St. Paul نویسنده حیرت زده با موفقیت از نوع-پریدن "CatNet"

نائومی Kritzer بود 4 هنگامی که او کشف علمی تخیلی طریق اول "جنگ ستارگان" فیلم است."من برداشت توسط جان ویلیامز,

توسط NASERINEWS در 4 خرداد 1399

نائومی Kritzer بود 4 هنگامی که او کشف علمی تخیلی طریق اول "جنگ ستارگان" فیلم است.

"من برداشت توسط جان ویلیامز, موسیقی, lightsabers سحر و جادو از نیروی. این همه درخواست کرد به من و به من فروخته شده در داستان های علمی تخیلی" Kritzer به یاد می آورد.

در حال حاضر 43 سال بعد به زور با این St. Paul نویسنده. او نوع-پریدن جوان بالغ رمان "Catfishing در CatNet" در مورد نوجوانان که رفتار و برخورد حساس هوش مصنوعی زندگی می کند که در اینترنت است scooping تا افتخارات بزرگ. آن را بر اساس برنده جایزه 2015 داستان کوتاه "گربه تصاویر لطفا."

نائومی Kritzer (Sean M. Murphy/SMM عکاسی)

ماه گذشته Kritzer جمع آوری شده دو جایزه معتبر در سه روز. او برنده یک مینه سوتا کتاب جایزه در 28 آوریل و در 30 آوریل او برنده یک رمز و راز نویسندگان آمریکا جایزه ادگار. در اوایل ممکن است کتاب او بود که برنده نقره در ناتیلوس کتاب جوایز که تمرکز بر روی کتاب در تلاش برای ایجاد یک دنیای بهتر.

"Catfishing در CatNet" (Tor, نوجوانی, $17.99) نیز یک فینالیست در سه آینده مسابقات: سحابی جایزه داده شده توسط علمی تخیلی و فانتزی نویسندگان آمریکا (30 مه); تریلر, جایزه بین المللی, هیجان انگیز نویسندگان (جولای 11); و Lodestar جایزه بخشی از جهان علمی تخیلی جامعه جایزه هوگو (Aug. 1 یا 2).

Kritzer که در نظر خودش تخیلی/فانتزی نویسنده خوشحال است اما تعجب است که او رمان برنده تمجید در رمز و راز. که یکی از دلایل او را دوست دارد به نوشتن جوان بالغ رمان های چند وجود دارد سخت مرزهای.

"من فکر نمی کنم کسی انتظار جوایز نامزد" نویسنده گفت: در یک گفتگو از او Highland Park صفحه اصلی. "داستان کوتاه رمان من بر اساس برنده جایزه هوگو و من فکر کردم من تا به حال یک شات مناسب و معقول در نامزدی برای هوگو برای این رمان. اما ادگار آمد به طور کامل از آبی است. من می دانستم که آن بالا رمز و راز جایزه و فقط نامزد منفجر ذهن من است. من فکر مینه سوتا کتاب جایزه شد برای مسائل ادبی. من شوکه شد و مفتخر به نامزد و حتی بیشتر از آن به نفع خود است."

Kritzer است که هیچ تازه کار نویسنده است. از سال 1999 او منتشر شده بیش از ده داستان کوتاه و چند رمان از جمله سه گانه ساخته شده از "آزادی دروازه" "آزادی را شاگرد" و "آزادی خواهران است."

اگر ما در زندگی عادی بار Kritzer شده اند تحسین برای او برنده در فانتزی شام و مراسم جوایز. اما این ویروس را نگه داشته و او را در خانه او سهام با شوهرش ادوارد برک سابق این مدیر پروژه است که با این نسخهها کار در دراز وزارت در سنت آلبرت بزرگ کلیسا; دختران مولی, 19 و Kiera, 16; و گربه خود را.

Kritzer رشد در مدیسون, Wis., جایی که پدر او هربرت "برت" Kritzer بود و استاد علوم سیاسی و حقوق در دانشگاه ویسکانسین. در حال حاضر او می آموزد که در دانشگاه مینه سوتا مدرسه قانون است. مادر آملیا که در سال 2016 شد دانشيار گروه تئاتر در دانشگاه سنت توماس با چهار کتاب به اعتبار. او همچنین در راه خود را به تبدیل شدن به یک استاد باغبان.

نوشتن داستان شروع برای Kritzer زمانی که او 9 و دبیرستان او تصور "منسجم داستان" با آغاز اواسط و به پایان می رسد. او به ملاقات همسرش در کالج کارلتون در نورثفیلد جایی که او نیز در دین است.

"من یک کلاس نوشتن خلاق و مفید ترین چیزی که در روز قیامت هنگامی که یک همکلاسی از استاد پرسید اگر او فکر کرد که هر یک از ما تا به حال آنچه در آن طول می کشد به یک نویسنده" Kritzer به یاد می آورد. "استاد آهی کشید و گفت:" من هیچ راه بدانید که از شما خواهد با آن چوب.' حق با او بود. همه من می دانم که یک نویسنده حرفه ای می داند که بزرگترین تصمیم چسبیده است با آن."

Kritzer به آن گیر کرده از جمله از طریق دو حاملگی.

"من این قرارداد برای 'آزادی' سه گانه زمانی که من در بر داشت من باردار بود با Kiera" او به یاد می آورد. "من در این کتاب برای اولین بار یک ماه قبل از من توجه کردم و ویرایش نامه از ویرایشگر من به معنای واقعی کلمه همان دقیقه آب من را شکست. من باردار بود با اولین کتاب من, پدر و مادر یک نوزاد جدید در دوم و برخورد با یک 1 - و 4-سال سوم."

چند هفته پیش Kiera شد توجه به تاریخ مادرش کتاب منتشر شد و متوجه شدم که او یک کودک بود زمانی که مادر او نوشتن بود که سه گانه است. Kritzer به او گفت چگونه او را نمی چرت مگر اینکه آنها رانندگی شد. نائومی خواهد درایو تا Kiera خوابش برد. پس از آن او می خواهم پارک خودرو و نوشتن بر روی لپ تاپ خود را برای حدود 20 دقیقه تا زمانی که کودک از خواب بیدار شد و آنها مکرر روند.

"این بدترین ارگونومی شما می توانید تصور کنید" Kritzer با خنده می گوید, یادآوری اینکه scrunched بیش از یک صفحه کلید در یک ماشین.

زمانی که Kritzer نوشت: داستان "گربه تصاویر لطفا" او فکر کردن در مورد آنچه در آن می خواهم اگر اینترنت یک فرد است. که به رهبری او را به تصور CheshireCat یک هوش مصنوعی که دو چیز مورد علاقه در حال کمک به مردم و به دنبال گربه عکس.

CheshireCat که با استفاده از دانلود نر و ماده ضمایر توضیح می دهد که خود را این راه: "من نه یک کامپیوتر است. من حدس می زنم شما می توانید می گویند من یک مقدار زیادی از رایانه است. من یک آگاهی است که زندگی در فن آوری و نه داخل بدن است."

داستان کوتاه را شامل نمی شود Steph رمان شخصیت اصلی که زندگی اش را نجات داد CheshireCat توانایی دستکاری اینترنت.

"من می دانستم که من نیاز به نوشتن در مورد نوجوانان و همچنین A. I. در رمان" Kritzer می گوید. "نوجوانان' زندگی آنلاین است بنابراین برای آنها مهم است. Steph مورد نیاز آن را به عنوان یک اجتماعی خروجی که در آن او در دیدار دیگر بیگانه بچه ها در تلاش برای پیدا کردن دوستان در زندگی واقعی است." (Bodyless CheshireCat اشاره به انسان واقعی زندگی به عنوان "meatspace.")

Steph و دوستان خود را ملاقات آنلاین در یک گروه به نام clowder نام برای یک دسته از گربه. او clowder شامل یک فرد دوجنسی و گی پسر بچه که از ترس به بیرون می آیند. آنها همچنین برای شوخی به عنوان زمانی که Steph و تغییر برنامه ربات است که به آنها فیلم سخنرانی پس از آن خواهد شد بحث در مورد آنچه که بچه ها واقعا می خواهید به دانستن است. آن را بسیار خنده دار یک فصل.

اگر چه Kritzer است دختران نوجوان, او تلاش می کند برای حمله به حریم خصوصی خود را با نگاه کردن به آنها برای مواد. "زندگی و بودن در اطراف آنها چیزی است که از یک منبع" او اذعان می کند.

شخصیت او نقطه-در گفت و گو مثلا شد honed هنگامی که او سوار یک همسفری برای شش سال وقتی که مولی به حال یک برنامه ریاضی در دانشگاه مینه سوتا است. "من تا به حال کل این گروه از نوجوانان در ماشین من در هر هفته و گاهی اوقات آنها را فراموش کرده ام شما وجود دارد," او می گوید. "آن را سرگرم کننده برای شنیدن آنها را به یکدیگر صحبت کنید."

زمانی که Kritzer خواسته است اگر نوجوانان نادیده گرفته می شوند و نه به گوش در این کشور او می گوید: بله. او احترام برای نوجوانان است که چرا او را مانند یک برنده جوان بالغ نویسنده.

"من نمی خواهم بگویم همه بچه ها فوق العاده متفکر اما بسیاری که فکر می کنم عمیقا در مورد چیزهایی که نمی توانید مقدار اعتبار برای این," او می گوید. "وجود دارد تمایل به اخراج آنها چه بود و جالب پیدا کنید. که همه را از دست دادن."

این روزها Kritzer ساخت سرمقاله تغییرات در عاقبت به "Catfishing در CatNet" است که ویژگی های برخی از شخصیت های همان. کارگر عنوان "هرج و مرج در Catnip" و آن را برنامه ریزی شده برای انتشار بعدی آوریل است.

در این میان او با بهره گیری از بازخورد از خوانندگان.

"من لذت بخش, پیام," او می گوید. "یکی از بهترین چیزی که من شنیده ام بسیاری است که 'Catfishing در CatNet' یک کتاب خوب به عنوان خوانده شده در حال حاضر (در طول همه گیر). آن را سرگرم کننده و منحرف و شما می توانید خود را غرق در داستان و جهان را فراموش کرده ام. این چیزی است که من می خواهم به عنوان یک خواننده برای پیدا کردن کتاب که من را به جایی بسیار متفاوت است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن