند دستکاری آب کوچکتر جستجوی creeks و شاخه های فرعی.

ریورا مشغول بود به رپر بزرگ شان در سال 2013 اما رابطه خود را به پایان رسید و یک سال بعد. این جفت ارز را در توییتر و همکاری موسیقایی با رپر ظاهر می شود در ریورا در اولین تک "متاسفم." او ازدواج دورسی چند ماه بعد.

خواننده دمی Lovato که بازی یک ریورا عشق و علاقه در یک مهمان از روی لئامت دادن در نشان می دهد, نوشته شده در Instagram داستان صبح روز پنجشنبه نشان داد که یک شمع با متن "لطفا دعا @nayarivera یافت می شود امن و صدا."

دیگر شرکت ستاره بودند و ابراز احساسات مشابه در رسانه های اجتماعی.

"ما باید تمام نماز ما می توانیم را به ما نیا به خانه ما" Heather Morris گفت: در Instagram.

Jackée Harry, که ستاره دار در طنزهای تلویزیونی "خانواده سلطنتی" با ریورا که ریورا یک کودک بود گفت در توییتر که "من او را تماشا شکوفه حرفه ای بوده است. لطفا با خدا قطع نمی این زندگی کوتاه است."

___

این داستان درست شده است برای نشان دادن نام این سازمان در شهرستان ونتورا کلانتر ،

___

دنبال AP سرگرمی نویسنده اندرو دالتون در توییتر https://twitter.com/andyjamesdalton.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب