Dr. Anthony Fauci می گوید MLB باید در نظر نمی به اکتبر

چه مدت باید بیس بال کوتاه فصل گسترش?بازیکنان می گویند نوامبر. صاحبان گویند اکتبر.اما اگر تنها عامل است که به ح

توسط NASERINEWS در 28 خرداد 1399

چه مدت باید بیس بال کوتاه فصل گسترش?

بازیکنان می گویند نوامبر. صاحبان گویند اکتبر.

اما اگر تنها عامل است که به حداقل رساندن خطر ابتلا به این رمان coronavirus, Dr. Anthony Fauci گفت: عمده لیگ امر می تواند عاقلانه برای قرار دادن تا پس از فصل در ماه سپتامبر.

"اگر سوال این است که من می خواهم سعی کنید به نگه داشتن آن در هسته اصلی ماه های تابستان و پایان آن را با روشی که ما بازی سری جهانی تا پایان ماه اکتبر هنگامی که آن را سرد" Fauci, مدیر متحده موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی گفت: در یک مصاحبه تلفنی با لس آنجلس تایمز در روز سه شنبه. "من می خواهم اجتناب از آن است."

صاحبان ابراز نگرانی در مورد افزایش coronavirus موارد ویژه در صفحه اصلی متحده نه از 10 تیم است که می توان در منطقه غرب. کسانی که شیوع "افزایش خطرات مرتبط با شروع بهار آموزش در چند هفته آینده" MLB معاون کمیسر دن Halem نوشت: به بازیکنان اتحادیه مذاکره بروس مایر در روز دوشنبه.

با اینحال Fauci گفت: بازی در ماه جولای به احتمال زیاد خواهد بود کمتر خطرناک از بازی در ماه اکتبر.

"حتی در آب و هوای گرم مانند در آریزونا و کالیفرنیا و ما در حال شروع به دیدن resurgences که ما باز" Fauci گفت. "اما من فکر می کنم شانس وجود دارد که کمتر از یک موضوع در پایان ماه ژوئیه و همه از اوت و سپتامبر هستند خیلی بهتر از اگر شما رفتن به ماه اکتبر است."

Fauci گفت: او می دانست که به حداقل رساندن خطر است یک عامل برای بازی بیس بال, اما نه تنها یکی است. در نامه ای به مایر هفته گذشته Halem گفت: صاحبان تمایل به تکمیل برگشتی قبل از ماه نوامبر بود و عمدتا بر اساس پیشنهاد از لیگ پزشکی مشاور. Halem همچنین اشاره کرد که MLB تلویزیون شرکای نمی خواهید به تغییر پس از فصل از اکتبر. لیگ گفته است این اتحادیه که پس از فصل های تلویزیونی درآمد ارزش $787 میلیون دلار (ایالات متحده).

در ایالات متحده مرگ و میر ناشی از کوروناویروس پیش بینی شده برای افزایش به طور پیوسته در جولای و اوت و سپس به شدت از طریق شهریور ماه با توجه به پیش بینی های دوشنبه از موسسه سلامت و معیارهای ارزیابی است. بهترین او می تواند انجام دهد Fauci گفت: می گویند که اکتبر بیس بال است که احتمالا بهترین ایده های این سال است.

"من می خواهم به تاکید احتمالا" او گفت:. "این ویروس این است که نگه می دارد ما را فریب دهد. تحت شرایطی بیشتر — اما ما نمی دانیم در اینجا — ویروس بهتر است زمانی که آب و هوا شروع به سرد و مردم شروع به صرف زمان بیشتری را در داخل به عنوان مخالف به خارج. جامعه شانس بیشتری برای آلوده شدن.

"احتمال این است که اگر شما چوب به هسته ماه های تابستان شما بهتر است حتی اگر هیچ تضمینی وجود ندارد. ... اگر شما نگاه کنید در این نوع از چیزهایی که می تواند اتفاق می افتد وجود دارد هیچ تضمینی وجود ندارد از هر چیزی. شما می خواهید به آن را انجام دهد در زمانی که وجود ندارد همپوشانی بین آنفلوانزا و احتمال سقوط موج دوم."

در مکاتبات خود را با لیگ مایر پیشنهاد لیگ امتناع از تمدید پس از فصل به ماه نوامبر است هزینه حاوی مکانیزم پیچیده در آنچه که او به نام "بهانه" از بازیکن سلامت. در صورت شیوع بیماری در برخی مناطق مایر گفت که این اتحادیه مایل به اجازه دهید لیگ برتر نقل مکان بازی برای خنثی سایت.

در پاسخ Halem خواسته مایر که آیا بازیکنان را در نظر قرنطینه یا "حباب" سناریو است که با NBA و NHL برنامه ریزی برای بازگشت اما به کدام بازیکنان MLB قبلا اعتراض.

یک حباب اجباری نیست Fauci گفت. اما در غیاب او گفت: سلامت پخش می شود وابسته به چگونه به خوبی بازیکنان و خانواده خود را نگه دارید خود را زمانی که آنها می توانند و تمرین های اجتماعی فاصله و پوشیدن ماسک زمانی که آنها نمی تواند.

"در واشنگتن این موارد رو به کاهش است اما ما تمام نشده با شیوع هنوز," او گفت: "به همین دلیل زمانی که من در خارج, من همیشه پوشیدن ماسک. من اجتناب از جمعیت."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

Fauci, 79 گفت که او نتواند تماشای زادگاه خود, تیم, جهان سری قهرمان اتباع واشنگتن. 2020 فصل شروع می شود — و احتمالا پایان — فن-رایگان ballparks. اما Fauci گفت که او احساس راحت ابتلا به بازی در یک استادیوم با ظرفیت محدود هنگامی که عفونت نرخ کاهش می یابد حتی اگر نه به صفر است.

"مگر در مواردی که شما یک کاهش چشمگیر در موارد" او گفت: "من احساس راحت در فاصله صندلی که در آن شما را پر کنید نصف یا یک سوم و یا هر آنچه در آن است از ورزشگاه و همه ملزم به پوشیدن ماسک در ورزشگاه."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن