PGA Tour جیم Nantz چشم فرصت به عنوان گلف بازگشت از اخراج

گلف آماده است به سرهم بندی کردن و آزمون مانند کافئین دار دانشمند در یک آزمایشگاه کت hustling از بشر به Bunsen

توسط NASERINEWS در 22 خرداد 1399

گلف آماده است به سرهم بندی کردن و آزمون مانند کافئین دار دانشمند در یک آزمایشگاه کت hustling از بشر به Bunsen burner.

پنج هفته PGA Tour برگزار خواهد شد بدون هواداران به دلیل طولانی coronavirus نگرانی. Putts سقوط خواهد کرد در میان گسترده تر مکالمه از زندگی مهم جنبش است. به عنوان کشور هدایت بی سابقه بار, گلف, بوییدن و فرصت است.

زمانی که تور می لرزد. سه ماه ارزش جهانی همه گیر گرفتاری این آخر هفته در چارلز شواب چالش در فورت ورث تگزاس آن را کاملا آگاه ملی مخاطبان ترشح بزاق برای زنده ورزشی در انتظار.

"این یک فرصت فوق العاده برای بازی برای PGA Tour گفت:" جیم Nantz سرب گلف لنگر برای فردا طی یک کنفرانس تلفنی روز شنبه. "آنها یک شانس برای رفتن قبل از ورزش-گرسنگی ملت و یک فرصت برای ایجاد یک گسترده تر پایه فن از آن تا به حال قبل از.

"چگونه می توانم به شما انجام این کار ؟ مقدار زیادی از آن را به شخصیت محور. ما نیاز به شنیدن از بازیکنان است. ... آن را بیشتر سرگرم کننده و روشنگری بیشتر. ما را داخل طناب. ما را به درون ذهن خود را."

به CBS بدون فن ترجمه نمی کند به گلف امتیوی. McManus رئیس CBS Sports گفت: این شبکه برخورد خواهد شد و برخی از بازیکنان در مورد پوشیدن زنده میکروفن در طول راند.

نیز وجود دارد خواهد بود یک inside-the-طناب چادر به شوخی اشاره به Nantz به عنوان "اعتراف گیری." بازیکنان می توانند به طور داوطلبانه پاپ در, و پاسخ به یک سوال در سمت چپ بر روی یک تکه کاغذ را در مقابل یک دوربین از راه دور با هیچ کس دیگری در اطراف. سوالات McManus گفت: می تواند طیف وسیعی از آنچه که بازیکنان انجام شده است در سه ماه گذشته به شناسایی کلید های باقی مانده از دور.

این بدان معناست که صدای بیشتر از همیشه در تلویزیون, مقابله با فقدان صداهای اطراف جعبه توپ را روی گوه و سبزی.

"چگونه می توانم به شما ایجاد انگیزه در خودتان ؟ چگونه شما آن را نگه دارید همه رفتن بدون هر گونه جو ؟ " تحلیلگر و شش-زمان اصلی قهرمانی برنده نیک Faldo گفت. "من به نوعی احساس آن را در آغوش. آن را عجیب و غریب و شگفت انگیز است.

"من فکر می کنم بازیکنان که می توانید با دریافت آن را به نوعی به یاد داشته باشید این را به عنوان یک زمان در حرفه خود 'هی نبود که دیوانه آنچه که ما برای پنج هفته است؟' "

تماس با آن پناهگاه کسب و کار به عنوان غیر معمول است. CBS را نصف نرمال آن مسابقات نیروی انسانی در سایت اجازه می دهد تا برای اجتماعی فاصله. Nantz که به طور معمول اجتماع افراد یک تیم با پنج یا شش نفر در یک برج بالا پلاک 18 انفرادی خواهد بود.

Faldo خود برج-سواری sidekick خواهد شد تماس اقدام نیمی از کشور را در اورلاندو فلوریدا. این تحلیلگر گفت که گوگل فاصله بین دو محل نشان می دهد که به جای اینکه 6 فوت دور آن ترجمه را به حدود شش میلیون فوت دور.

"من امیدوارم که شما احساس امن" Faldo شوخی.

گلف جدید در حال تحول عادی کار خواهد کرد برای برخی و در صورت مقاومت از دیگران است. صحبت کردن با بازیکنان با سن دیگو اتصالات دو هفته پیش در جمع آوری کمک در Fairmont Grand Del Mar مصور کیسه مخلوط.

هیچ کس می خواهد به گرمای لحظه به جرقه روابط عمومی گرما.

"من فکر می کنم ما می خواهم به برخی از جدی کنترل بیش از آن به دلیل چیزی است که می تواند به طور تصادفی از دهان خود را که شما قصد نیست," پووی بومی چارلی هافمن گفت. "من فکر می کنم ورزش ما خیلی خوب است آن را به عنوان است."

Xander Schauffele های ایالتی سن دیگو ستاره است که 17 سال هافمن را در تاریخ باقی مانده است بیشتر فکر باز بودن میکروفون می خواهم ،

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"من هرگز آن را انجام داده اما من فکر نمی کنم این امر زحمت من تا زمانی که من هستم با جمعیت راست را به بهترین نتیجه را از من," او گفت:.

یکی دیگر از عنصر جذاب گلف را بازگشت خواهد بود تنور و لحن نظرات در مورد COVID-19 کشور و ناآرامی های نژادی. در یک طرف آن یک رویداد ورزشی. از سوی دیگر این موضوعات تاثیر همه چیز.

که برگ Nantz گلف برتر صدا به تعریف متعادل کننده عمل می کنند.

"مردم در حال تنظیم در به تماشای مسابقات گلف, اما من فکر نمی کنم ما می تواند دست زدن به آن را به درستی اگر ما به رسمیت نمی شناسد که وجود دارد مقدار زیادی که در کشور ما در حال حاضر" Nantz گفت. "... من 61 سال دارم و در نظر گرفتن این که شاید مهم ترین لحظه در این شهرستان در طول عمر من است.

"ما فقط باید برای دریافت این لحظه در تاریخ راست. ما نمی توانیم اجازه دهید از این فرصت عبور بدون واقعی و پیشرفت معنی دار وقتی که می آید به برابری و تنوع و عدالت و عشق و همدلی —و من امیدوارم که برای بیان آن است."

بسیار ناشناخته باقی مانده است. که باعث می شود گلف بازگشت فوتی و فوری است.

"مسابقات در حال رفتن به متفاوت با همه حال محتاط و مراقب باشید" گفت: Jon رحم این 2017 بیمه کشاورزان باز برنده رتبه شماره 2 در جهان است. "من کنجکاو برای دیدن چگونه آن را به رفتن به. آن را برای رفتن به متفاوت تر از آنچه که ما در حال استفاده می شود.

"این خواهد بود که عجیب و غریب است. من حتی نمی دانم اگر ما می تواند به اویختن در محل باشگاه وانجمن."

گلف است که نوشتن آن در آینده بدون یک اسکریپت. که خوب است برای بقیه از ما.

زمان برای گرفتن کت آزمایشگاه تست لوله و شروع به کار.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب