St. Paul مدارس دولتی متمایل به سمت آنلاین-تنها شروع سال تحصیلی

St. Paul مدارس دولتی در انتخابات گفت: پنجشنبه شب بود که منطقه در حال برداشتن گام برای اتخاذ یک توصیه برای شروع

توسط NASERINEWS در 10 مرداد 1399

St. Paul مدارس دولتی در انتخابات گفت: پنجشنبه شب بود که منطقه در حال برداشتن گام برای اتخاذ یک توصیه برای شروع سال تحصیلی آینده با تمام دانش آموزان آموزش از راه دور.

این خبر به دنبال یک بعد از ظهر در کنفرانس خبری که در مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz برشمرد معیارهای مناطق باید در نظر در تصمیم گیری زمانی که به طور کامل بازگشایی مدارس برای فرد آموزش که شامل عفونت موضعی نرخ ساختمان مدرسه و ظرفیت و چندین عوامل دیگر.

SPPS مقامات شده اند مشاوره با مینه سوتا ادارات آموزش و پرورش و بهداشت و همچنین مسئولان شهرستان به منظور تعیین بهترین روش عمل.

"پیشرو توصیه این است که SPPS برنامه ریزی خواهد شد برای شروع سال تحصیلی در آموزش از راه دور برای همه دانش آموزان" یک شنبه به روز رسانی برای منطقه خانواده ها به عنوان خوانده شده. بسته به زمانی که عفونت رای در شهرستان رمزی و شروع به کاهش مقامات منطقه "را در بازگشت به ترکیبی یا فرد آموزش سناریو بعد از این سقوط است."

"ما به دنبال تصویب قطعنامه ای که ارائه خواهد شد سرپرست جو Gothard قدرت به ورزش سناریوهای یادگیری SPPS پیاده سازی خواهد شد در طول یک بیماری همه گیر" به روز رسانی ادامه داد. "این قطعنامه را شکل خواهد داد که چگونه موفق 2020-21 بازگشایی حرکت رو به جلو از جمله ارائه اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته خواهد شد در طول هفته آینده کمیته جلسه هیئت مدیره."

مقامات منطقه نیز گفت: آنها retooled رویکرد خود را به آموزش از راه دور به آن را بیشتر شخصی مشترک و هماهنگ شده است.

خانواده ها ترجیح می دهند که به فرستادن فرزندان خود به کلاس های حضوری هنگامی که مدارس بازگشایی خواهد شد که گزینه ای برای ثبت نام در 100 درصد آموزش از راه دور برنامه که در دسترس خواهد بود به دانش آموزان در قبل از کودکستان تا دبیرستان.

Gothard را نگه دارید آنلاین تاون هال جلسه بعدی شنبه ساعت 6:30 p. m., که در آن خانواده ها می توانید اطلاعات بیشتر در مورد برنامه های منطقه برای پاییز. یک لینک خواهد شد ارسال شده به SPPS سایت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن