باغبانی: کنترل مشکلات باغ آغاز می شود با شناسایی اشکالات بیماری - Wed, 08 Jul 2020 PST

خوب یک نفس عمیق مردمی باغ های نجومی در نوسان کامل است. پس از چند هفته سرد و بارانی و آب و گیاهان و علف های هرز

توسط NASERINEWS در 18 تیر 1399

خوب یک نفس عمیق مردمی باغ های نجومی در نوسان کامل است. پس از چند هفته سرد و بارانی و آب و گیاهان و علف های هرز در حال بیدار شدن هستند و بنابراین اشکالات و بیماری است.

بنابراین چه چیزی شما را بکنید هنگامی که شما در پیدا کردن سیب زمینی اشکالات خوردن خود سیب زمینی و بادمجان – آنها در واقع می خواهم که بهتر از سیب زمینی – یا پروانه سفید در اطراف خود کلم بروکلی? اولین چیزی که شما باید انجام دهید این است دریافت برخی از اطلاعات دقیق برای کنترل مشکل است.

"ما تا به حال چندین تماس از باغبان که شده است با استفاده از چندین مواد شیمیایی برای کنترل مشکلات بدون واقعا شناسایی مشکل اول" گفت: آنا Kestell از WSU Spokane County فرمت ، "به عنوان یک نتیجه, آنها باعث برخی از آسیب گیاهی با حدس زدن و استفاده از اشتباه شیمیایی است." کنترل مشکلات باغ آغاز می شود به درستی شناسایی اشکال و یا بیماری است که حمله به گیاهان خود را. برای انجام این کار شما نیاز به تماس با کارشناسان. در اینجا ما بهترین محلی تماس با ما.

این WSU Spokane County فرمت استاد باغبان برنامه است که هنوز هم پرسش از جامعه, البته تحت COVID-19 قوانین. پیاده روی خود را در درمانگاه در گسترش کار بسته است اما یک تیم از حدود 30 داوطلبان در نظر گرفتن سوالات از طریق ایمیل و تلفن. شما می توانید تصاویر را از خود حشره یا گیاه مشکل و ارسال آن را در. بیمار به عنوان آن ممکن است از چند روز برای دریافت پاسخ. اگر شما در ارسال تصاویر و سعی کنید برای ارسال به چند جمله از نزدیک از این مسئله است. این وب سایت همچنین از رایگان, دانلود تحقیق مبتنی بر واقعیت ورق محبوب باغبانی موضوعات و گیاه مشکلات. شما می توانید تماس را با ترک یک پیام بر استاد باغبان وب سایت extension.wsu.edu/spokane/master-gardener-program/home-lawn-and-garden و یا از طریق تلفن در (509) 477-2181.

دوم منبع خوب اطلاعات باغبانی به ویژه در چگونه به بخش سوزان Mulvihill را "سوزان را در باغ" وب سایت. وجود او سهام ویدئوها از آنچه که او کاشت و رو به رشد در باغ خود را و همچنین به عنوان ستون روزنامه از سخنگوی-نقد و بررسی. آنجا که باغ در یک بیت از یک نقطه سرد او تجربیات خود را با گیاهان مختلف به خصوص سبزیجات با ارزش هستند به Inland Northwest باغبان. او همچنین سهام تصاویری از حیات وحش است که بازدیدکننده داشته است او باغ و باغ. او را در susansinthegarden.com.

به عنوان بخشی از COVID-19 پاسخ WSU اسپوکن و استیونس ادارات شهرستان فرمت و اسپوکن حفاظت از محیط زیست منطقه را به همکاری با Spokane County سازمان مدیریت اضطراری برای ایجاد یک Facebook صفحه به نام Inland قوی باغ پیروزی. صفحه متمرکز شده است در اطلاعات مفید برای مبتدیان که باید گرفته تا باغبانی در پاسخ به COVID-19 شیوع. این سایت را لینک کلیک کنید برای استاد باغبان برگه و اطلاعات شمال شرقی واشنگتن است. اسپوکن حفاظت از منطقه است که ارائه اطلاعات در مديريت خاک و برخی از فعالیت های فرزندان شما می توانید با بچه های خود را در باغ. هر هفته در این سازمان را ایجاد یک پست جدید در انتظار چه چیزی را در باغ در هفته های آینده به خصوص مفید اگر شما در حال شروع باغبان. آن را چک کنید در facebook.com/victorygardenstrong/



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب