Gophers فوتبال برای شروع تمرینات در این هفته دیگر تو ورزش به دنبال

سه ماه پس از تمام دانشگاهی ورزش آمد به توقف screeching به دلیل coronavirus همه گیر Gophers بخش دو و میدانی به

توسط NASERINEWS در 26 خرداد 1399

سه ماه پس از تمام دانشگاهی ورزش آمد به توقف screeching به دلیل coronavirus همه گیر Gophers بخش دو و میدانی به زودی خواهد شد یک گام مثبت نسبت به شروع ورزش در زمان این سقوط.

U روز جمعه گفت که آن را با هدف به راه اندازی مجدد در فرد فعالیت های تیم و تمرینات این هفته است. تیم ملی فوتبال خواهد بود برای بازگشت به دانشگاه با قدرت و تهویه کار انتظار می رود در اواسط هفته سخنگوی گفت. مردان و زنان در بسکتبال و فوتبال و والیبال را به دنبال خواهد داشت.

این اطلاعیه می آید بیش از دو هفته پس از NCAA در اواخر ماه مه مجاز من بخش دانشجو-ورزشکاران برای شرکت در فعالیت های داوطلبانه شروع ژوئن 1.

"کارکنان ما صرف چند هفته گذشته در حال آماده شدن برای ما دانشجو-ورزشکاران به بازگشت به دانشگاه و کار کرده مجدانه به آنها را با ارائه امن ترین محیط ممکن است" Gophers مدیر دو و میدانی علامت Coyle در بیانیه ای گفت.

NCAA است انتظار می رود به تنظیم دستورالعمل برای شش هفته فوتبال اردوگاه های آموزشی در اواخر ماه جولای. "نمی توانید صبر کنید برای تماشای همه برادران من توپ را در این سال" Gophers ستاره گیرنده Rashod Bateman توییتی یکشنبه.

U هیئت رجنت توصیه می شود جمعه که فرد در کلاس و در دانشگاه تجربه راه اندازی مجدد در زمان این سقوط و پایان شکرگزاری ، آن را بیشتر فاصله Gophers از روز قیامت درآمد کمبود حالات است که به طور قابل توجهی تغییر بخش.

به آدرس COVID-19 Gophers باید دانشجو-ورزشکاران تکمیل پرسشنامه علائم و قرار گرفتن در معرض و سپس PCR و سرولوژی تستهای انجام شده است. یک بار منفی آنها را مجبور امتحانات برای دریافت ترخیص کالا از گمرک برای تمرین است.

اگر دانشجو-ورزشکاران تست مثبت آنها را به خود جدا خواهد شد اما حفظ دسترسی به مدرسه ورزشی پزشکی کارکنان. آنها را مجاز به منظور بازگشت به ورزش است.

"ما تصمیم به آوردن دانش آموزان به دانشگاه توسط کارشناسان پزشکی و رهبری در NCAA بزرگ ده و در دانشگاه" Coyle گفت. "با توجه به تست برای COVID-19 ما کار کرده اند با تعداد زیادی از متخصصان پزشکی و متخصصان بیماری های عفونی به اطمینان حاصل شود ما با استفاده از اطلاعات بیشتر در حال حاضر و روش تست."

U گفت: آن را به پایبندی به روزانه غربالگری متوسط چک, فیزیکی, فاصله شیوه پوشیدن ماسک و عقیم سازی تجهیزات بین استفاده می کند.

مینه سوتا اعلام کرد که تمام تمرینات داوطلبانه است و همه بورسیه مفتخر خواهد بود اگر کسی تصمیم می گیرد برای بازگشت به دانشگاه برای ترم پاییز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن