Farren, Mozena: در اینجا بهتر مالی ثابت برای دولت های ایالتی و محلی

دولت و دولت های محلی و رهبران در سراسر آمریکا مشتاقانه در انتظار نتایج کنگره بحث بر سر دور بعدی فدرال coronavi

توسط NASERINEWS در 10 مرداد 1399

دولت و دولت های محلی و رهبران در سراسر آمریکا مشتاقانه در انتظار نتایج کنگره بحث بر سر دور بعدی فدرال coronavirus امداد. $1 تریلیون دلار کمک مالی به بودجه شکاف در آورده با این بیماری همه گیر در خط است. اما این تنها راه حل است. دو حزبی اصلاح طلبان در ایالات متحده در حال حاضر ساخت پیشرفت در پایان دادن به بی فایده (و گاهی اوقات کج) توسعه اقتصادی یارانه ها و کنگره می تواند کمک به تحقق همین هدف است.

هم دولت و دولت های محلی صرف حدود 95 میلیارد دلار هر سال در توسعه اقتصادی یارانه ها معمولا برای جلب کردن کسب و کار به فعالیت در حوزه های قضایی خود را. که می تواند پوشش بودجه سالانه 11 متحده — ترکیب شده است. Repurposing بودجه نمی تواند یک گلوله نقره ای, اما می تواند به جلوگیری از دردناک ترین کاهش هزینه است که دولت ها خواهد شد در غیر این صورت باید به.

انجام این کار خواهد کشتن دو پرنده با یک سنگ به دلیل یارانه واقعا بهبود گسترده توسعه اقتصادی است. برای پرداخت یارانه, دولت نگه داشتن مالیات بر ارزش بالا و کاهش بودجه خدمات عمومی — در سال گذشته معلمان در کلمبوس, اوهایو, راهپیمایی علیه اموال معافیت های مالیاتی برآورد شده برای کاهش school district درآمد 55 میلیون دلار. یارانه ها نیز کاهش نوآوری توسط حفاظت ممتاز شرکت از رقابت. اثر کلی این است که رشد اقتصادی آهسته تر.

در عین حال این مشکل همچنان ادامه دارد, تا حد زیادی به لطف "روبان برش اثر است." سیاستمداران درو منافع سیاسی از ادعا آنها ایجاد شغل حتی اگر منجر به بلندمدت اقتصادی آسیب پس از توقف مردم توجه دارد. حتی اصولی که سیاستگذاران مخالفت با یارانه ها می توانید احساس می کنید مجبور به بازی همراه. آنها نمی خواهند رای دهندگان به فکر جامعه خود است "از دست دادن" یک رقابت اقتصادی با دیگر جوامع است.

دولت آمریکا با کنگره باب مورگان کاملا مصور چیزهایی که به تازگی زمانی که او گفت: "معافیت مالیاتی در طول تاریخ توجیه شده است به عنوان یک شر لازم است. اما در بسیاری از راه های ... آنها ما را نگه گروگان چرا که کشورهای دیگر در حال ارائه آنها را."

کانزاس رژیم صهیونیستی. لورا کلی موافق است. هنگامی که او و میسوری رژیم صهیونیستی است. مایک پرشن امضا آتش بس در اقتصادی "border جنگ" بین کشورهای خود را در سال گذشته گفت: "من فکر می کنم هر دوی ما ترجیح می دهند که ما نمی خواهد به (ارائه یارانه) اما من فکر نمی کنم هر یک از ما واقعا آماده است تا به طور یک جانبه خلع سلاح."

یکی از شیکاگو شهردار لری Lightfoot اولین اولویت برای اصلاح اعطای شیکاگو "مالیات بر افزایش تامین مالی" — یارانه که هدایت $840 میلیون و دور از مدارس و پارک ها و دیگر محلی ولسوالی در سال 2018 به تنهایی. فرماندار ایلینویز J. B. پریتزکر به طور مشابه و با توجه به اصلاحات به دولت 175 میلیون دلار برای هر سال و لبه اعتبار مالیاتی برنامه و دستور داده است تا یک نقد و بررسی اثربخشی آن است. در ماه ژوئن محکم قانونی ممیزی در بر داشت که این برنامه آنقدر نامناسب است که آن را نمی تواند تولید سوابق چگونه بسیاری از اعتبارات مالیاتی فعال بودند در سال 2017, و یا چگونه بسیاری از آنها صادر شده در سال 2018 در میان بسیاری از مشکلات دیگر است.

به عنوان رهبران مانند این را متوجه قانون در حال حاضر پیشنهاد در 14 متحده خواهد ایجاد یک بزرگراه بین ایالتی جمع و جور که در نهایت پایان دادن به همه یارانه. اتصال طبیعت از قراردادهایی که می آید از قانون اساسی خود منشاء مهم است زیرا توافق نامه مانند کانزاس میسوری آتش بس تنها یک فرمان اجرایی به دور از در حال سقوط از هم جدا.

جدید Mercatus مرکز تحقیقات میسازد مهم ترین عنصر موفقیت ایالتی جمع و جور است. تعریف یارانه ها باید به عنوان گسترده و فراگیر به عنوان امکان پذیر است — در غیر این صورت سیاسی کارآفرینان خواهد پیدا کردن نقاط ضعف و بی فایده یارانه جنگ راه اندازی مجدد خواهد شد.

همچنین خود ما تحقیقات اخیر به رسمیت می شناسد که کنگره می تواند به سادگی ممنوعیت دولت محلی و توسعه اقتصادی, یارانه ها, چرا که آنها تداخل با تجارت بین ایالتی. بدون در نظر گرفتن رفع بسیاری از رهبران محلی خواهد این فرصت را برای پایان دادن به یک رقابت اقتصادی آنها هرگز برای امضا در وهله اول.

ایالت نیویورک در کنگره Ron Kim یکی از اولین سیاستگذاران به تماس برای اصلاحات: "ما می توانید انتخاب کنید برای پایان دادن به نیازی رقابت است که چاله متحده در برابر هر یک از دیگر. شرکت ها نباید مقدم بر مردم است." ما به توافق برسند. در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری دولت و دولت های محلی نیاز به پیدا کردن راه خود را برای حل شکاف بودجه و ایجاد انگیزه واقعی توسعه اقتصادی است. خلاص شدن از یارانه های آشکار گام اول است.

مایکل Farren محقق با Mercatus مرکز در دانشگاه جورج میسون. جان Mozena رئیس جمهور از مرکز اقتصادی پاسخگویی. آنها نوشت: این ستون برای شیکاگو تریبیون.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن