کروناویروس در ایالت مینه سوتا: گام بعدی برای کسب و کارهای کوچک با اقامت در خانه سفارش انقضای?

مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz اعلام کرد شنبه شب که او به شما اجازه اقامت خود را در خانه سفارش منقضی ب

توسط NASERINEWS در 25 اردیبهشت 1399

مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz اعلام کرد شنبه شب که او به شما اجازه اقامت خود را در خانه سفارش منقضی بیش از آخر هفته به این معنی برخی از کسب و کارهای کوچک در سراسر کشور خواهد بود قادر به بازگشایی در اوایل هفته آینده.

آن شروع خواهد شد با فروشگاه های خرده فروشی و مراکز دیگر "خیابان اصلی" کسب و کار روز دوشنبه به عنوان طولانی به عنوان آن مکان اجتماعی فاصله برنامه ریزی و عمل در 50 درصد ظرفیت است. علاوه بر این طرح برای کافه و رستوران و آرایشگاه و سالن در میان کسب و کارهای دیگر مجاز به بازگشایی شروع ژوئن 1.

این یک استقبال اطلاعیه برای صاحبان کسب و کار کوچک در سراسر کشور هر چند بازگشایی خود را می آید با یک مجموعه جدید از موانع برای همه درگیر.

Chris Osborn صاحب Saints ساحل آرایشگاه در خیابان و در حالی که او را هیجان زده در نهایت به یک شرکت تاریخ او و آرایشگران می توانید برنامه در اطراف او مضطرب به ببینید که چگونه همه چیز در حال رفتن به بازی زمانی که مشتریان به عقب در صندلی خود را.

"ما برنامه ریزی شده اند برای این کار را برای مدتی" Osborn گفت. "ما در حال انجام سه آرایشگران در فروشگاه در هر روز و نگه داشتن درب قفل شده است و در همه زمان بنابراین ما می توانید مدیریت که در می آید. آن را برای رفتن به طبیعی جدید, و آن را قطعا رفتن به متفاوت است. که گفت: زمانی که ما در حال آماده آن ما خواهد بود من فکر می کنم باید آن را تا حدودی از انتقال آرام برای ما است."

باج بنت و سه ساله دختر پیچک در BennettÕs اطاق نشیمن خال کوبی, Grand Avenue, تا تو, در خیابان, در روز جمعه 17 آوریل سال 2020 است. بنت استخدام سه, تا تو, هنرمندان و یک میز جلو فرد در این فروشگاه همه آنها مانند بنت در حال حاضر از کار در حالی که این فروشگاه به طور موقت بسته شده و در طول اقامت در خانه سفارش در میان coronavirus بیماری همه گیر. (جان Autey / پایونیر پرس)

باج بنت صاحب Grand Avenue تو در خیابان و حتی اگر او به همان اندازه هیجان زده برای بازگشایی, او تا به برخی از نگرانی در مورد چگونه او را برای رفتن به کار گیرند. نه تنها او را به تلو تلو خوردن قرار ملاقات برای آینده قابل پیش بینی در 400 فوت مربع مغازه خود را به طور کلی پایه مشتری می تواند کاهش با افراد عصبی به در آمده است.

"من خیلی خدا را شکر که ما باید این گزینه برای بازگشت به کار" بنت گفت. "این فقط یک احساس جدید از عدم قطعیت در حال حاضر. ما در حال رفتن به رفتن به حجم کامل در صورتحساب و سربار و احتمالا در کاهش حجم خدمات ارائه شده است. که برای رفتن به این چالش جدید است."

نیز وجود دارد برخی از نگرانی های است که کسب و کارهای کوچک در سراسر کشور ممکن است احساس عجله به بازگشایی بر اساس آنچه خود رقابت می کند.

"حتی اگر ما تصمیم گرفت به عنوان یک جمعی که ما راحت نیست, بازگشایی, اگر ما رقابت تصمیم می گیرد برای بازگشایی, ما در حال رفتن به مجبور به رقابت برای ادامه اقامت مربوط به" بنت گفت. "این نیروی ممکن است برخی از افراد به برخی از موقعیت های ناراحت کننده."

که گفت: Walz تصمیم مواجه شد با بررسی بیحوصلگی حرف زدن از کسب و کار های مختلف انجمن در سراسر کشور.

"ما می دانیم که این آسان بود تصمیم گفت:" چارلی ویور, مدیر اجرایی, مینه سوتا, مشارکت کسب و کار. "فرماندار تصمیم به اجازه اقامت در خانه سفارش به اتمام می رسد و طرح خود را برای لغو محدودیت بیشتر در ژوئن 1 کمک خواهد کرد که حفاظت از سلامت عمومی در حالی که اجازه می دهد ما اقتصاد دولتی به شروع جاده به بازیابی"

"کسانی که هنوز خود را باز فیزیکی درب است و باید مسئول مراحل طراحی ایمن محیط کار و الهام بخش اعتماد مصرف کننده" اضافه شده داگ لون رئیس جمهور از مینه سوتا اتاق بازرگانی است. "ما خدا را شکر که آنها خواهد شد در حال حاضر این فرصت را داشته باشد."

در ضمن صاحبان رستوران هنوز هم نمی دانم پارامترهای دقیق برای بازگشایی هر چند بسیاری از آنها فرض است که آنها باید کاهش ظرفیت و اجتماعی فاصله مورد نیاز در حداقل است.

Pajarito جدید, رستوران مکزیکی که نامش به معنی "پرنده کوچک" آغاز شده بود در خیابان توسط سرآشپزها Tyge نلسون و استفان هسه. (پایونیر پرس: زنجبیل پینسان)

رستوران استفان آهنگ حس از Pajarito در سنت پل گفت: او چه فرماندار گفت: به عنوان یک گام مثبت به جلو است. او همچنین یک کمی می ترسم چرا که او هیچ ایده چه چیزی را باید انتظار داشت.

"شما واقعا نمی دانم اگر مردم خواهد آمد و یا اگر آنها هنوز هم از ترس به بیرون می آیند" هسن گفت. "فقط به خاطر اینکه آنها می گویند ما می توانیم صندلی 50 درصد معنا نیست که ما قادر به پر کردن 50 درصد از رستوران. ما مانور و سعی کنید برای دریافت از طریق. امیدوارم آن را به حالت عادی بازگشت هر چه زودتر به جای بعد. من احساس می کنم این فقط یک خواب بد و من انتظار را از خواب بیدار."

لی Raymundo شرکت صاحب کافه محبوب آستوریا در سنت پل است که هنوز هم عصبی زندگی چه چیزی خواهد شد شبیه برای کسب و کار خود را پس از اقامت در خانه سفارش منقضی می شود. کسب و کار مبتنی بر مشتریان حلق آویز کردن داخل کافی شاپ و او مطمئن است زمانی که مردم احساس راحتی خواهد کرد که دوباره.

"من فکر می کنم در مورد که در هر دقیقه از هر روز" Raymundo گفت. "آن را مانند," اوه خدای من. چه چیز دیگری می توانم انجام دهم ؟ چگونه می تواند من را بیشتر مردم در ؟ این واقعا یک تغییر بزرگ برای ما و در حال حاضر همه چیز بسیار متفاوت است. من یک مقدار زیادی از اضطراب در مورد آن است."

همانطور که برای Osborn در حالی که او می داند کسانی که احساس اضطراب او از این فرصت برای بازگشت به کار.

"همه ما خواهد بود با پوشیدن ماسک و دستکش و همه این مشتریان را مجبور به پوشیدن ماسک بیش از حد" Osborn گفت. "ما حتی بدون تماس دماسنج بنابراین ما می توانیم بررسی همه حرارت. آن را به توان های مختلف و نوع شدید. اما من فکر می کنم بیش از هر چیزی همه هیجان زده می شود."

جس فلمینگ کمک به این گزارش



tinyurlis.gdu.nuulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن