صدای دیگر: مغلوب ساختن پیشی جستن پلیس خشونت پایگاه داده یک ایده خوب

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نقل مکان کرد و کمی به جلو در پلیس اصلاحات سهشنبه امضای یک فرمان اجرایی

توسط NASERINEWS در 1 تیر 1399

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نقل مکان کرد و کمی به جلو در پلیس اصلاحات سهشنبه امضای یک فرمان اجرایی نیست که دستور تغییر اما تنها "تشویق" ادارات پلیس به تغییر سیاست های خود را در معرض خطر از دست دادن کمک هزینه فدرال پول است.

بیشتر سیستمیک پیشرفت نیاز به آمده از کنگره و ایالت ها و محلات.

اما مغلوب ساختن پیشی جستن سفارش شامل یک وعده تامین نیاز دادستان کل لایحه بر ایجاد یک پایگاه داده "در مورد موارد استفاده بیش از حد از نیروی مربوط به اجرای قانون امور حسابداری به صورت قابل استفاده و حریم خصوصی و حقوق دادرسی."

چنین تهاتری خواهد اعطای سازمان های اجرای قانون دسترسی مشترک به افسران' استفاده-از-نیروی سوابق یک راه برای جلوگیری از ادارات ناخواسته استخدام پلیس بد که سوابق از جاهای دیگر بودند یک راز است.

پایگاه داده کامل نیست و نمی شامل حوادث زمانی که ماموران مواجه داخلی نظم و نه فسخ برای استفاده نامناسب از زور.

و از مطالعه حذف از پایگاه داده در حال مواردی که مأموران اجرای قانون نیست "فراهم عادلانه روند" یک برنامه به طور بالقوه بسیار بزرگه گریز بسته مغلوب ساختن پیشی جستن و بر تعریف از کلمه "عادلانه است."

بعلاوه پایگاه داده قابل دسترس نخواهد بود برای این که خود را ببینید تنها دوره ای منتشر ناشناخته خواهد ماند و مجموع اطلاعات به جای جزئیات.

دیگر پایگاه داده که نیاز به ساخته شده است به جمع آوری آمار ملی در پلیس استفاده از نیروی مرگبار. هیچ یک از آن مخفی است اما پراکنده در سراسر 50 ایالت و هزاران محلی حوزه های قضایی است. قرار دادن این اعداد همه در یک مکان بسیار دیر شده است.

— نیویورک دیلی نیوز



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن