چگونه یک تولد ناهار در تاکوما تبدیل به یک coronavirus خوشه - Fri, 17 Jul 2020 PST

سیاتل – از زمان شروع این بیماری همه گیر کوروناویروس بیل و Serona Schey آن را بازی امن. موجب از سنین تاکوما, زن

توسط NASERINEWS در 28 تیر 1399

سیاتل – از زمان شروع این بیماری همه گیر کوروناویروس بیل و Serona Schey آن را بازی امن. موجب از سنین تاکوما, زن و شوهر هر دو در معرض خطر. Serona همچنین دارای عوارض بهداشتی از جمله دیابت و آسم.

"ما نمی پارانوئید اما ما نمی انجام هر کاری احمقانه یا" گفت: لایحه Schey, 77, بازنشسته روزنامه نگار ورزشی.

کوچک تولد ناهار آنها میزبانی در ژوئن 23 اولین بار بود که کسی جز خانواده تا به حال پا در خانه خود را برای نزدیک به چهار ماه. اما آن را بی ضرر به نظر می رسید به اندازه کافی از سوراخ شهرستان فارغ التحصیل شده بود به فاز 2 در دولت طرح بازیابی در آغاز ماه است.

کلیسا حضور آنها اخیرا از آمادگی برای خدمات روز یکشنبه با حرارت چک ماسک صورت و حداقل ساکنان در میان 15-20 عبادت. این شهرستان را دستورالعمل خود گفت: آن را خوب به معاشرت دوباره – تا زمانی که ساکنان محدود دایره خود را به بیش از پنج دوستان نزدیک.

هر سه از زنان Serona Schey دعوت بیش مناسب آن دسته از جمله تولد دختر, یک همسایه دیرین. چهار زنان نشسته در اطراف یک میز در اتاق نشیمن برای حدود سه ساعت به اشتراک گذاری یک وعده غذایی از پرتاب سالاد بیکن-اسفناج quiche گزش و آناناس تازه. آنها در مورد بچه ها و نوه ها و زحمتی از زندگی تحت مستندات مختلف درجه.

وجود دارد هیچ های از ظروف و یا ظروف و بدون فرو بردن به یک مشترک کاسه. زنان نبودند در سمت راست بالای هر یک از دیگر – اما آنها نیز نمی اقامت شش فوت از هم جدا. و نه آنها با پوشیدن ماسک.

لایحه Schey که مشغول به کار بود در زیر زمین ظهور طبقه بالا فقط به اندازه کافی طولانی برای بارگذاری یک صفحه را با مواد غذایی است.

"هیچ کس تا به حال هر گونه رزرو در مورد آن," او گفت:. "قبل از این ما می دانستم که هیچ کسی آلوده از کارگران شرکت به کشورهای همسایه به کلیسا و خانواده است."

اما روز بعد یکی از مهمانان – یک زن در 50s – به نام برای هشدار به دیگران است که او بیمار بود. او به سرعت رو تشخیص: COVID-19. یک زن و شوهر روز بعد Serona Schey شروع به احساس نکبتی. یک به یک مانند دومینو سقوط همه افراد دیگر در خانه است که روز به دنبال کت و شلوار – و تمام آزمایش مثبت برای ویروس.

این بیماری ضربه Serona Schey, 74, به خصوص سخت است. "او در بستر به مدت چهار روز فقط از بین برود" گفت: شوهرش. "او تا به حال واقعا زشت سرفه مانند من تا به حال هرگز قبل از شنیده است." نزدیک به سه هفته بعد او هنوز ضعیف و دور از او ،

لایحه Schey داده است خفیف تر مشخص مداوم از دست دادن بو و طعم و rasping سرفه.

تا آنجا که آنها می دانند که هیچ یک از کسانی که آلوده در تجمع گسترش این بیماری به دیگران. یکی از زنان که به شدت بیمار جدا شده خود را از خانواده در یک چادر قبل از حرکت به یک "COVID hotel" – یک مرکز قرنطینه اداره شهرستان است. این گروه آشکار "شاخص مورد" – زنی که برای اولین بار به بیمار – ممکن است برداشت این ویروس طی یک هواپیما پرواز بازگشت از ساحل شرقی بازدید, اما آنها هرگز برای مطمئن دانند.

"آن اغلب دشوار است برای ما برای پیدا کردن یک تفنگ سیگار کشیدن برای هر فرد انتقال" دکتر جف Duchin بهداشت افسر برای بهداشت عمومی – سیاتل & King County گفت: در جلسه اخیر.

اما خوشه های کوچک مانند یک Scheys در بر داشت خود را در حال تبدیل شدن به شایع تر است گفت: کیم استیل-پیتر بهداشت عمومی مدیر شعبه برای تاکوما-Pierce County Health Department.

"آن را مانند یک وب," او گفت:. "تمام طول می کشد یک فرد به یک رویداد و یا یک سفر که در آن وجود دارد ممکن است کسی است که بدون علامت. سپس آنها را به شخص دیگری در آغوش گرفتن و یا یک بوسه بر روی گونه و یا آنها به خانه به پدر و مادر و یا خواهر و برادر و آنها تصویب در این بیماری است."

موارد در Pierce County شده اند افزایش مییابد. این شهرستان وارد شده که بالاترین یک روز کل – 81 موارد – در جولای 10, بیش اولیه اوج در اوایل ماه آوریل. حتی قبل از رژیم صهیونیستی. جی Inslee در روز سه شنبه قرار دادن ترمز در هر اضافی بازگشایی برای حداقل دو هفته Pierce County حال خارج کاربرد آن را به حرکت به کمتر محدود فاز.

خوشبختانه بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر در Pierce County شده اند افزایش در پشت سر هم با عفونت های جدید استیل-پیتر گفت. که می تواند دلیل بسیاری از موارد جدید در میان افراد جوان و کمتر احتمال دارد به طور جدی بیمار است. اما مقامات بهداشت نیز هشدار می دهند که وجود دارد به طور کلی تاخیر از سه هفته بین عفونت و مرگ است. و اگر به تازگی آلوده به افراد جوان ویروس تصویب به کسانی که بیشتر در معرض خطر آن می تواند حتی دیگر قبل از عواقب تبدیل به آشکار است.

برخی از موارد هستند که وارداتی از کشور با گسترده تر بیماری استیل-پیتر گفت. اما بسیاری از به نظر می رسد مربوط به خانواده تعطیلات چهارم جولای, جشن ها و احزاب و گردهمایی های اجتماعی.

"این یک رول از تاس" او گفت:. "شما می توانید رفتن به خانه کسی و هیچ کس مریض شود و پس از آن اعتماد به نفس خود را می سازد و به شما می گویند, 'بیایید با هم دوباره.' اما دفعه بعد یکی از افرادی که در این گروه شده است ندانسته در معرض."

بخش تماس با ردیاب در حال چک کردن روزانه با بیش از 500 نفر که به تازگی آلوده شد و یا عبور از مسیرهای با کسی که شناخته شده به ویروس. برای افرادی که نیاز به کمک تیم خواهد آنها را در ارتباط با خدمات است که می تواند در ارائه مواد غذایی و یا ارائه پوشک و سایر ملزومات.

"ما می خواهید به حذف هر گونه مانع است که مردم مانع از جدا خود" استیل-پیتر گفت.

این Scheys باید یک دایره از دوستان و خانواده چک کردن بر روی آنها و نگه داشتن آنها را به خوبی مشروط به عنوان آنها در انتظار بهبودی کامل. آنها به تجربه خود را به عنوان یک داستان اخطار به دیگران به ویژه کسانی که از یک سن مشابه.

"من غذای آماده است که اگر شما مسن تر, مثل من, شما باید بسیار مراقب باشید در مورد گردهمایی" لایحه Schey گفت. او همسر خود را به در به آنچه که او به عنوان توصیف احساس "یک بازدم" به عنوان چهارم جولای تعطیلات نزدیک و تمایل به در نهایت لذت بردن از تابستان است.

"برای ما" گفت: "این یک ایده بد است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب