وجود دارد birdies بسیار در هیلتن هد و Jordan Spieth مورد نیاز آنها را به شدت

RBC میراث فرهنگی آغاز شد و دو ماه بعد از حد معمول با کمی باران کمی آفتاب و بسیاری از birdies بسیاری از آنها از

توسط NASERINEWS در 30 خرداد 1399

RBC میراث فرهنگی آغاز شد و دو ماه بعد از حد معمول با کمی باران کمی آفتاب و بسیاری از birdies بسیاری از آنها از Jordan Spieth به نوبه خود یک شروع به خشمگین به پایان برسد.

ایان Poulter holed 30-پا زدن توپ مرغک و به دنبال آن با 5-آهن به چهار پا برای یک مرغک که بسته از او دور 7-تحت 64 کند و سهم رهبری پنج شنبه با علامت هوبارد در هیلتن هد.

"من همیشه دوست داشتم با آمدن به اینجا به بازی گلف" گفت: Poulter و او مقدار زیادی از شرکت در این سال است.

RBC میراث فرهنگی به طور معمول یک هفته پس از کارشناسی ارشد در آوریل دوم مسابقات پس از PGA Tour بازگشت و پس از 90 روز از COVID-19 بیماری همه گیر.

سه بازیکن در جهان هستند در هیلتن هد — Rory McIlroy جان رحم و جاستین توماس — و هیچ یک شکست همتراز در یک روز که در آن 66 بازیکن در 151-مرد میدان شات در 60s. یک سال پیش تنها 38 بازیکن در 132-مرد میدان باز با دور در 60s.

Spieth نمی توانست حدس زده او خواهد بود یکی از آنها پس از یک توپ را روی گوه شات بود که پنج متری سمت راست 12th fairway به یک درخت و متوقف نمی نورد تا زمانی که آن را خارج از مرزهای. او سه گانه دیو شد و بیش از 3 طریق سه سوراخ.

"ناگهان من بیش از 3 طریق سه و شما شروع به دیدن بچه ها رفتن 2 زیر از طریق دو 2 زیر از طریق سه اولیه" Spieth گفت. "این یک احساس بزرگ است."

مصمم به حداقل سعی کنید به زیر پر خود را برای دور Spieth تا به حال حرفه ای-بهترین شش راست birdies در پشت او نه به پایان رسید و با هفت birdies بیش از گذشته خود را هشت سوراخ برای 66.

Poulter و هوبارد که آغاز شده مرغک-عقاب شد یک شات جلوتر از یک گروه که شامل Webb سیمپسون, رایان پالمر و ویکتور Hovland. کانادا مکنزی هیوز بود با Spieth و چهار نفر دیگر در 66. استعمار برنده دانیل برگر بروکس Koepka, Ernie Els و باور نکردنی به صورت فله Bryson DeChambeau بودند و در گروه های بزرگ در 67.

DeChambeau که اضافه شده برخی از 40 پوند از جرم خود را به افزایش سرعت نوسان بود و چکش عکس بیش از محدوده طول تمرین پیش از آن در هفته. او تا به حال به تن کردن آن در تنگ tree-lined بندرگاه شهر گلف لینک کلیک کنید.

"من نمی توانستم از بند باز کردن Kraken امروز" DeChambeau گفت: یک دانشجوی فیزیک اسکاندیناوی و فرهنگ عامه. "آن را فقط بیش از حد تنگ وجود دارد. وزش چرخش در تمام طول روز, و من نمی توانستم احساس راحتی آن را خوب ضربت سخت زدن اما من هنوز هم قادر به مدیریت نگه داشتن آن عمدتا در fairway."

داستین جانسون آماده شد به یک حرکت تا زمانی که ضربه به آب در par-3 14 و ترکیبات خطا با سه توپ سه گانه دیو. او هنوز موفق 68.

این اولین PGA Tour با تماشاگران در اموال نه تنها در زمین گلف با بلیط.

بندرگاه شهر اندود شده با تعطیلات خانه های ویلا و خانه و بسیاری از مردم ریخته شده بر روی عرشه خود را و به حیاط خود را به تماشای. سفر طناب به خط fairway. در این سال آنها قرار داده تا طناب به خط متری به نگه داشتن مردم از آینده تمام راه را بر روی این دوره است.

یک خانواده تا به حال ثبت نام برای Spieth به عنوان او راه می رفت همراه هشتم fairway یکی از تنها دو سوراخ در مقابل نه جایی که او موفق به ساخت مرغک.

که به ضرب گلوله در خارج از مرزهای بود همه نشانه های بد می شکند او دیده است بیش از حد اغلب در طول سه winless سال است. با موقت توپ را روی گوه شات در fairway Spieth بیش از رفت و نگاهی به درختان و پس از آن برخی از 20 متری به سمت راست در اصلی او توپ را روی گوه شات nestled در نی کاج. و سپس او سه putted.

به جای گرفتن او گفت: caddie مایکل Greller در سه راهی "که بیش از. بیایید چهار (birdies) امروز و ساقه تحت par."

"من به پایان رسید تا گرفتن چند بیشتر از آن است که" او گفت:.

درست مثل هفته گذشته دور باز در استعماری او در بازگشت خود را نه. این خط شروع با یک دختر 8 پا زدن توپ در par-5 دوم و شامل 7-آهن به 4 پا به سمت چپ پین در نزدیکی آب در par-3 چهارم. او در چنین رول که Spieth شروع به تامل هشت مستقیم birdies به پایان دور. اما او را دیدم به اندازه کافی گل و لای بر روی توپ خود را از fairway در شماره 8 که او محافظه کارانه به 30 و پس از آن به پایان رسید با دیگری کوتاه مرغک.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

McIlroy و توماس که هر دو شانس برای برنده شدن رفتن به دور نهایی در استعمار در سال گذشته تا به حال 72. رحم به حال 71. برای McIlroy شد اولین بار پس از ZoZo قهرمانی در ژاپن در اواخر ماه اکتبر بود که او بیش از همتراز پس از دور اول.

Rory McIlroy بود در میان کسانی که تلاش می کرد و تنها یک جفت از birdies در نه بازگشت به آن را نگه داشته است از بودن بدتر است. او باز با 72. به پایان رسید که از یک خط هفت مستقیم مسابقات که در آن او را شکست همتراز در دور باز دوستیابی به ZoZo قهرمانی در ژاپن در ماه اکتبر گذشته.

"من مرتب کردن بر اساس از دست رفته 3-چوب سمت چپ و از دست رفته من راننده حق" McIlroy گفت. "اگر شما در هر راه در دو ذهن چه خاموش كم در اطراف اینجا و کمی مرتب کردن بر اساس از guidey آن می تواند به شما نیش می زنند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن