آنتونی الفرد قدردانی Blue Jays' پشتیبانی از BLM اما می گوید: "راه طولانی برای رفتن'

ST. پترزبورگ فلوریدا.—قبل از زمین برای اولین بار از فصل آنتونی الفرد توسعه یافته و حتی پیوند نزدیک با Toronto

توسط NASERINEWS در 5 مرداد 1399

ST. پترزبورگ فلوریدا.—قبل از زمین برای اولین بار از فصل آنتونی الفرد توسعه یافته و حتی پیوند نزدیک با Toronto Blue Jays هم تیمی کون Biggio با تشکر سیاه زندگی مهم جنبش است.

قبل از مصرف این زمینه در خلیج تمپا Biggio خواسته الفرد اگر این امر او را راحت تر اگر او را به زانو زدن در کنار او در طول سرود ملی.

Alford, که سیاه و سفید است, گفت که او برنامه ریزی شده بود به زانو زدن بدون در نظر گرفتن اما قدردانی از حمایت از هم تیمی.

"احترام زیادی به او می رود زیرا در آن زمان مقدار زیادی از شجاعت او برای دریافت بر روی آن زانو و ما نشان می دهد که "هی من با شما نه فقط به عنوان یک هم تیمی اما به عنوان یک دوست و به عنوان یک برادر'" الفرد پوشیدن Black Lives Matter تی شرت گفت: در طول 25 دقیقه ویدئو کنفرانس با خبرنگاران قبل از روز شنبه دوم بازی از این سری در برابر اشعه.

"من و Cav شد واقعی نزدیک بیش از چند سال گذشته (در جیز' minor-سیستم لیگ). آن را واقعا به معنای زیادی برای او به پایین وجود دارد با من."

Outfielder به یاد می آورد صحبت های اخیر با Blue Jays shortstop بو ❄ که همچنین به وضوح به معنای زیادی به Alford.

"بو رفت و به اکثریت سیاه مدرسه با تعداد زیادی از بچه ها از" هود. امیدوارم او را OK با من های این" الفرد گفت.

"او به من گفتن چگونه وجود پتانسیل بسیار, بنابراین بسیاری از بچه ها فقط با خدا-استعداد و توانایی است که رفتن به آن مدرسه. و 30 دقیقه تا جاده است که کودکان و نوجوانان هستند که هیچ جا نزدیک وقتی که می آید به مهارت های عاقلانه یا توانایی.

او گفت: "تفاوت در این است — و من این را می دانست اما این عالی بود که او اذعان کرد آن بچه ها در این جوامع فقط نمی توانید فرصت های. آنها را به همان سطح مهارت و اگر نه بهتر است اما فقط نمی توانید همان فرصت به عنوان ممتاز این بچه ها."

در حالی که الفرد گفت که او دریافت کرده است پشتیبانی کامل از Blue Jays او اذعان وجود دارد مقدار زیادی از کار جلوتر است. چند جیز آبی پوشیده اند سیاه و سفید زندگی می کند ماده تی شرت و برخی از زانو برای سرود اما دیگران تصمیم به انجام این کار.

"این قطعا خواهد توانست به معنای زیادی به من اگر همه آن را پوشید اما واقعیت این است که ما هنوز راه طولانی برای رفتن" الفرد گفت. "مردم باید باورهای خود را و من احترام آنها را به عنوان انسان است. آن را به من احساس هر گونه مختلف در مورد آنها را به عنوان یک فرد. من قصد دارم هنوز هم آنها را دوست دارم, من هنوز هم قصد شوخی با آنها را خنده با آنها و ارتباط با آنها. این ناامید کننده بود اما در همان زمان من هنوز هم به آنها احترام بگذارد."

Alford به طور منظم به عقب می رود به جایی که او در می سی سی پی به تلاش برای انتقال یک پیام از امید. او می گوید: او می خواهد بچه ها را به می دانم که هر زندگی اهداف قابل دسترسی هستند در حالی که تاکید آن آسان نخواهد بود.

Alford می تواند مربوط به این چالش است. او به یاد می آورد به عنوان a 12-year-old, داشتن یک افسر پلیس در قرعه کشی یک تفنگ را در حالی که جستجو ماشین او را به عنوان او در بازگشت از یک کلبه با برخی از دوستان.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"چیزهایی شبیه به آن اتفاق افتاده است در همه زمان ها" الفرد گفت. "این واقعا عادلانه نیست, هیچ کس واقعا سزاوار آن است. من نباید به احساس ترس یا ترس یا عصبی زمانی که پلیس آمد در سراسر. شما قرار است برای محافظت از من. هر بار که شما در اطراف من عصبی.

"حتی به این روز اگر من رانندگی و دیدن ماشین پلیس اولین چیزی که من قصد دارم به انجام این است که نگاه کنید و ببینید که چگونه سریع من قصد دارم چرا که من نمی خواهم به هر گونه تعامل با یک افسر پلیس است. من فقط نمی خواهم به آنها زمان از روز است. آن را غم انگیز این بود که."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب