سابق NFL Gators گیرنده Reche کالدول کشته در تمپا تیراندازی

تمپا, فلوریدا.—سابق NFL گیرنده Reche کالدول که ستاره دار در جفرسون بالا و دانشگاه فلوریدا هدف گلوله قرار گرفت

توسط NASERINEWS در 19 خرداد 1399

تمپا, فلوریدا.—سابق NFL گیرنده Reche کالدول که ستاره دار در جفرسون بالا و دانشگاه فلوریدا هدف گلوله قرار گرفت و کشته اواخر شنبه شب در تمپا مادرش گفت:. کالدول شد 41.

تمپا پلیس گفت: ماموران در پاسخ به تماس در مورد تیراندازی فقط قبل از 11 p. m. آنها دریافتند یک مرد در 40s خود را با زخم گلوله در حیاط یک خانه در 3600 بلوک شرق هانا خیابان. افسران ارائه کمک های اولیه قبل از آتش نجات خدمه در زمان این مرد را به بیمارستان که در آن او مرده. آنها گفت که این حادثه "به نظر نمی رسد به صورت تصادفی عمل می کنند."

پلیس نیست شناسایی قربانی عموم, اما, Caldwell, مادر, دبورا گفت: او شگفت زده شد زمانی که پلیس این خبر را به او حدود 11:30. او گفت که پسرش شده بود رفتن به یک کنسرت در ویسکی شمالی در کررللوود که پلیس به او گفت که آنها باور دارند که او در کمین امکان سرقت تلاش.

"او در مجموعه های" دبورا کالدول گفت. "من قصد دارم به دنبال آن تمام راه را به پایان. ... شما طالب حق در اینجا در زادگاه خود? شما ساخته شده است یک بیانیه در اینجا و خانواده فقط آن را در زمان دور از ما؟"

کالدول ستاره دار در بیس بال و فوتبال در, Jefferson, دبیرستان به همین دلیل است که تمپا تریبون او را به نام منطقه شماره 67 ورزشکار قرن در پاییز سال 1999. در آن زمان, اژدها, مربی بیس بال پاپ کوستا گفت: Caldwell بود به عنوان خوب به عنوان هر بازیکنی که رفت و از طریق خود برنامه — یک لیست است که شامل عمده-لیگ ستارگان مانند تینو مارتینز و فرد McGriff. کالدول مجموعه, Jefferson, سوابق حرفه ای در طور متوسط پنبه حلاجی شده (.379) دو برابر (25) سه برابر (شش) دزد (67) و اجرا (76).

"این یک شرم" کوستا گفت:. "او احتمالا یکی از بهترین ورزشکاران من همیشه مربی. او فوق العاده ورزشکار. منظورم این است که او تا به حال آن همه است. اگر او تصمیم گرفت به بازی بیس بال او را ام و بازی در لیگ های بزرگ وجود دارد هیچ تردیدی در مورد آن. هر سال او بهتر و بهتر."

حتی اگر کالدول شد پیش نویس توسط Cincinnati Reds در سال 1998 از آینده اش در فوتبال است. او گذشت برای 77 touchdowns و تقریبا از 7000 متری به عنوان یک کارفرمایی, tailback و توپ در Jefferson.

هنگامی که او روشن به گیرنده خود در عمل به عنوان یک دانشجوی سال اول در گینزویل در سال 1998 او رفت و هرگز به عقب. خود را 141 حرفه ای جلب هنوز هم رتبه هشتم در فلوریدا تاریخچه و 1,059 دریافت متری در سال 2001 هستند و هشتم-ترین تا کنون توسط یک تمساح در یک فصل.

کالدول شد پیش نویس توسط San Diego Chargers در دور دوم از سال 2002 پیش نویس NFL و صرف شش فصل در لیگ. او به نظر می رسد در 71 بازی با 29 شروع می شود در خود نرم افزار حرفه ای در پایان با 152 جلب برای 1,851 متری و 11 touchdowns.

بهترین فصل آمد با انگلستان در سال 2006 است. او تام بردی بالا گیرنده که فصل ضبط یک تیم بالا 760 متری در یک پرستان که تیم برتر مسابقات قهرمانی آسیا.

کالدول متعدد قانونی اجرا فهم هنگامی که او را ترک NFL قبل از فصل 2008. او دستگیر شد و به اتهام عامل یک قمار غیر قانونی عملیات در تمپا در ژانویه 2014. چهار ماه بعد او به اتهام در اختیار داشتن مواد مخدر و قصد توزیع در تمپا. او مجرم و محکوم شد به 27 سال در زندان فدرال و سه سال آزادی مشروط.

در ماه دسامبر گذشته کالدول مواجه فدرال به اتهام توطئه برای ارتکاب تقلب در مراقبت های بهداشتی. او التماس کرد گناه در ماه ژانویه به ساخت ادعاهای دروغین به NFL سلامت بازپرداخت حساب طرح و برنامه ریزی شده بود به اعدام محکوم شد در ماه اوت است.

"همه ما افراد ناقص را کامل به من," او گفت. "او قهرمان من."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب