دموکرات کریس آرمیتاژ اعلام کرد در توییتر او را ترک کنگره نژاد - Wed, 17 Jul 2020 PST

در طولانی رسانه های اجتماعی پست جمعه دموکرات کریس آرمیتاژ گفت: او خود را به پایان کنگره مبارزات انتخاباتی. آر

توسط NASERINEWS در 28 تیر 1399

در طولانی رسانه های اجتماعی پست جمعه دموکرات کریس آرمیتاژ گفت: او خود را به پایان کنگره مبارزات انتخاباتی.

آرمیتاژ اشاره به کاهش سلامت روانی و اتهامات از یک زن که با آنها او تا به حال یک رابطه به عنوان دلایل حذف از مسابقه او وارد شده بیش از یک سال پیش. نام او در برگه های رای چاپ شده و از طریق پست به اولیه رای دهندگان در این هفته.

"در نهایت زمانی که من گام به عقب و نگاهی به این مسابقه من می دانم که من نمی تواند فرد می شود و یا نامزد من می خواهم به در حال حاضر" در این بیانیه نسبت به Armitage در هر دو توییتر و Facebook حساب می خواند. "منطقه 5 سزاوار بهترین آن را سزاوار یک نامزد که می تواند بهترین خود را و قرار دادن منطقه 5 اولین بار است که من در حال حاضر در یک مکان انجام دهید."

آرمیتاژ نمی تواند بلافاصله نظر رسیده شب جمعه.

با Armitage پایان مبارزات انتخاباتی خود را تنها حزب دموکرات هنوز هم در این مسابقه با تشکر. کتی McMorris راجرز توسط دیو ویلسون که ثبت نهایی بعد از واجد شرایط بودن برای شرق واشنگتن کنگره صندلی. استفان عمده ثبت شده است به عنوان یک جمهوری خواه و برندان O'Regan در حال اجرا است به عنوان یک مستقل است.

آرمیتاژ مطرح کرده بود نزدیک به $149,000 در مبارزات انتخاباتی خود برای کنگره چیدن تاییدیه از چندین محلی مترقی سیاستمداران در یک کمپین است که متمرکز بود تا حد زیادی در جذب دیجیتال مخاطبان در هفته های اخیر. او به نظر می رسد در کمدین دیوید فلدمن پادکست این هفته است.

آرمیتاژ در مبارزات انتخاباتی قرار داده و از خود بیانیه ای در Facebook صفحه برجسته کار برای دریافت 28 ساله انتخاب می شوند.

"ما همه ناقص و ناکامل انسان و به عنوان فعالان ما آموخته اند که ما باید قادر به یکدیگر فضل و فضا به کسانی که آسیب پذیر رزمندگان" در این بیانیه نسبت به مبارزه می خواند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب